Citat:
Du visar åter att du dels har väldigt svårt med förståelsen och dels drar oriktiga slutsatser. För det första är det inte som jag ”tycker” – det är fakta som kommer från faktiska källor som visar faktiska förhållanden. Det är enkelt för dig att verifiera så sluta tramsa och leka med ord.Jodå, jag förstår att du tror Sverige kommer kollapsa p.g.a. att du tycker att polisen och rättsväsendet inte fungerar. Jag noterar dessutom att du är aningen kränkt och ledsen i läppen över att majoriteten av svenskarna och världen i övrigt utanför flashbackskulle skrattar åt ett dylikt påstående.
Fast att du generaliserar över polisens förmåga att skydda medborgarna är inte heller någon som helst definition över ett kollapsat samhälle.
Du kommer säkert med en seriös källa här över att polisen har olösliga problem?
Annars är det bara dravel/önsketänkande från din sida.
Fast att du generaliserar över polisens förmåga att skydda medborgarna är inte heller någon som helst definition över ett kollapsat samhälle.
Du kommer säkert med en seriös källa här över att polisen har olösliga problem?
Annars är det bara dravel/önsketänkande från din sida.
Det fina med denna tråd är att den innehåller mängder med fakta som visar på faktiska problem. Det är mycket lätt att söka i tråden och följa alla länkar.
Du måste definiera vad du menar med ”kollaps” innan du kan avfärda den. Detta har diskuterats ganska ingående i tråden, så haka på någon sådan diskussion och utveckla vad du menar med ”kollaps”.