Citat:
Ursprungligen postat av
Gorm Den Gamle
Fast i länder där man faktiskt VET något om Sverige - DK och NO - har landets rykte rasat. Det är nog mer relevant, va?
Om vi bortser från (vilket man måste ifall man är domedagsprofet och kollapsivrare) att Sverige kommer i toppskiktet i en massa internationella undersökningar så menar du snarare att det är mer relevant för att det passar din agenda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sun Ruler
Så totalt irrelevant för svenska medborgare som är i behov av adekvat vård i tid.
Ungefär lika irrelevant som alla som får bra vård i god tid också. Eller som alla överdrifter här.
Fast nu var det ju inte det, utan omgivningens syn ang. Sveriges anseende som diskuterades.
Det är du som tjatar om behov av adekvat vård i tid, förmodligen för att du inte står ut med att höra något positivt om Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kinuski
För mig är det vidkommande.
Vilket fantastiskt oslugt sätt att argumentera. Avfärdar du allt som inte har med saken att göra med att du inte litar på Bonnierägd media?
-Hörru Kinuski, Jorden är rund. -Nej du, det tror jag inte på. Jag litar inte på Bonnierägd media.
-Du hörde väl att Sverige slog Mexiko? -Det tror jag inte på för det står i Bonnierägd media.