Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-10, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaydeCaca
I övrigt kan jag säga att det enda roliga han någonsin sagt var när han yttrade de nu bevingade orden: "Man kan dricka utan att ha roligt."

Det har han fanimej rätt i.
2007-07-27, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fourt
Nu vaknar ju skvallernerven ordentligt.. Egentligen går det här över flera trådar..

Beckrothskan gängar ju nån journalist
Rosing var inblandad..
Timell, allas vår bitchslapper inblandad..
David Baas.. Kan han ha något med beckrothskans journalist att göra?
Kan han vara hennes journalist?
Kan beckrothskan/Baas ha dragit valser om rosing som timell, i kåthetens och fyllans tecken, blivit tokigt förbannad på då han gängat eller önskat gänga rosing?

Vem är David Baas?
2007-08-05, 10:14
Medlem
Four Rosess avatar
Ernst Kirchsteiger (reservation för stavningen), vad fan kan dom inte heta Andersson för, skall tydligen flytta över till TV4 och bli kompis med Martin Timell, mannen som vräkt ur sig så mycket galla över Ernst. Undrar hur det kommer att gå? Dom lär väl riva ögonen ur varandra!
2007-08-05, 16:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Four Roses
Ernst Kirchsteiger (reservation för stavningen), vad fan kan dom inte heta Andersson för, skall tydligen flytta över till TV4 och bli kompis med Martin Timell, mannen som vräkt ur sig så mycket galla över Ernst. Undrar hur det kommer att gå? Dom lär väl riva ögonen ur varandra!

Ja de såg väl inte så klämkäckt på varandra när Timell dök upp i Ernst program härförleden
2008-10-29, 03:09
Medlem
Erik88s avatar
Martin Timell sjuk?

Jag bumpar väl upp den här då. Zappade förbi Äntligen Hemma igår. Martin Timell har blivit så jäkla smal. Han såg helt utmärglad ut så jag undrar om han har varit/är sjuk, typ haft cancer eller något liknande. visst jag kan ha fel men ser han inte sjuklig och svag ut.
2008-10-29, 07:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik88
Jag bumpar väl upp den här då. Zappade förbi Äntligen Hemma igår. Martin Timell har blivit så jäkla smal. Han såg helt utmärglad ut så jag undrar om han har varit/är sjuk, typ haft cancer eller något liknande. visst jag kan ha fel men ser han inte sjuklig och svag ut.

Vissa i tråden har ju hävdat att han är "snögubbe" och nära på alkis och är det sant så har väl hans brutala leverne kommit ifatt honom
2008-10-29, 08:43
Medlem
TV4 kanske har något nytt bantningsprogram där "stjärnor" tävlar om att gå ned i vikt - Let’s banta.
2008-11-12, 22:17
Medlem
Wedgies avatar
Har hört att det är skilsmässa på g för den gode timell, eller iallafall en stor fnurra på tråden.

Fru Timell hade tydligen frågat Lulu Carter om hon och Martin låg med varandra, varvid Lulu svarare: Inte när vi är nyktra. Men när vi är fulla, då ligger vi med varann.

Således bekräftelse på många rykten.

Nu är detta iofs bara andrahandsinformation, dvs en kompis på ett av de större produktionsbolagen har hört detta. Så ta med en viss nypa salt.
2009-02-03, 23:22
Medlem
Khapis avatar
Tråden är full med skitsnack. Martin Timell skrattar konstgjort, ja. Han kanske inte i alla lägen är supertrevlig irl, vem är det? Han kanske bråkat mycket med sin fru, de har varit ihop i över 20 år. Han är människa som vem som helst. Det är mycket lösa ryktesspridningar grundade på absolut ingenting i den här tråden.

Själv tycker jag att han verkar sympatisk och är för övrigt en förträfflig programledare. Han vet precis när det är dags att skämta till det och när man ska vara allvarlig, och hur mycket eller hur lite.
2009-02-04, 03:22
Medlem
MoccaMasters avatar
Jag kan bekräfta påståendet om att Den Gode Martin minsann använt frugan Catarina som slagpåse både en och två gånger. Jag har nämligen en bekant på en av huvudstadens kvinnojourer och enligt min källa så brukar C droppa in med färska blåtiror då och då.

Appropå brodern Anders så vill jag minnas att han, uppenbart drogpåverkad, hängde och dinglade i någon av kristallkronorna på Café Opera någon gång i slutet av förra decenniet.

Vilka har bröderna att brås på egentligen?
2009-05-19, 12:21
Medlem
tcxx646s avatar
Väldigt vad tjurig Timell verkade bli när det påpekades en del fel på det där huset som har ett utropspris på 12 mille.

http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1574611/alla-felen-i-tv-huset
2009-05-19, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoccaMaster
Jag kan bekräfta påståendet om att Den Gode Martin minsann använt frugan Catarina som slagpåse både en och två gånger. Jag har nämligen en bekant på en av huvudstadens kvinnojourer och enligt min källa så brukar C droppa in med färska blåtiror då och då.

Appropå brodern Anders så vill jag minnas att han, uppenbart drogpåverkad, hängde och dinglade i någon av kristallkronorna på Café Opera någon gång i slutet av förra decenniet.

Vilka har bröderna att brås på egentligen?
Haha fan vad jag älskar sådana rykten!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in