2012-11-26, 20:45
Medlem
Tack för receptet, kommer att testa till veckan förmodligen.

Hur förvarar du dina brownies under längre tid? Eftersom att du gör 12 bitar och äter en max två per tillfälle och varje rus håller 4-5 timmar så kommer du ju inte att äta upp alla inom ett dygn. 12 bitar är tillräckligt för att hög i 48 timmar i sträck minst.
Citera
2012-11-26, 20:57
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brazilio
Tack för receptet, kommer att testa till veckan förmodligen.

Hur förvarar du dina brownies under längre tid? Eftersom att du gör 12 bitar och äter en max två per tillfälle och varje rus håller 4-5 timmar så kommer du ju inte att äta upp alla inom ett dygn. 12 bitar är tillräckligt för att hög i 48 timmar i sträck minst.

Gör det! uppdatera gärna oss gärna!

Precis, Jag lägger bara in allt i kylen, och äter när jag vill ha en bit liksom inte alls svårt.
Ang. det där nere;
Åt uppenbarligen 1 bit igår 19.00 igår och somnade, vaknade 6 timmar senare, helt totalt stenad och röker en lillis. Var Helt stenad och skrev uppenbarligen en rätt skum tråd här i Flashback (hade inget minne av det alls förräns för 30 min sän.) somnade någonstans där efter, vaknade idag klockan 15.00 och var fortfarande lite skum.
Citera
2012-11-26, 21:00
Medlem
WTtjackiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Exakt det jag menar. Åt en till bit nyss i frustration och "min tolerans kanske har gått upp". 10 min senare så känner jag DUNDER DUNDER, alltså som den första gången man rökte, väldigt psykadeliskt och lite hallucinogent.

Får se om jag ångrar den där sista biten...

Fast då är ju också oralt intag det perfekta tillfället att försöka få i sig så mycket cannabis som möjligt. I framtiden när jag har bra med tid någongång tror jag att jag tänker testa baka 1/2 hekto eller något och sen äta allting samtidigt. Och röka en fet på det. Skulle vara förbannat roligt att se vad som hände. På SR kan du beställa mexikanskt gräs för 2200kr/hg från lågriskland.
Citera
2012-11-26, 21:22
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTtjackis
Fast då är ju också oralt intag det perfekta tillfället att försöka få i sig så mycket cannabis som möjligt. I framtiden när jag har bra med tid någongång tror jag att jag tänker testa baka 1/2 hekto eller något och sen äta allting samtidigt. Och röka en fet på det. Skulle vara förbannat roligt att se vad som hände. På SR kan du beställa mexikanskt gräs för 2200kr/hg från lågriskland.

Du kommer antagligen att däcka, och tror att du kommer vara bäng i minst en vecka xD
Citera
2012-11-26, 21:24
Medlem
toLowerCases avatar
Tack för receptet, blev grymt sugen nu

Fråga: Om jag istället skulle använda 0.5-1.0g istället, behöver jag då ha det i magarinet lika länge?
Citera
2012-11-26, 21:25
Medlem
xarxezs avatar

Jag funderar på o göra kladdkaka (är ju nästan samma sak) vad tycker du om 10gram som är bra gräs inget standard skit. Overkill för en så stor kaka eller helt okej? Bara de att som du nämnde så sägs det att man kan behöva en del weed i det och man vill ju inte riskera att 2.5 blir för lite heller :/

Edit: Jag har 1-12 på min spis för mig du skrev 3 om man har 6 4 om man har 9 så jag bör ha de på runt 5-6 då eller? Har aldrig gjort spacecake förut :P
Senast redigerad av xarxez 2012-11-26 kl. 21:33.
Citera
2012-11-26, 21:31
Medlem
xarxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toLowerCase

Fråga: Om jag istället skulle använda 0.5-1.0g istället, behöver jag då ha det i magarinet lika länge?

Använd smör, smör ligger väl på ca 80% fett om jag inte har fel för mig och ju mer fett ju bättre fastnar då cannabisen i det.
Citera
2012-11-26, 21:32
Medlem
Jag ska verkligen samla ihopa några vänner och köra ditt recept, mannen. Detta verkar väldigt lovande!

Tack! Ska skriva hur det blev när jag väl har prövat det.
Citera
2012-11-26, 21:34
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toLowerCase

Jag har aldrig lagt i mindre än 2,5g, men jag vet inte, kanske, kanske inte. Men som sagt jag kollade med en 5a med mindre tid, och en halvish i 60 min. 2,5 var mest potent

Citat:
Ursprungligen postat av xarzez
Jag har 1-12 på min spis för mig du skrev 3 om man har 6 4 om man har 9 så jag bör ha de på runt 5-6 då eller? Har aldrig gjort spacecake förut :P

Ursäkta är så jävla stekt nu.. Konstigt, gick 3 timmar till att bli såhär jävla stekt, definitivty 9/10
HAHAHAH fan kan inte ens stava

Ja lägg de på 6an men ja vet inte stekplattorna blir väl inte varmare utan siffran är typ en procent va?

Citat:
Ursprungligen postat av xarxez

Jag funderar på o göra kladdkaka (är ju nästan samma sak) vad tycker du om 10gram som är bra gräs inget standard skit. Overkill för en så stor kaka eller helt okej? Bara de att som du nämnde så sägs det att man kan behöva en del weed i det och man vill ju inte riskera att 2.5 blir för lite heller :/

det kommer bli overkill, tror det komemr ta lång tid för all thc att utvinnas, lägg åtminstonde en 5a. Ska du testa ikväll?
Senast redigerad av DenNyaDealen 2012-11-26 kl. 21:40.
Citera
2012-11-26, 21:43
Medlem
Måste tacka så hemskt mycket för en utförliga förklaringen. Kommer göra detta till ett sidbak när det är lussebulledags. Blir fint till julledigheten!
Återigen tack!
Mvh!
Citera
2012-11-26, 22:00
Medlem
xarxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Jag har aldrig lagt i mindre än 2,5g, men jag vet inte, kanske, kanske inte. Men som sagt jag kollade med en 5a med mindre tid, och en halvish i 60 min. 2,5 var mest potent

Ursäkta är så jävla stekt nu.. Konstigt, gick 3 timmar till att bli såhär jävla stekt, definitivty 9/10
HAHAHAH fan kan inte ens stava

Ja lägg de på 6an men ja vet inte stekplattorna blir väl inte varmare utan siffran är typ en procent va?

det kommer bli overkill, tror det komemr ta lång tid för all thc att utvinnas, lägg åtminstonde en 5a. Ska du testa ikväll?
Blir till helgen
Citera
2012-11-26, 22:06
Bannlyst
Bästa guiden på FB!
Ska man sila ut de gröna när det är klart? THC't är väl ur det ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in