2025-10-24, 20:07
Bannlyst
Jag har schizofrenie och kan bara tillägga Gustavs lidelse det är oerhörd jobbig sjukdom för släkt och vänner också måste få anti-psykotiska läkemedel för att inte få psykos. Men psykosen ständigt påmind alla fall det som funka för mig var sprutor cisordinol.
Citera
2025-10-24, 22:00
Medlem
flugornass avatar
Svitlana Jelisic
"Välkommen till Flen, Sveriges lyckligaste kommun"
Får man kalla henne för fitt lana, så gör jag det om inte så önskar jag henne allt ont som hon kan drabbas av.
Citera
2025-10-29, 06:35
Medlem
Centerpartiet har jätteproblem med Svitlana enligt säkra uppgifter från partiets inre krets.
dettA styrKs av att hon sitter kvar, hon tycker inTe att hon gjort fel.
vilket annat parti som helst hade plocKat bort en sån politkeR direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Den där Svetlana hoppas jag får kritik efter detta, falsk människa såg man direkt. Hur hon kan få styra och ställa där borta säger väl det mesta om den hålan.
Citera
2025-10-29, 06:38
Medlem
är det någoN som vet vem den andra kvinnaN är som står och assgarvar och verka hålla med Svitlana i insAget? är det Helen stockow från sosarna?

Citat:
Ursprungligen postat av Brukspatron1804
Centerpartiet har jätteproblem med Svitlana enligt säkra uppgifter från partiets inre krets.
Citera
2025-10-29, 06:40
Medlem
kAn bara beklaga att vi har en sån politiker i flens Kommun.....
men döm inte allA föR det.

Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Svitlana Jelisic
"Välkommen till Flen, Sveriges lyckligaste kommun"
Får man kalla henne för fitt lana, så gör jag det om inte så önskar jag henne allt ont som hon kan drabbas av.
Citera
2025-10-29, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Nu har jag skickat in mina synpunkter på denna skandal.
Går att vara anonym så fler borde göra samma sak.
Bara ber alla att fortsätta spamma. Kommunen fortsätter att möta Gustaf med tystnad och vägrar ta tag i ärendet.

Har även stängt ner så man inte kan kommentera på Facebook.
Citera
2025-10-29, 22:35
Avstängd
Tyvärr är stat och kommun skit, bättre att ha så lite som möjligt med dem att göra. Morsan verkade ju ha det bra ställt (med tanke på köket/huset), kunde de inte köpa något litet torp (utan kor utanför) där grabben kunde bo. Att de sen får fortsätta åka dit någon/ett par gånger i veckan, i kanske resten av livet, ja bättre än att leta efter någon hemtjänst/boendestödjare som ska funka personlighetsmässigt och så killen känner sig trygg. Även om "man har rätt till det"..
Citera
2025-10-29, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brukspatron1804

Kollegor på Svitlanas tidigare jobb Migrationsverket berättar om samma problem med ukrainskan
Hon har aldrig fel och använder en översittaraktig stil , självutnämnd statsminister i Flen.
I pudelinlägget ljuger hon och får några enstaka ryggdunkningar av partikollegor och rädda tjänstemän i stadshuset tegellåda.

Mamman skriver på FB att hon förvarnat Svitlana att uppdrag granskning gör reportage
Reportern har mailat utan svar
Hon såg sin chans att glänsa i tv-rutan på bästa sändningstid. Ingen succés , hon misstog nog uppdrag granskning för ukrainska hollywoodfruar i Flen🤔
Hon rör sig fritt i Flen och gör lyxbehandlingar i stans nya skönhetssalong som drivs av hennes flyende familj från Ukraina.
Äter lunchbuffé med sitt falska skratt.
En narcissist som hånat Gustav och de svagaste
Fi fan🥵
Tänker på Gustav, hans familj och Flen
Avgå direkt du förtjänar inget mer

Gustav, du är värd det bästa och är en superkille 💪💪 tänker på dig varje dag
Citera
2025-10-30, 20:37
Medlem
Håller med! Vi få hoppas det löser sig för fina killen Gustav!
Tystnaden från Centerpartiet i flen kan ju bara tolkas som att man fryser henne ute.
Jag tycker nog att Centerpartiet borde ta tag i problemet och avsätta Svitlana son ordförande i socialnämnden!

Citat:
Ursprungligen postat av dahlia123
Kollegor på Svitlanas tidigare jobb Migrationsverket berättar om samma problem med ukrainskan
Hon har aldrig fel och använder en översittaraktig stil , självutnämnd statsminister i Flen.
I pudelinlägget ljuger hon och får några enstaka ryggdunkningar av partikollegor och rädda tjänstemän i stadshuset tegellåda.

Mamman skriver på FB att hon förvarnat Svitlana att uppdrag granskning gör reportage
Reportern har mailat utan svar
Hon såg sin chans att glänsa i tv-rutan på bästa sändningstid. Ingen succés , hon misstog nog uppdrag granskning för ukrainska hollywoodfruar i Flen🤔
Hon rör sig fritt i Flen och gör lyxbehandlingar i stans nya skönhetssalong som drivs av hennes flyende familj från Ukraina.
Äter lunchbuffé med sitt falska skratt.
En narcissist som hånat Gustav och de svagaste
Fi fan🥵
Tänker på Gustav, hans familj och Flen
Avgå direkt du förtjänar inget mer

Gustav, du är värd det bästa och är en superkille 💪💪 tänker på dig varje dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem