Citat:
Ursprungligen postat av
Fritillaria
Nä om det skulle ha varit klart med Rebecca tidigt är han ju galet grisig som hånglar med varenda tjej. Och så illa tror jag inte han är.
Jag vetefan alltså. Det är fortfarande ett program som måste spelas in och Pär har ett kontrakt som bachelor. Produktionen kan ju inte bli så glada om Pär mitt i inspelningen bangar fler program eftersom han redan bestämt vem han vill ha. Dock kan han ju fortfarande ha bestämt sig, vid det här laget har han det nog definitivt. Att han gör sitt val i det sista programmet känns osannolikt. Jag tror att Pär kände från första början att Rebecca var en tjej som fick honom att pirra lite extra i magen och efter hästdejten kändes det uppenbart att det var tjejen för honom.
Kanske jag som är konspiratorisk, men det är vissa saker jag funderat på. Först och främst är det många tjejer som tar en utebliven ros väldigt lättsamt. Visst, Mika blev nog genuint besviken, men övriga tog det nästan lite för bra. Det är också intressant att Pär fick träffa hela Rebeccas familj, medan han fick träffa typ Caroline och Alexandras morsor bara. Känns så uppenbart att Rebeccas familj visste om att Pär skulle bli en del av familjen. Det är svårt att säga exakt vad som är iscensatt i det här programmet, men jag kan ge mig på tusen på att Alexandra kommer vara otroligt känslosam nu i sista programmet, sen torskar hon ändå och kommer spela över.