2015-12-17, 22:55
Medlem
Lyckadmutations avatar
Rubrik

Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Det HPV-virus som är sexuellt överförbart är inte detsamma som det som orsakar livmoderhalscancer

Jag tror faktiskt det är det, men spelar roll. Hur många som helst är bärare av viruset om än latent. Han är Drama Seeker med sitt "mycket osmickrande könssjukdom" eller vad hen skrev - är klamydia mer smickrande, undrar jag. Och som sagt, vilka höjer på brynen åt ngn som haft en könis idag? Hen får det att låta som hon är unik med sitt HPV. Han vill bara förnedra på håll.
Senast redigerad av Lyckadmutation 2015-12-17 kl. 23:03. Anledning: Fel skrivet
Citera
2015-12-17, 23:59
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckadmutation
Jag tror faktiskt det är det, men spelar roll. Hur många som helst är bärare av viruset om än latent. Han är Drama Seeker med sitt "mycket osmickrande könssjukdom" eller vad hen skrev - är klamydia mer smickrande, undrar jag. Och som sagt, vilka höjer på brynen åt ngn som haft en könis idag? Hen får det att låta som hon är unik med sitt HPV. Han vill bara förnedra på håll.

Jag tänkte nog mest på det där med könssjukdom och att t.ex. kondylom orsakas av HPV-virus, dock inte samma sort som det viruset som orsakar livmoderhalscancer. Men jag håller med dig. Usligt försök till förolämpning.

OnT: Det hade varit kul att se en svensk Bachelorette också och inte bara en massa Bachelors. Fast iof är det väl roligare att titta på en hop tjejer som slåss om samma kille än tvärtom. Mera drama skulle jag tro. Och det gillar vi ju
Citera
2015-12-18, 02:16
Medlem
Lyckadmutations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Jag tänkte nog mest på det där med könssjukdom och att t.ex. kondylom orsakas av HPV-virus, dock inte samma sort som det viruset som orsakar livmoderhalscancer. Men jag håller med dig. Usligt försök till förolämpning.

OnT: Det hade varit kul att se en svensk Bachelorette också och inte bara en massa Bachelors. Fast iof är det väl roligare att titta på en hop tjejer som slåss om samma kille än tvärtom. Mera drama skulle jag tro. Och det gillar vi ju

Dom körde ju en kvinnlig variant för ett gäng år sen, var skitskoj! Bachelorette eller ngt sånt kallade de programmet då har jag för mig, men jag kan minnas helt fel... En skånsk jättesnygg tjej var det.
Citera
2015-12-18, 13:57
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckadmutation
Mika har en så fruktansvärt ful mun, tunna läppar och så GLUGGEN som är så oerhört jävla ful. Annars är hon skitsnygg ju! Bara hon täppte till gluggen skulle hon nästan bli en 10:a. Wow, tänkte jag innan hon öppnade truten.

Tycker hon ser väldigt bra ut, väldigt spännande utseende eftersom hon är halvjapanska. Sen är hon ju så vältränad att hon lätt skulle kunna spöa upp en kille, vilket säkert ger henne respekt.

Ett minus är väl att hon pratar som Gudrun Schyman alltså har en aning av besserwisser i rösten.

Överlag en toppentjej, som nästan nådde ända fram.

Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
Produktionsbolaget, och eftersom det måste vara mångfald och PK så tar dom in ALLA sorter.
Kolla vilken såpa som helst det är alltid någon blatte med, här fanns det allt från: tjocka, smala,svarta, bruna o.s.v.

Med tanke på att 16% av alla som bor i Sverige är födda utomlands så är det inte så konstigt att en del tjejer i Bachelor hade utländsk bakgrund. Personligen tycker jag att mörka tjejer som tex. Maria H och Mika är mycket snyggare än rågblonda Amanda.
Citera
2016-02-02, 09:53
Medlem
Är paret fortfarande ihop?
Citera
2016-02-02, 10:34
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmstorg
Är paret fortfarande ihop?

Ser ut så att döma av Pärs instagram.
Citera
2016-03-04, 20:11
Medlem
Ny bachelor! Vad tycks?
Citera
2016-03-04, 20:21
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullyrullan
Ny bachelor! Vad tycks?

Tänkte upp 52-årig fylle Algot sökte in till programmet. Tror ni han skulle ha någon chans?
Citera
2016-03-05, 17:30
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullyrullan
Ny bachelor! Vad tycks?
http://www.tv4.se/bachelor/artiklar/...a9f61720000030
Nja, det var väl inget större fel på honom. En typisk bachelor-look antar jag.
Citera
2016-09-25, 21:37
Medlem
När börjar nya säsongen??
Citera
2016-09-25, 23:20
Medlem
whaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bradpaisley94
När börjar nya säsongen??

4 oktober
Citera
2016-09-26, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whaa
4 oktober

Fett! tack! Så det är två avsnitt per vecka som förra året som gäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in