Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-01, 12:30
  #1
Avstängd
Brain Formulas avatar
2-​(ethylamino)-​2-​phenyl-​cyclohexanone,​ monohydrochloride

Någon som hunnit testa denna? Tydligen en kusin till 3-meo-pcp. Längesedan jag fingrade på trippar, blev riktigt sugen.

Såg den på TT.
Citera
2015-10-01, 13:17
  #2
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
2-​(ethylamino)-​2-​phenyl-​cyclohexanone,​ monohydrochloride

Någon som hunnit testa denna? Tydligen en kusin till 3-meo-pcp. Längesedan jag fingrade på trippar, blev riktigt sugen.

Såg den på TT.

Se tråden om 3F-MeO-PCP, samma substans under annat namn.
Citera
2015-10-01, 17:14
  #3
Medlem
Ja jag gjorde igår håll dig borta!!!!!

Klrde 60mg höll på dö inte av nojja pga hjärta njure o andra birkningar ruset va fucked up inget som 3 meo pcp
Citera
2015-10-20, 21:20
  #4
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meopcp
Ja jag gjorde igår håll dig borta!!!!!

Klrde 60mg höll på dö inte av nojja pga hjärta njure o andra birkningar ruset va fucked up inget som 3 meo pcp


Som att inte 2-Meo-PCP var "Fucked up" då?
Har haft mina mest flippade rusupplevelser på det och det skulle vara väldigt trevligt att flyga ut i rymden igen.

Hoppas verkligen att detta är nåt att ha. Lite skumt att det ser brunt ut på produktbilden dock Har aldrig varit med om nån dissociativ substans som varit brun, har mest uppfattat det som att det är Tryptaminer som brukar vara brunfärgade i pulverform.

/Mvh
Citera
2015-10-22, 18:49
  #5
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Som att inte 2-Meo-PCP var "Fucked up" då?
Har haft mina mest flippade rusupplevelser på det och det skulle vara väldigt trevligt att flyga ut i rymden igen.

Hoppas verkligen att detta är nåt att ha. Lite skumt att det ser brunt ut på produktbilden dock Har aldrig varit med om nån dissociativ substans som varit brun, har mest uppfattat det som att det är Tryptaminer som brukar vara brunfärgade i pulverform.

/Mvh
Har 2-MeO-PCP funnits tillgängligt Öht? Du menar inte 4:an då?
Citera
2015-10-22, 19:39
  #6
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Har 2-MeO-PCP funnits tillgängligt Öht? Du menar inte 4:an då?
Är det inte det som namngetts 3F-MeO-PCP, vad jag förstått av lite bluelightande---
Citera
2015-10-22, 23:08
  #7
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
Är det inte det som namngetts 3F-MeO-PCP, vad jag förstått av lite bluelightande---
Va? Vilken substans pratar vi om. Tråden handlar väl om 2-OxO-PCE ändå? Va det 2-MeO-2-OxO-PCE / Methoxetamin du menade när du pratade om 2-MeO-PCP? 2-OxO-PCE är som föväxlats med "3f-MeO-PCP" verkar det som. Vet inte om jag bidrog nåt till tråden precis.

3F-MeO-PCP tråden borde iaf klistras ihop med denna då det är just 2-OxO-PCE som diskuteras i den tråden.

Mvh
Citera
2015-10-27, 12:21
  #8
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Har 2-MeO-PCP funnits tillgängligt Öht? Du menar inte 4:an då?


Jag menade 3-MeO-PCP Ber om ursäkt för missförståndet som uppstod.

/Mvh
Citera
2015-10-27, 16:22
  #9
Medlem
Kan mod slå ihop trådarna? 3f-meo-pcp är "märket" på 2-oxo-pce enl bluelighters och allt tyder också på det.

Mysig substans bara prövat en liten mängd och den har definitivt opi-värmen, mysigheten, etc så finns opi affinitet, hittills stor potential. Återkommer efter mer forskning.
Citera
2015-10-27, 17:33
  #10
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Kan mod slå ihop trådarna? 3f-meo-pcp är "märket" på 2-oxo-pce enl bluelighters och allt tyder också på det.

Mysig substans bara prövat en liten mängd och den har definitivt opi-värmen, mysigheten, etc så finns opi affinitet, hittills stor potential. Återkommer efter mer forskning.
Redan mailar mod nån vecka sen om det men inte hänt nåt.
Citera
2015-10-31, 14:47
  #11
Medlem
KastaMasks avatar
Har även jag mailat / rapporterat mod utan åtgärd. Om någon orkar kontakta admin så får ni gärna göra det. Tills vidare tycker jag helt enkelt att vi byter tråd .

Som andra påpekat är denna tyvärr överprissatt för tillfället vilket är synd för en såpass lovande substans. Den antidepressiva effekten är verkligen väldigt bra verkar hålla i sig i 3-4 dagar för mig personligen. Hade den bara varit något billigare så hade jag även kunnat motivera mig att testa högre doser för att se om det går att uppnå hålet på denna. Är även nyfiken på om den antidepressiva effekten sitter i längre vid högre doser. Som priset är nu kan man lika gärna köpa Ketamin.
Citera
2015-10-31, 16:41
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KastaMask
Har även jag mailat / rapporterat mod utan åtgärd. Om någon orkar kontakta admin så får ni gärna göra det. Tills vidare tycker jag helt enkelt att vi byter tråd .

Som andra påpekat är denna tyvärr överprissatt för tillfället vilket är synd för en såpass lovande substans. Den antidepressiva effekten är verkligen väldigt bra verkar hålla i sig i 3-4 dagar för mig personligen. Hade den bara varit något billigare så hade jag även kunnat motivera mig att testa högre doser för att se om det går att uppnå hålet på denna. Är även nyfiken på om den antidepressiva effekten sitter i längre vid högre doser. Som priset är nu kan man lika gärna köpa Ketamin.

Tror att det kostar för att det är en ny produkt som är dyr i inköp.
Sen att jämföra med Ketamin är kanske inte riktigt korrekt, alla kan inte ordna Ket och så är ketamin olagligt.

Det är nog därför det kostar, 800kr och kanske knasa på körkort, narkotikabrott osv, eller betala 800kr och vara safe.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback