2017-10-19, 00:20
Avstängd
Verkar vara en psykopat ifall det man läser om honom stämmer.
2017-10-19, 00:32
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Verkar vara en psykopat ifall det man läser om honom stämmer.
Timell har tydliga psykopatiska drag.

- Ytlig charm
- Manipulativ
- Orädd
- Likgiltig för andras lidande
- Instrumentell relation till människor (hur de kan utnyttjas för egen vinning)
- Abnormt upphöjd självbild
Senast redigerad av Garderob 2017-10-19 kl. 00:34.
2017-10-19, 01:10
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Nu är det hela havet stormar. Måttfulla svenskar.. Allt för att dra bort uppmärksamheten fåb Afghanerna? Bra att PK-Sverige darrar i alla fall, för vem är nästa att anklagas i "processen"?

Det surrades lite på Twitter om både Özz och Soran. Det låter rimligt, men dom är väl skyddade av sin etnicitet.

Annars förstår jag inte det här med Martin. Att vara dålig chef är inget man blir uthängd för. Och att kalla en neger för neger och bög för bög förekommer på alla arbetsplatser. Han måste ha tryckt på den där Lulu Carter på nått fult vis vilket journalisterna känner till. Annars har jag svårt att se att det skulle ta sig sådana proportioner.
2017-10-19, 01:17
Medlem
Helt rätt att han hängs ut om det stämmer.
Det kommer garanterat många många fler avslöjanden om fler idioter framöver.
Osäkra små fega män ska hållas på plats,dvs längst ner där dom hör hemma.

Karma is a bitch that never forgets.
2017-10-19, 01:25
Medlem
FujitsuNakajimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam-Lag
Helt rätt att han hängs ut om det stämmer.
Det kommer garanterat många många fler avslöjanden om fler idioter framöver.
Osäkra små fega män ska hållas på plats,dvs längst ner där dom hör hemma.

Karma is a bitch that never forgets.

Det finns uppgifter om Timells beteende flera år tillbaka i denna tråd.
2017-10-19, 02:04
Medlem
Majeztics avatar
TM är nog med all säkerhet rökt. Journalister ringer runt till programmet annonsörer och frågor om dom kommer fortsätta med att deras reklam i Äntligen Hemma. Dom säger att dom är i diskussioner med Meter film nu för att få information. Timell lär nog få sparken nu då reklamintäkterna är i storleksväg på 1.4 miljoner kronor för varje avsnitt. MT är 59 år och har tjänat stora pengar så han kan gå i pension idag och leva gott resten av livet.
2017-10-19, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Han är rökt

Ja, men bara för att det pågår en kampanj just nu. Utan kampanjen metoo så skulle han fått fortsätta vara ett svin. Men är han dömd? Eller polisanmäld?
2017-10-19, 06:12
Medlem
Vissa kvinnor spelar på sin sexuaiter. Lulu med sina kåta ögon och sina porriga läppar. De vill bli sedda. Inga fula tjejer blir kända.
2017-10-19, 07:25
Medlem
Hans karriär inom tv är nog över kan inte finnas en chef som vågar erbjuda han något nu. Dumt att han inte ändrade sig för ett par år sedan kanske hade gått att rädda något. Nu är det för sent. Förstår att kvinnor kan vara rädda men alla snickare i ÄH skulle väl kunna vända upp och ner på han om han spelar Allan
2017-10-19, 07:30
Medlem
udons avatar
Timell har ju alltid profilerat sig som "kristen". Kanske har han varit ledare på nåt konfirmationsläger?

I övrigt tycker jag hela häxprocessen är vidrig och ett riktigt lågvattenmärke. Folk ska bevisas skyldiga innan dom hängs ut som våldtäktsmän.
2017-10-19, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Det surrades lite på Twitter om både Özz och Soran. Det låter rimligt, men dom är väl skyddade av sin etnicitet.

Annars förstår jag inte det här med Martin. Att vara dålig chef är inget man blir uthängd för. Och att kalla en neger för neger och bög för bög förekommer på alla arbetsplatser. Han måste ha tryckt på den där Lulu Carter på nått fult vis vilket journalisterna känner till. Annars har jag svårt att se att det skulle ta sig sådana proportioner.
Han är en känd sktistövel, några passar väl på nu i den allmänna villervallan. Och varför skedde det inte för länge sedan? Flockdjur till journalister..
2017-10-19, 08:53
Medlem
Expressens uthängning av Timell var vidrig. I likhet med Aftonbladet så undrar jag om expressens reklamkunder delar expressens värdegrund. En debatt med kunderna vore önskvärd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in