Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Om du inte efter 122 inlägg i tråden ännu har fattat VARFÖR K-G sköt så är du ett hopplöst fall
Att blanda in någon form av hämnd mot mamman är ju bara löjligt.
K-G sköt för att han var hotad till livet av två kriminella påtända drägg som hade hotat och misshandlat honom tidigare! Det var han eller dom!
Hade han inte skjutit så hade troligen K-G varit död nu och dräggen hade suttit på den anklagades bänk åtalade för mord och då hade det varit överlagt mord!
Orka!!!
Om du efter nästan 3000 inlägg på Flashback förstått att det inte fungerar så att du kliver in och berättar för andra vad de skall tycka och sedan skall de bara hålla med så har du hamnat på helt fel plats..
Tror familjeliv är mer i din genre då -- där är lite "tycka lika" toner ..
Jag bildar inte mig min uppfattning på vad du eller andra skriver i tråden - utan på det jag läser i fup och det som framkommer vid rättegången -- och vilken uppfattning/ståndpunkt jag väljer, det skall du helt enkelt skita i.
Har du inget du vill diskutera när det gäller fallet i sak - så avstå från att adressera mig - jag är inte intresserad av vad anser att jag skall tycka, dessutom är det ju OT i en redan lång tråd.