2005-11-23, 02:59
Bannlyst
Jag tycker det låter skitkul ju! Blir alltid glad av att höra när han garvar och börjar själv flina åt det när han har hållt på ett tag!
2005-11-23, 06:41
Medlem
ahhh så glad jag blir att det finns fler än mig därute som insett att Martin Timell är ondskan! han är satan på gjorden...lucifer dold i flanellskjorta...asså jag tror på riktigt att han är ond...tror han har döda barnlik under sitt egenhändigt ditsatta tarkettgolv
2005-11-23, 08:47
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfie_alt
ahhh så glad jag blir att det finns fler än mig därute som insett att Martin Timell är ondskan! han är satan på gjorden...lucifer dold i flanellskjorta...asså jag tror på riktigt att han är ond...tror han har döda barnlik under sitt egenhändigt ditsatta tarkettgolv

Martin Timell är ond, på samma sätt som Carola är ond.
2005-11-23, 10:19
Medlem
Precis......

Jag brukar också tänka på det när jag ser honom.....fy fy fy tvi tvi:thumbsdow
2005-11-23, 10:50
Medlem
Catyas avatar
Jag gillar hans garv, han e lite skön på det viset. Men jag har hört att han e otrevlig privat...
2005-11-23, 11:05
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catya
Jag gillar hans garv, han e lite skön på det viset. Men jag har hört att han e otrevlig privat...
Jag tycker han är otrevlig i tv, dock mildras min antipati mot honom något av de otrohetsskvaller jag hört om honom, vet inte varför riktigt
2005-11-23, 20:09
Medlem
jonkeSthlms avatar
Privat så ska tydligen Martin vara en dryg jävel(otrevlig, elak, m.m)
2005-12-07, 12:04
Medlem
ABBORREs avatar
Martin Timell+Lulu Carter?

Har hört ett rykte att Timell och Lulu är lite mer än bara vänner.
Om man tittar på programet så ser man att dom små kramar varandra mest hela tiden.

http://www.tv4.se/370045.html

Hur hamnade du i Äntligen hemma?
Jag känner Martin lite, privat. Vi har barn i samma klass och bor i samma område på Östermalm. Vi träffades på något föräldramöte och lärde känna varann genom våra söner som var bästisar - då gick de i fyran, nu går de på gymnasiet.
2005-12-07, 13:26
Medlem
KönsKlass avatar
Kan tänka mig hur det ser ut då Martin ligger och suger på hennes enorma häxhaka. Huuahh!
2005-12-07, 13:42
Medlem
Butterss avatar
Lustigt, jag fick samma vibbar igår.

Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Har hört ett rykte att Timell och Lulu är lite mer än bara vänner.
Om man tittar på programet så ser man att dom små kramar varandra mest hela tiden.

http://www.tv4.se/370045.html

Hur hamnade du i Äntligen hemma?
Jag känner Martin lite, privat. Vi har barn i samma klass och bor i samma område på Östermalm. Vi träffades på något föräldramöte och lärde känna varann genom våra söner som var bästisar - då gick de i fyran, nu går de på gymnasiet.
2005-12-07, 17:30
Medlem
Makkos avatar
jag sa samma sak till min fru igår kväll. Martin måste trycka henne, så är det bara...
2005-12-07, 17:56
Medlem
Laktostolerants avatar
Dom är lika dryga båda två, det är ett som är säkert i alla fall!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in