2015-12-02, 15:45
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
Klart att han valde Rebecca, det visste han ganska tidigt, hon har varit i Bollnäs hos Pärs föräldrar ganska ofta, tillsammans med Pär! Så det är ingen hemlighet.

Programmet måste ju sändas, ha sin gång så att säga, han spelar rätt bra ändå

Vad menar du nu? Det är klart att hon har varit i Bollnäs efter det att Pär gjort sitt val och inspelningen slutat, men knappast under inspelningens gång eller?

Jag tror nog inte heller att han tog det beslutet "ganska tidigt", eftersom Rebecka trädde fram relativt sent i programmet. Att det blossade upp ordentligt på en gång stämmer nog, och att det med 4-5 deltagare kvar blev mer och mer uppenbart för Pär att Rebecka är den rätta ser jag också som troligt.

Jag konstaterade i denna tråd redan när de hade sin första dejt att jag "till 100% tror att Rebecka vinner allt", och jag hade uppenbarligen rätt. Det råder för mig inga tvivel om att han väljer henne framför Alexandra.
Citera
2015-12-02, 17:16
Medlem
Nä om det skulle ha varit klart med Rebecca tidigt är han ju galet grisig som hånglar med varenda tjej. Och så illa tror jag inte han är.
Citera
2015-12-02, 18:53
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritillaria
Nä om det skulle ha varit klart med Rebecca tidigt är han ju galet grisig som hånglar med varenda tjej. Och så illa tror jag inte han är.

Jag vetefan alltså. Det är fortfarande ett program som måste spelas in och Pär har ett kontrakt som bachelor. Produktionen kan ju inte bli så glada om Pär mitt i inspelningen bangar fler program eftersom han redan bestämt vem han vill ha. Dock kan han ju fortfarande ha bestämt sig, vid det här laget har han det nog definitivt. Att han gör sitt val i det sista programmet känns osannolikt. Jag tror att Pär kände från första början att Rebecca var en tjej som fick honom att pirra lite extra i magen och efter hästdejten kändes det uppenbart att det var tjejen för honom.

Kanske jag som är konspiratorisk, men det är vissa saker jag funderat på. Först och främst är det många tjejer som tar en utebliven ros väldigt lättsamt. Visst, Mika blev nog genuint besviken, men övriga tog det nästan lite för bra. Det är också intressant att Pär fick träffa hela Rebeccas familj, medan han fick träffa typ Caroline och Alexandras morsor bara. Känns så uppenbart att Rebeccas familj visste om att Pär skulle bli en del av familjen. Det är svårt att säga exakt vad som är iscensatt i det här programmet, men jag kan ge mig på tusen på att Alexandra kommer vara otroligt känslosam nu i sista programmet, sen torskar hon ändå och kommer spela över.
Senast redigerad av Ferry31 2015-12-02 kl. 19:04.
Citera
2015-12-02, 18:58
Medlem
Demonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag vetefan alltså. Det är fortfarande ett program som måste spelas in och Pär har ett kontrakt som bachelor. Produktionen kan ju inte bli så glada om Pär mitt i inspelningen bangar fler program eftersom han redan bestämt vem han vill ha. Dock kan han ju fortfarande ha bestämt sig, vid det här laget har han det nog definitivt. Att han gör sitt val i det sista programmet känns osannolikt. Jag tror att Pär kände från första början att Rebecca var en tjej som fick honom att pirra lite extra i magen och efter hästdejten kändes det uppenbart att det var tjejen för honom.

Kanske jag som är konspiratorisk, men det är vissa saker jag funderat på. Först och främst är det många tjejer som tar en utebliven ros väldigt lättsamt. Visst, Mika blev nog genuint besviken, men övriga tog det nästan lite för bra. Det är också intressant att Pär fick träffa hela Rebeccas familj, medan han fick träffa typ Caroline och Alexandras morsor bara. Känns så uppenbart att Rebeccas familj visste om att Pär skulle bli en del av familjen. Det är svårt att säga exakt vad som är iscensatt i det här programmet, men jag kan ge mig på tusen på att Alexandra kommer vara otroligt känslosam nu i sista programmet, sen torskar hon ändå och kommer spelar.

När går sista programmet? Och bra tänkt.

Är det ikväll som det sista avsnittet sänds eller vafan händer, jag har ingen koll
Citera
2015-12-02, 19:05
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demons
När går sista programmet? Och bra tänkt.

Är det ikväll som det sista avsnittet sänds eller vafan händer, jag har ingen koll
I kväll sänds del 18 av 20. Sista avsnittet sänds nästa onsdag.
Citera
2015-12-02, 19:07
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Trist, trodde sista var ikväll. Då lär han ju inte välja ikväll i så fall för jag har svårt att se hur de ska göra två utfyllnadsprogram.
Citera
2015-12-02, 19:09
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Då, i sista avsnittet samlar Agneta Sjödin alla i studion och tar reda på vad som hände efter den sista rosceremonin. Pärs föräldrar berättar vem som var deras favorit och Agneta undrar om Pär hittade kärleken.
Citera
2015-12-02, 19:16
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Trist, trodde sista var ikväll. Då lär han ju inte välja ikväll i så fall för jag har svårt att se hur de ska göra två utfyllnadsprogram.
Nästa tisdag, näst sista programmet ska Pär göra sitt sista val i rosceremonin men först träffar han Alexandera och Rebecka på tu man hand. Han möter upp den första tjejen i hamnstaden Puerto de Mogan på en katamaran. Under den andra dejten utmanar han sig själv.

Källa: Komplett Tv-guide.
Citera
2015-12-02, 19:28
Medlem
Ferry31s avatar
En kul twist skulle vara om det visar sig att Pär inte hittar någon till slut och sen väljer han Alexandra eftersom hon är den som han är mest sugen på att ha några trevliga nätter med efter att det här är slut.
Citera
2015-12-02, 20:05
Medlem
Jag förstår inte riktigt vitsen med att samla dem tjejer som åkt för att gräva i det som varit. Det verkar ju bara som att det spårar ur och att alla bli osams. Är det enbart någon slags utfyllnad? En del av tjejerna känns väldigt omogna men jag har svårt att se tex. Rebecca börja bråka med dem andra, hon är en av dem som verkar mer stabil och trygg. Så det är stor skillnad på hur de är som personer även om de är i ungefär samma ålder. Alexandra har nog inga större svårigheter med att träffa någon ny om hon skulle bli bortvald av Pär.
Citera
2015-12-02, 21:01
Medlem
Jag måste säga att Pär skötte sig riktigt bra på hemmadejterna. Det kan inte vara en lätt situation att träffa familjen till tjejerna (läs plural) man dejtar och ändå lyckas vinna deras förtroende.

Tycker det ska bli intressant att höra vad de utröstade tjejerna har att säga ikväll. Känner jag dom rätt kommer det vara en orgie av skvaller, skitsnack, bråk och tårar
Citera
2015-12-02, 21:08
Medlem
Vafan är det här för skitavsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här