2015-10-01, 12:30
Bannlyst
2-​(ethylamino)-​2-​phenyl-​cyclohexanone,​ monohydrochloride

Ngon som hunnit testa denna? Tydligen en kusin till 3-meo-pcp. Lngesedan jag fingrade p trippar, blev riktigt sugen.

Sg den p TT.
Citera
2015-10-01, 13:17
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
2-​(ethylamino)-​2-​phenyl-​cyclohexanone,​ monohydrochloride

Ngon som hunnit testa denna? Tydligen en kusin till 3-meo-pcp. Lngesedan jag fingrade p trippar, blev riktigt sugen.

Sg den p TT.

Se trden om 3F-MeO-PCP, samma substans under annat namn.
Citera
2015-10-01, 17:14
Medlem
Ja jag gjorde igr hll dig borta!!!!!

Klrde 60mg hll p d inte av nojja pga hjrta njure o andra birkningar ruset va fucked up inget som 3 meo pcp
Citera
2015-10-20, 21:20
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meopcp
Ja jag gjorde igr hll dig borta!!!!!

Klrde 60mg hll p d inte av nojja pga hjrta njure o andra birkningar ruset va fucked up inget som 3 meo pcp

Som att inte 2-Meo-PCP var "Fucked up" d?
Har haft mina mest flippade rusupplevelser p det och det skulle vara vldigt trevligt att flyga ut i rymden igen.

Hoppas verkligen att detta r nt att ha. Lite skumt att det ser brunt ut p produktbilden dock Har aldrig varit med om nn dissociativ substans som varit brun, har mest uppfattat det som att det r Tryptaminer som brukar vara brunfrgade i pulverform.

/Mvh
Citera
2015-10-22, 18:49
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Som att inte 2-Meo-PCP var "Fucked up" d?
Har haft mina mest flippade rusupplevelser p det och det skulle vara vldigt trevligt att flyga ut i rymden igen.

Hoppas verkligen att detta r nt att ha. Lite skumt att det ser brunt ut p produktbilden dock Har aldrig varit med om nn dissociativ substans som varit brun, har mest uppfattat det som att det r Tryptaminer som brukar vara brunfrgade i pulverform.

/Mvh
Har 2-MeO-PCP funnits tillgngligt ht? Du menar inte 4:an d?
Citera
2015-10-22, 19:39
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
r det inte det som namngetts 3F-MeO-PCP, vad jag frsttt av lite bluelightande---
Citera
2015-10-22, 23:08
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
r det inte det som namngetts 3F-MeO-PCP, vad jag frsttt av lite bluelightande---
Va? Vilken substans pratar vi om. Trden handlar vl om 2-OxO-PCE nd? Va det 2-MeO-2-OxO-PCE / Methoxetamin du menade nr du pratade om 2-MeO-PCP? 2-OxO-PCE r som fvxlats med "3f-MeO-PCP" verkar det som. Vet inte om jag bidrog nt till trden precis.

3F-MeO-PCP trden borde iaf klistras ihop med denna d det r just 2-OxO-PCE som diskuteras i den trden.

Mvh
Citera
2015-10-27, 12:21
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama

Jag menade 3-MeO-PCP Ber om urskt fr missfrstndet som uppstod.

/Mvh
Citera
2015-10-27, 16:22
Medlem
Kan mod sl ihop trdarna? 3f-meo-pcp r "mrket" p 2-oxo-pce enl bluelighters och allt tyder ocks p det.

Mysig substans bara prvat en liten mngd och den har definitivt opi-vrmen, mysigheten, etc s finns opi affinitet, hittills stor potential. terkommer efter mer forskning.
Citera
2015-10-27, 17:33
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Kan mod sl ihop trdarna? 3f-meo-pcp r "mrket" p 2-oxo-pce enl bluelighters och allt tyder ocks p det.

Mysig substans bara prvat en liten mngd och den har definitivt opi-vrmen, mysigheten, etc s finns opi affinitet, hittills stor potential. terkommer efter mer forskning.
Redan mailar mod nn vecka sen om det men inte hnt nt.
Citera
2015-10-31, 14:47
Medlem
KastaMasks avatar
Har ven jag mailat / rapporterat mod utan tgrd. Om ngon orkar kontakta admin s fr ni grna gra det. Tills vidare tycker jag helt enkelt att vi byter trd .

Som andra ppekat r denna tyvrr verprissatt fr tillfllet vilket r synd fr en spass lovande substans. Den antidepressiva effekten r verkligen vldigt bra verkar hlla i sig i 3-4 dagar fr mig personligen. Hade den bara varit ngot billigare s hade jag ven kunnat motivera mig att testa hgre doser fr att se om det gr att uppn hlet p denna. r ven nyfiken p om den antidepressiva effekten sitter i lngre vid hgre doser. Som priset r nu kan man lika grna kpa Ketamin.
Citera
2015-10-31, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KastaMask
Har ven jag mailat / rapporterat mod utan tgrd. Om ngon orkar kontakta admin s fr ni grna gra det. Tills vidare tycker jag helt enkelt att vi byter trd .

Som andra ppekat r denna tyvrr verprissatt fr tillfllet vilket r synd fr en spass lovande substans. Den antidepressiva effekten r verkligen vldigt bra verkar hlla i sig i 3-4 dagar fr mig personligen. Hade den bara varit ngot billigare s hade jag ven kunnat motivera mig att testa hgre doser fr att se om det gr att uppn hlet p denna. r ven nyfiken p om den antidepressiva effekten sitter i lngre vid hgre doser. Som priset r nu kan man lika grna kpa Ketamin.

Tror att det kostar fr att det r en ny produkt som r dyr i inkp.
Sen att jmfra med Ketamin r kanske inte riktigt korrekt, alla kan inte ordna Ket och s r ketamin olagligt.

Det r nog drfr det kostar, 800kr och kanske knasa p krkort, narkotikabrott osv, eller betala 800kr och vara safe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in