Flashback bygger pepparkakshus!
2017-11-08, 17:36
Medlem
Lagt en ny order hos zero, hur är deras batch?
Citera
2017-11-13, 12:53
Medlem
Lost1nwonderlands avatar
Nej, denna var ingenting för mig. Den enda dissociativa som faktist fått mig att hamna i nåt tillstånd som liknar alla skräckhistorier om "the real deal" ifrån staterna..
Sen att jag alltid lyckas gå in i nån form utav mani och knarkar upp hela bagen med en gång gör inte saken bättre..
Blir ingen mer beställning utav denna, håller mig till 3 meo pce som jag faktist mådde jäkligt bra på istället!.

För att beskriva vad för sjuka tankar jag fått utav denna så är det dysfori, även tankar på att ta mitt liv, slå ut mina egna tänder, bita folk etc. Som tur är så stannade det vid just tankar!.

Dock verkar det vara många andra som uppskattar denna!.
Nej, jag föredrar som sagt 3 meo pce alla dagar i veckan framför denna
Citera
2017-11-16, 22:48
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Zh Var GREAT
Citera
2017-11-16, 22:51
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlatanärkung
OK. Har du sett denna information någon annanstans? Mer utförligt än ”tror”? Jag menar inte att jag inte tror dig, men jag skulle vara ledsen om man inte kan kombinera 3-MeO-PCE och 4-AcO-MET som jag testade i helgen. Satan vilken trip och välmående det var. Båda substanserna stärkte varandra och det var quite simply bland det bästa jag upplevt i drogväg. PCE’n tog bort allt negativt med 4-AcO-MET, samtidigt som den visuella effekten blev många gånger bättre och kroppens mysfaktor ökade kraftigt. Kroppen var som första gången på en stor dos oxy.

Fan vad nice denna combo skall forskas på inom kort vilken dosering ROA och doseringstillf. Båda samtidigt eller ene före andra?
Citera
2017-12-17, 18:11
Medlem
Hur står sig denna emot deschloroketamine och 2-Fluorodeschloroketamine
?
Har erfarenhet av dem två, och 3-meo-pce samt 3-ho-pce i baget.
Största doseringen av descloroketamine var runt 60MG.
Är denna lik descloro så är nöjd.
Citera
2018-01-05, 14:05
Medlem
Reactants avatar
Fortfarande högst förundrad över att denna inte verkar uppskattas i nivå med 3-meo-pce osv. Det här är min favoritdisso någonsin! Funkar alltid, grymt välbehag, underbar dissociation, smakar likt keta (mums). Tråden borte byta namn till O-PCE då det är så den benämns utrikes och under det namnet som gamla mxe-fantaster hyllar denna.

Är jag ensam om att tycka att O-PCE är det bästa på marknaden för vardagswonkande???
Citera
2018-01-05, 14:07
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Fortfarande högst förundrad över att denna inte verkar uppskattas i nivå med 3-meo-pce osv. Det här är min favoritdisso någonsin! Funkar alltid, grymt välbehag, underbar dissociation, smakar likt keta (mums). Tråden borte byta namn till O-PCE då det är så den benämns utrikes och under det namnet som gamla mxe-fantaster hyllar denna.

Är jag ensam om att tycka att O-PCE är det bästa på marknaden för vardagswonkande???
Vart finns denna inrikes?
Citera
2018-01-05, 14:12
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Vart finns denna inrikes?

ZH! Tömde precis påsen och slår mig åter i pannan över att jag inte cashar ut på den här så den finns tillgänglig mer regelbundet. Jag tror många kommer att slå sig i pannan när de får koll på den här.
Citera
2018-01-24, 03:34
Står mellan den här och 3 ho pce. Vad tycker ni? Vad är rekommenderad dos? Älskade Deschloroketamin och 2 flouro ketamin. Den här ska ju vara lik mxe o ketan och det är det jag är ute efter.
Citera
2018-02-26, 19:43
Medlem
Lekbarns avatar
Någon som testat o röka det? Borde ju funka, intensivare samt kortare rus kanske?

Skickade iväg en beställning nu, enda Dissociativen på ZH som jag inte testat. Ska nog testa o röka det o ta en rövpanna denna vända. Brukade röka Keta när jag kokade upp det, rätt skev känsla men varade ju bara någon sekund, rökte ju dock aldrig Pulvret.
Citera
2018-02-26, 20:00
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Står mellan den här och 3 ho pce. Vad tycker ni? Vad är rekommenderad dos? Älskade Deschloroketamin och 2 flouro ketamin. Den här ska ju vara lik mxe o ketan och det är det jag är ute efter.
Tycker inte det påminner om keta, möjligen i väldigt små doser, mycket mer stelt och oeuforiskt, väldigt snarlikt DCK på nästan alla sätt tycker jag. Sjuukt svårt att dosera det lagom (till en början åtminstone), löjligt dospotent och annorlunda (längre) påslag och rustid än ex. keta. Ganska trevlig substans dock även om jag några få tillfällen under ett g jag sög i mig under ca en månads tid hamnade i något sjukt hål med kraftiga CEV av spiraler och fraktaltromber.. Typ. Lite väl intensivt och steril känsla för att kunna uppskatta den då. Men att bara småmysa och fylla på med microlinor en gång i timmen - varannan timme var ganska nice.
Citera
2018-03-01, 21:17
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Hej!

Den här substansen är en av några stycken som nyligen nådde min brevlåda. Jag är tämligen välbekant med dissociativa substanser sedan tidigare, men det var några år sedan jag var på dem sist. Av den anledningen kommer jag att gå försiktigt ut vid återinträdet i dess världar. Jag har till och med kostat på mig en lite dyrare våg endast för detta ändamål.

Med tanke på att den här tråden i halva sin form diskuterar TT:s leveranser, och andra halvan ZH, sitter jag och funderar på lite saker inför att jag ska testa substansen. Min leverans härstammar från den sistnämnda av dessa två leverantörer. Mina erfarenheter omfattar som sagt en handfull olika dissociativa substanser - likväl är det kunskaper som i dagsläget blivit fyllda med damm och skadats av tidens påverkan.

Därför undrar jag följande:

Hur lång efterverkan har den här substansen enligt er? Då tänker jag inte på landningen, utan snarare de eftereffekter som kan tänkas uppstå och dröja kvar det kommande dygnet eller dygnen. På PsychonautWiki anger de eftereffekterna till 4-48 timmar, vilket i mitt tycke är väldans ungefärligt. Och vad omfattar dessa eftereffekter mer konkret?

Vad rekommenderar ni för mängd om syftet är att återträda in i denna värld och smaka på dess magi, utan att förlora all form av kontakt med verkligheten? Jag har som tanke att testa på och känna efter innan jag avancerar, men jag vill inte heller sitta med som bäst småkänningar och missnöje. Att fylla på är väl förvisso inte omöjligt, fastän jag allra helst vill vara sparsam. Planen som det ser ut i dagsläget är att snorta substansen.

Vad för bieffekter har ni upplevt?

Är alkohol i rimliga mängder okej eller är det ett stort nej?

Tack för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in