2017-10-19, 09:00
Medlem
Kolla här. Den här gjöt Martin Timell (programledaren) när han var konstgjutare i Västberga.

Han visar en rejäl manslem i mässing. En gång var den växelspaksknopp i en Scania 111, men den var för tung och knäckte med tiden växelspaken.

Hörde talas om Timells mässinggjutning för flera år sedan och har undrat lite över detta. Känns lite omoget.
2017-10-19, 09:12
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Timell har ju alltid profilerat sig som "kristen". Kanske har han varit ledare på nåt konfirmationsläger?

I övrigt tycker jag hela häxprocessen är vidrig och ett riktigt lågvattenmärke. Folk ska bevisas skyldiga innan dom hängs ut som våldtäktsmän.

Mjaa.....nu har väl inte Timell hängts ut som våldtäktsman. Utan det handlar väl mer om översitteri, mobbing mm. Hur han med trakasserier styrt redaktionen och vilka som skulle då vara med och inte, helt enkelt varit ett egoistiskt stort svin. Det är kanske svårt att bli dömd för men då ska man inte målas upp som en mysfarbror som programmet i princip gör.
2017-10-19, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Mjaa.....nu har väl inte Timell hängts ut som våldtäktsman. Utan det handlar väl mer om översitteri, mobbing mm. Hur han med trakasserier styrt redaktionen och vilka som skulle då vara med och inte, helt enkelt varit ett egoistiskt stort svin. Det är kanske svårt att bli dömd för men då ska man inte målas upp som en mysfarbror som programmet i princip gör.

Precis. Jag kan skriva under på att Timell inte är den smakligaste människan jag träffat. Utan rätt obehaglig liten illertyp. Men för den skull behöver han inte vara en våldtäktsman. Kärringar i allmänhet har ju inte sällan svårt att säga vad de vill och tror att folk skall kunna gissa vad de tänker och vill. En aphjärna som Timell tänker knappast på hur någon signalerar eller tänker utan på vad kvinnan i fråga säger. Ett skarp nej från valfri dam skulle stoppa denna lilla tönt direkt. Ett nja eller ett larvig leende och en tanke gör det inte. Kärringar måste lära sig säga vad de vill.
2017-10-19, 09:42
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Precis. Jag kan skriva under på att Timell inte är den smakligaste människan jag träffat. Utan rätt obehaglig liten illertyp. Men för den skull behöver han inte vara en våldtäktsman. Kärringar i allmänhet har ju inte sällan svårt att säga vad de vill och tror att folk skall kunna gissa vad de tänker och vill. En aphjärna som Timell tänker knappast på hur någon signalerar eller tänker utan på vad kvinnan i fråga säger. Ett skarp nej från valfri dam skulle stoppa denna lilla tönt direkt. Ett nja eller ett larvig leende och en tanke gör det inte. Kärringar måste lära sig säga vad de vill.
Håller med!
Jag kan mycket väl förstå att man kan hamna i situationer där en kvinna kan känna sig underlägsen och rädd om sitt jobb som i fallet med Timell även män verkar det som, det är där företagen har stort ansvar som i detta fall TV4. Har ju varit stor omsättning på folk och då är det allmänt något som är fel, speciellt med ett sådant populärt program som jag tror inte en jävel slutar frivilligt från om man inte måste.
2017-10-19, 10:09
Medlem
Hörde av en tjejpolare att hans pick va nästintill micro, kan ju vara en förklaring till att flickorna får box
2017-10-19, 10:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Expressens uthängning av Timell var vidrig. I likhet med Aftonbladet så undrar jag om expressens reklamkunder delar expressens värdegrund. En debatt med kunderna vore önskvärd.

Mest förvånad. De pratar om honom precis som om han vore död. Rätt sjukt faktiskt.
2017-10-19, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Mest förvånad. De pratar om honom precis som om han vore död. Rätt sjukt faktiskt.
Beror garanterat på någon gammal oförrätt som Expressen nu vill hämnas för, typ att Martin inte velat ställa upp på intervju i något helt annat sammanhang. Om Expressen sett Martin som "vän" hade de aldrig gått åt så här hårt.

Allt är bara ett maktspel.
2017-10-19, 11:26
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Oj oj.

Nu är det många "gubbslem" och övergreppsmän som det blåser orkan runt.

Är det någon av dessa som gått i svaromål?

Timell verkar körd med all rätt.

Varför skriver inte Aftonbladet något?
Är den här typen av kvinnoförtryck norm där?

Sjukt.
Aftonbladet undviker nog namnpubliceringar generellt för tillfället. Eller ämnet sexuella trakasserier och övergrepp.
2017-10-19, 12:11
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borrjocke
Hörde av en tjejpolare att hans pick va nästintill micro, kan ju vara en förklaring till att flickorna får box

Hans bror har ju tydligen en riktigt slang. Så rent genetiskt borde det inte stämma.
2017-10-19, 12:14
Medlem
Janina-Kazarinas avatar
Martin Timell är bäst! hans åsikter är helt korrekta! Om han är homofob så kan jag ej annat än att gratulera till hans sunda inställning (hur naturligt är med två minus och minus poler eller hur natruligt är att stoppa in snopp i raktarmen???).
Dessutom är den där Lulu Carter bara en gammal tant, som är 15 bast i skallen. Löjlig är hon. Åldersnoja har hon.

HEJA MARTIN TIMELL. Många vet sanningen att du är en så normal människa som det bara går!
2017-10-19, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBanister
Beror garanterat på någon gammal oförrätt som Expressen nu vill hämnas för, typ att Martin inte velat ställa upp på intervju i något helt annat sammanhang. Om Expressen sett Martin som "vän" hade de aldrig gått åt så här hårt.

Allt är bara ett maktspel.

Ursäkta?! Timell har sextrakasserat kvinnor. Betett sig maktfullkomligt, varit sexistisk, homofobisk och rasistisk och du försvarar honom?? Du är en av de män som möjliggör skitstövlar att få fortsätta sitt vidriga beteende. om du läst kvällstidningarna vet du att Timell ofta medverkat, knappast nobbat pressen.
2017-10-19, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Timell har ju alltid profilerat sig som "kristen". Kanske har han varit ledare på nåt konfirmationsläger?

I övrigt tycker jag hela häxprocessen är vidrig och ett riktigt lågvattenmärke. Folk ska bevisas skyldiga innan dom hängs ut som våldtäktsmän.
Ingen har påstått att han är våldtäktsman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in