2016-12-21, 22:03
Medlem
Hur dum kan Sebastian vara som har sumpat Jennie????? Med det beteendet så kommer han att förbli singel.
Citera
2016-12-21, 22:07
Medlem
En till bomb – han har varit i Göteborg och raggat på småtjejer på nattklubben 8ight!!
Citera
2016-12-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Helvete vad han har rört till det

Underbart agerat av honom, helt rätt.
Citera
2016-12-21, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Hur dum kan Sebastian vara som har sumpat Jennie????? Med det beteendet så kommer han att förbli singel.
Tyvärr kommer han med sitt utseende kunna göra som han vill med många tjejer som bara ser hans look trots att han beter sig som ett svin...
Citera
2016-12-21, 22:15
Medlem
Vilket upplägg. Agneta Sjödin sitter som nån jävla Dr Phil och hobbyanalyserar samtidigt som ett tjugotal dumpade brudar sitter och gaggar ihop sig. Klart de är bittra som fan. Visst, Sebastian borde skött allt på ett annat sätt men den timmen vi fick genomlida var ju inte nåt annat än en mental arkebusering.

Vänd på hela konceptet, sätt tjugo killar och en ensam tjej i intervjustolen. Skulle aldrig ske. Alla män skulle vara mansgrisar.

Lågvattenmärke av produktionen.
Citera
2016-12-21, 22:44
Medlem
tuffkatts avatar
Haha, hur han lyckats ställa till det såhär? Jag klandrar honom inte, det är klart att den sista rosen inte är någon slags garanti på att framtiden är säkrad. Fungerar det inte så fungerar det inte.

Stor skillnad mot förra säsongen dock, bachelorn och den siste tjejen kom in tillsammans i studion och hade vid den tidpunkten redan flyttat ihop. De är tillsammans än idag såvitt jag vet, såg de bland annat på centralen i Stockholm för ett par månader sedan.
Citera
2016-12-21, 22:55
Medlem
Men herreminje HUR mycket kan en liten söt fnittrande charmig man (?) ställa till det? Denna omgång går till historien rakt av!!?!😂. Frågan är var Mr Charming kan visa sig...
Citera
2016-12-21, 22:58
Medlem
tuffkatts avatar
Sen måste jag tillägga att jag blir lite äcklad av hela upplägget, att han ska sitta ensam och konfronteras av 20 tjejer varav 19 hade varit upprörda oavsett vad han gjort, av den anledning att de inte blev valda själva. Man ser hur de njuter när han blir attackerad gång på gång. Sedan ska tjejerna på läktaren tävla i vem som kan göra bort Sebastian mest, med historier om raggande på snapchat och så vidare, vilket kan vara totalt skitsnack.
Citera
2016-12-21, 22:58
Medlem
Och vad nu? En bomb??? Väntar Emma deras vi är inte alls kära men grymt attraherade av varandra gemensamma barn eller vad?
Citera
2016-12-21, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Sen måste jag tillägga att jag blir lite äcklad av hela upplägget, att han ska sitta ensam och konfronteras av 20 tjejer varav 19 hade varit upprörda oavsett vad han gjort, av den anledning att de inte blev valda själva. Man ser hur de njuter när han blir attackerad gång på gång. Sedan ska tjejerna på läktaren tävla i vem som kan göra bort Sebastian mest, med historier om raggande på snapchat och så vidare, vilket kan vara totalt skitsnack.
Håller med. Visst han har gjort bort sig men 20 dissade tjejer mot sig...not nice
Citera
2016-12-21, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av botolf
Underbart agerat av honom, helt rätt.

Helt rätt? Även om han inte "bundit" sig till ett förhållande med Jennie är det ändå ett äckligt beteende av honom att träffa en annan tjej bakom ryggen på henne och ljuga om det.

Tyvärr är det ju vanligt bland folk. Själv förstår jag inte hur man kan ljuga på det sättet och skada andra människor genom det. Att man inte har respekt och omtanke för människor man valt att ha en relation till. Och vill man inte längre ha det är det inte svårare än att säga det rakt ut. Jag hade gärna sett skottpengar på den typen av falska kräk.
Citera
2016-12-21, 23:08
Medlem
Tyckte han skötte det extremt snyggt även om han ställt till det. Killen får gå på romantiska dejter med vackra kvinnor på sjuka ställen varje dag. Omöjligt att inte få känslor för flera samtidigt.

Funkar inte riktigt så att man ger en ros i tv och sen ska leva lyckliga alla sina dagar. Är inte riktigt som bonde söker fru där bonden är så desperat och ful att man tar den som är snyggast.

Klart han vill kolla in läget hos dom andra kvinnorna som han fått känslor om han känner att det inte blev som det blev när han kom hem. Frågar han hur livet är på snapchat innebär det inte att han raggar på dom.

Sen gaggar 20 kvinnor ihop sig som vissa fick åka hem efter 24 timmar och är superbittra. Agneta är nya dr phil sitter som en fucking psykolog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in