2015-09-11, 02:25
Medlem
Synatts avatar
Tnkte att denna r skert av stort intresse fr er som har en fallelse t dessa preparats hll.
Saknas ju p denna front d MXM nnu helt ofrklarligt r frnvarande frn alla inrikes-butiker, shape the fuck up kan man tycka om man vill ha kunder och gra bra pengar, frst ut.....

Bluelight:http://www.bluelight.org/vb/threads/...-MeO-PCP-quot-)
Citera
2015-09-13, 12:05
Medlem
Halmgriss avatar
r det hr intressekollstrden eller? ta in knarket i landet dvaah.

ngra tankar om dosering och fara fr urinblsan etc. ngon?
Citera
2015-09-23, 09:31
Bannlyst
Sg att Thetrip*.net ftt in denna.

2'-Oxo-PCE, det r en "kusin" till 3-meo-PCP / MXE. str det p deras hemsida.
Citera
2015-09-23, 20:34
Medlem
svampssons avatar
detta lt onekligen intressant.

nnu mer intressant d jag ser att TTs tabbar r p 20mg styck vilket spontant talar fr att detta r potenta grejer. Jag lskade 3-meo-pcp och r denna ens 1/3 av den s hoppar jag hgt
Citera
2015-09-23, 22:25
Medlem
Overklighetss avatar
Finns det inga rapporter? Hittar nada.
Citera
2015-09-24, 04:51
Medlem
KastaMasks avatar
Hittar inte eller ngra rapporter. Vem vgar sig p att leka frskskanin?
Citera
2015-09-24, 09:43
Medlem
VicePresidents avatar
ntligen har det kommit ntt som ser lovande ut! Kommer absolut att prva denna
Citera
2015-09-24, 10:04
Bannlyst
hittade lite mer info p reddit,

"Came across 3F-MeO-PCP on a vendor site with this -
"3F-MeO-PCP has an IUPAC name of 2-?(ethylamino)-?2-?phenyl-?cyclohexanone,? Monohydrochloride and a molecular weight of 253.8. The chemical formula for the new research chemical is C14H19NO HCl. The chemical is so new that information is not available so we must look at the analogue of 3F-MeO-PCP in order to learn more. The analogue is 3-MeO-PCP.
Research on 3-MeO-PCP was published by ACD/Labs, US Environmental Protection Agencys EPISuite, and ChemAxon. In the reports by ACD/Labs the chemical has 2 hydrogen acceptors, 0 hydrogen donors, 3 freely rotating bonds, an index of refraction of 1.544, with a surface tension of 40.53.0 dyne/cm, a flash point of 112.425.5 C and a boiling point of 381.325.0 C at 760 mmHg.
The research published by US Environmental Protection Agencys EPISuite showed the boiling point to be 358.92, a melting point of 120.86, and water solubility at 25 deg C (mg/L): 10.13. Removal in wastewater treatment showed total removal at 76.73%, total biodegradation at .67% total sludge adsorption at 76.06%, and total to air at 0.00%.
ChemAxon published a topology analysis, which revealed an atom count of 47, bond count of 49, cyclomatic number of 3, chain atom count of 2, chain bond count of 4, asymmetric atom count of 0, and rotatable bond count of 3. Under geometry, the report revealed a dreiding energy equal to 72.05 kcal/mol with a volume equal to 286.20 3, a minimal projection area equal to 56.28 2 and maximum projection area equal to 78.20 2."
how might this compare to 3-MeO-PCP?"
Citera
2015-09-24, 11:09
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av owlish
hittade lite mer info p reddit,

"Came across 3F-MeO-PCP on a vendor site with this -
"3F-MeO-PCP has an IUPAC name of 2-?(ethylamino)-?2-?phenyl-?cyclohexanone,? Monohydrochloride and a molecular weight of 253.8. The chemical formula for the new research chemical is C14H19NO HCl. The chemical is so new that information is not available so we must look at the analogue of 3F-MeO-PCP in order to learn more. The analogue is 3-MeO-PCP.
Research on 3-MeO-PCP was published by ACD/Labs, US Environmental Protection Agencys EPISuite, and ChemAxon. In the reports by ACD/Labs the chemical has 2 hydrogen acceptors, 0 hydrogen donors, 3 freely rotating bonds, an index of refraction of 1.544, with a surface tension of 40.53.0 dyne/cm, a flash point of 112.425.5 C and a boiling point of 381.325.0 C at 760 mmHg.
The research published by US Environmental Protection Agencys EPISuite showed the boiling point to be 358.92, a melting point of 120.86, and water solubility at 25 deg C (mg/L): 10.13. Removal in wastewater treatment showed total removal at 76.73%, total biodegradation at .67% total sludge adsorption at 76.06%, and total to air at 0.00%.
ChemAxon published a topology analysis, which revealed an atom count of 47, bond count of 49, cyclomatic number of 3, chain atom count of 2, chain bond count of 4, asymmetric atom count of 0, and rotatable bond count of 3. Under geometry, the report revealed a dreiding energy equal to 72.05 kcal/mol with a volume equal to 286.20 3, a minimal projection area equal to 56.28 2 and maximum projection area equal to 78.20 2."
how might this compare to 3-MeO-PCP?"

Fast om vi ska tro den lilla information som finns r det 2'-Oxo-PCE som gr under namnet 3F-MeO-PCP, allts handlar det om en PCE analog.
Citera
2015-09-24, 13:56
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastaMask
Fast om vi ska tro den lilla information som finns r det 2'-Oxo-PCE som gr under namnet 3F-MeO-PCP, allts handlar det om en PCE analog.
hann du testa 3-meo-pce? isf hur pass likt var det pcp-varianten?
Citera
2015-09-24, 14:55
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
hann du testa 3-meo-pce? isf hur pass likt var det pcp-varianten?

Jo, ett flertal gnger. Det jag minns shr p rak arm r att 3-MeO-PCE r mer stimulerande. Upplevde ruset som vldigt energiskt, lite som en blandning utav stimulantia och dissociativa. Det var inte lika pyskadeliskt som 3-MeO-PCP men pga energin man fick utav 3-MeO-PCE s fredrog jag faktiskt den. Inte en substans man ligger i mrkret och hlar p, men den lmpar sig vldigt bra till vardagsknarkande. Kan tnka mig att det kan g ganska snett ifall man fr i sig hga doser d kroppen fortfarande r igng men mentalt r man inte kvar i verkligheten a l klassisk PCP-neger.

Kolla in 3-MeO-PCE trden fr mer info.
Senast redigerad av KastaMask 2015-09-24 kl. 15:04.
Citera
2015-09-24, 15:02
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastaMask
Jo, ett flertal gnger. Det jag minns shr p rak arm r att 3-MeO-PCE r mer stimulerande. Upplevde ruset som vldigt energiskt, lite som en blandning utav stimulantia och dissociativa. Det var inte lika pyskadeliskt som 3-MeO-PCP men pga energin man fick utav 3-MeO-PCE s fredrog jag faktiskt den. Inte en substans man ligger i mrkret och hlar p, men den lmpar sig vldigt bra till vardagsknarkande. Kan tnka mig att det kan g ganska snett ifall man fr i sig hga doser d kroppen fortfarande r igng men mentalt r man inte kvar i verkligheten a l klassisk PCP-neger.

Kolla in http://3-MeO-PCE (Methoxieticyclidine) fr mer info.

alright tack fr svaret! Pcp-varianten kunde ju vara sinnessjukt energisk ocks bara att man rrde sig som en gorilla-robot. Utan tvekan den mest mrkvrdiga substans jag ngonsin haft ran att bekanta mig med. Jvlar vad den rrde om i hjrnkontoret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in