Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Jag förstår inte vad du vill med dina frågor. Den sociokulturellt (etniskt) betingade brottsligheten framgår tydligt av Brås undersökningar. Vad är det som du inte fattar i dessa undersökningar och hur hänger det ihop med denna tråd?
Det var jätteenkla ja och nej-frågor. Varför slänger du dig med uttryck du inte förstår?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tennant
Skäms du över att dina klanfränder är så kriminella, eller har du något annat syfte med dina febriga inlägg?
Skäms du över att ljuga om folk du inte ens känner, eller har du något annat syfte med dina sällsynt osluga inlägg?
Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Vad är poängen med denna Whataboutism? Är du så extremt sårad över att svartmuskiga invandrare och främlingar begår så pass mycket brott att du måsta spräcka ett blodkärl och känslosåsa?
Svenskar våldtar också...Suck.
Vilken whatabotism är det då du tänker på?
Varför skulle jag vara sårad över att svartmuskiga invandrare och främlingar begår så pass mycket brott?
Tycker du att jag verkar vara den som är mest upprörd över det här? Ställde du frågan till fel person kanske?
Jo, vi vet att svenskar också våldtar, vad har det med saken att göra?
Poängen var att försöka förstå vad Totius menade med sitt eget ihopsnickrade uttryck "etnisk betingad brottslighet", som han tydligen inte själv förstår nu.
Du förstod inte poängen, så du skrev en massa annat svammel istället.
Var det ditt egentliga syfte?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kinuski
Alla skyldiga.
Det gäller väl helt oavsett vem du är och vilket ursprung du har?
Du kan ju i.a.f. trösta dig med att invandrare löper större risk att dömas och till hårdare straff ifall de väl står åtalade.
Men frågan är ju fortfarnde hur många skyldiga är det som inte döms, har du några exakta siffror?