2015-10-23, 00:14
Bannlyst
Gjorde en sorts havreflarn kaka med 1g hasch i som jag gräddade i ugnen på runt 50 grader. Åt kakan dagen efter och fy fan vad bänk jag var hela dagen. Blev så mycket så att jag somnade.

Började kicka in efter någon timme på förmiddagen och steg konstant tills tidig kväll..
Citera
2015-10-23, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
varit bäng nu i nästan 24 timmar efter att jag åt ett gram brunt igår. Wtf är det vanligt?

Ja hasch är potent skit...
Citera
2015-10-23, 16:56
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterflykniv
Lust att förklara vad du pratar om?
Någon mod som flyttat ihop en tråd med denna. Det var relevant till den då aktuella TS. Jag citerade inte TS, vilket gör att det framstår som väldigt märkligt, nu i efterhand. Är du med på noterna? :-)
Citera
2015-10-23, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Någon mod som flyttat ihop en tråd med denna. Det var relevant till den då aktuella TS. Jag citerade inte TS, vilket gör att det framstår som väldigt märkligt, nu i efterhand. Är du med på noterna? :-)
Nej jag är inte med på noterna, jag lyssnar på beathoven.
Varfär man måste man stormkoka för att lösa upp rökat, vet du?
Citera
2015-10-25, 23:11
Medlem
knarknazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Gjorde en sorts havreflarn kaka med 1g hasch i som jag gräddade i ugnen på runt 50 grader. Åt kakan dagen efter och fy fan vad bänk jag var hela dagen. Blev så mycket så att jag somnade.

Började kicka in efter någon timme på förmiddagen och steg konstant tills tidig kväll..

Haha jag vet känslan Tryckte av misstag i mig space cake motsvarande 2.5 gram, dock grönt (som tur var) och inte brunt Var helt fantastiskt bäng den dagen. När jag vaknade dagen därpå var jag fortfarande bäng, det avtog först på eftermiddagen.

Jag tycker en bra dos för brunt (när det gäller matlagning) är 0.15 för ett vanligt rus och 0.3 för ett riktigt kalasrus
Citera
2015-10-31, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yum
Har för mig att för att få maximal effekt av cannabis när man äter det är att värma haschet/gräset i fett, i 70 grader i ca 15 min. Den regeln har jag alltid använt mig av när jag käkar cb, och varje gång har det varit fett soft.

Jag brukar äta hasch ganska ofta för jag tycker de ger ett skönt, annorlunda rus. Men inte behöver du värma de så länge. Är just nu super bäng o jag smälte de så fort de bara går. Blandar i mjölk och o boy så vips är jag cp stenad
Citera
2015-11-11, 22:54
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Har tidigare provat att dricka "haschoboy" ett fåtal gånger, utan några större effekter. Men nyligen så kom jag över lite hembakade sötsaker med thc i. Och eftersom jag är ej längre är daglig rökare utan bara använder ibland så följde jag anvisningarna och intog en lite mindre bit.
Det var vid 17:30 tiden ca. Och j*vlar vad det var trevligt efter ca en timme
Känner fortfarande av en hel del! Känns som att sömnen inatt kommer att bli underbar för en gångs skull
Även om endel psykoaktiva effekter absolut har infunnit sig så tycker jag det gav en mer body high som många säger, man blev riktigt slapp och ångestfri. Efter 2 timmar blev det att bara ligga i soffan och titta på tv medans euforin strömmade genom kroppen, vilket den fortfarande gör. Helt underbart! Snart blir det att testa hur det är att sova på.

Peace!

/ Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2015-11-11 kl. 23:10.
Citera
2015-11-11, 23:25
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el9999
Är det någon som testat smörkolorna på 70mg från FS? Funderar på att beställa ett par, förslag på dosering för CB oskulder?

Var just en halv sådan som jag åt. (Se ovan)

/Mvh
Citera
2015-11-17, 22:01
Medlem
hasch i kall oboy?

Hej! Hade lite brunt kaschmir kvar som jag smälte ner i smör. Problemet är att jag hällde i det i kall oboy och drack (dumt jag vet) vilket gjorde att smöret blev helt grynigt och klumpigt. Förstörde jag all thc och slösa precis min sista bit eller kommer det ändå slå till om ett tag?

Tacksam för svar
Citera
2015-11-17, 22:07
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Om du smälte det med smör så ser jag ingen anledning till att det inte kommer slå. Det kan dock ta ett tag när man intar cannabis oralt kontra om man intar det på klassiskt vis dvs rökning, men det vet du säkert.

Ha en trevlig kväll
Citera
2015-11-17, 22:08
Medlem
KJuices avatar
Om du gjorde smöret rätt så borde inte kall oboy påverka nåt.
Citera
2015-11-17, 22:09
Moderator
kvm3s avatar
Tråden hasch i kall oboy? infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem