2017-10-31, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
tycker beskrivningen o expressen-tv var hård(antagligen martin också) om badtunnan, då nån ska ha bett tjejen resa sig upp o när hon satt sig igen så ska martin ha stoppat upp fingrar i henne o lagt andra handen på magen. o tryck till tror ja. hade hon ingen bikini på sig eller hon hade dragit den åt sidan för att underlätta, eller räknar dom med att bikinitrosan följde med in...

vem är denna tjejen ?

Vill gubben så nog kan han köra in fingrar om kvinnan inte har tighta långbyxor. En hand i hårt grepp runt brösten och den andra in i shortsen och trosorna nerifrån är ett sätt att penetrera en ovillig kvinna. Går troligen i de fall kvinnan bär kjol/klänning också. Om hon har bikinitrosor torde det vara väldigt lätt.

Lagen säger att det är våldtäkt - att få en polisanmäld gärningsman dömd är nog ovanligt.
2017-10-31, 16:43
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
tycker beskrivningen o expressen-tv var hård(antagligen martin också) om badtunnan, då nån ska ha bett tjejen resa sig upp o när hon satt sig igen så ska martin ha stoppat upp fingrar i henne o lagt andra handen på magen. o tryck till tror ja. hade hon ingen bikini på sig eller hon hade dragit den åt sidan för att underlätta, eller räknar dom med att bikinitrosan följde med in...

vem är denna tjejen ?
Reagerade på det jag också, men hon kan ha haft string bikini på sig.
2017-10-31, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzer
Assistenten säger att hon reste sig för att räcka en sak till en annan i bad tunnan.
Hade det varit en handduk eller nåt annat oskyldigt säger man väl inte sak om det..
Kan det ha varit en flaska sprit eller en stor dildo som hon räckte över tro.
Vill man inte skylta med sånna grejer...säger man "sak"om det.
Annars hade hon ju sagt ex..handuk.
Nåt skumt här.

Eller så är man inte autist, och tycker att själva övergreppet är lite viktigare än exakt vad det var hon sträckte sig efter.
2017-10-31, 19:12
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Vad är det du inte tror? Att det förekommer fester där myndigheter och kommuner svinar? Jag har jobbat på mååånga genom åren, om dom beter sig inte bättre än Bempas Kran, eller liknande bolag.

Spelar ingen roll om du är 21 eller 71 om jag beslutar att du ska lobas. Det är helt kopplat till om jag tror att du kan ta hand om dig själv eller inte, och det är inget nån OV gör för skojs skull, för man kan få sitta timmar och vänta på polisen. Blanda inte ihop det med pl13 som du är inne på. Hon skulle inte "slängas ut". Just den här aktuella festen hade vi tre lobar har jag för mig, men också två grip; varav det första skedde ca 20 minuter efter insläpp, och det andra efter ett slagsmål kring midnatt.

Detta har dock inte ett skit att göra med MT, då jag aldrig haft äran att jobba på nån fest han varit på så låt oss släppa OT och ta det vidare i PM om du fortfarande har frågor eller funderingar.
Hon skulle lobas men inte slängas ut. Detta blir mer och mer underhållning.
2017-10-31, 19:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvin.
Så om man tafsar en tjej på rumpan, brösten så är det våldtäkt. Då e ju halva befolkningen våldtäkts män

Det här e bara löjligt och blir jävligt förvånad om Timell kommer åka dit för något, han nekar säkert för annars kan han kyssa hem

Det är själva penetrationen som gör det till en våldtäkt. Vare sig nu sker med kuken, dildo, fingrarna träpinne eller vad som.

Dock gör just penetration att det blir ojämnt mellan könen.
Citat:
Att sticka in fingrarna i en sovande kvinnas underliv är våldtäkt, anser Högsta domstolen (HD) i en dom på tisdagen.

Högsta domstolen fastslår att den gärning som 20-åringen begick genom att sticka in sina fingrar i en sovande kvinnas slida är en mindre grov våldtäkt.

HD konstaterar däremot att den som smeker en sovande mans penis gör sig skyldig till sexuellt tvång.
https://www.svd.se/nya-granser-for-valdtakt

Så HD har fastslagit att detta om nu Timell är skyldig ska klassas som en mindre grov våldtäkt. Sedan får man väl utreda gällande utsatthet etc om hur mindre grov den ska vara. Men det kommer handla om några månader i fängelse. Hade han "bara" greppat tag om hennes bröst, lår och även underliv (utan att kört in några fingrar i vaginan) hade det inte ens blir en förundersökning då detta hade varit preskriberat redan 2013.
2017-10-31, 22:46
Medlem
Varför tar media upp timells bok? 1995 var det ok att skämta om invandare och tjejer.
2017-11-01, 00:45
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Varför tar media upp timells bok? 1995 var det ok att skämta om invandare och tjejer.

Undrar om den går att köpa någonstans. Blev sugen på att läsa den nu
2017-11-01, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Undrar om den går att köpa någonstans. Blev sugen på att läsa den nu
1500kr på tradera
2017-11-01, 12:57
Medlem
getmoneys avatar
Tror fortfarande det blir enkel match. Räcker med kvinnans vittnesmål. Behöver inte ha en massa ögonvittnen på själva penetrationen. Om hon hon är trovärdig som vittne och Massi Fritz har tagit sig an fallet, så tyder det mesta på att det här fallet ligger i tiden och det blir en till slam dunk för rättvisan.

Frågan är bara om Timell orkar med en rättegång, tror han offar sig själv. Andra sidan så är han en psykopat och tycker säkerligen att han aldrig gör fel innerst inne.

Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Kan bli tveksamt med vittnen som inför ed svär på att MT fört in fingrar in i vaginan.
Inför ed har sett detta.
Teknisk bevisning?

Inser ingen den symboliska anmälan i detta ärende för att verkligen alla ansvariga skall få stå upp inför vad som har hänt?

Som en dåre påstår jag att det gör Elisabeth Massi Fritz.
Martin Timell i badtunnan är i princip klart.
Han och tunnan har vevats.
TV4 chefernas agerande och ansvar är allt annat än avklarat.

Det kommer nu.

´
2017-11-01, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getmoney
Tror fortfarande det blir enkel match. Räcker med kvinnans vittnesmål. Behöver inte ha en massa ögonvittnen på själva penetrationen. Om hon hon är trovärdig som vittne och Massi Fritz har tagit sig an fallet, så tyder det mesta på att det här fallet ligger i tiden och det blir en till slam dunk för rättvisan.

Frågan är bara om Timell orkar med en rättegång, tror han offar sig själv. Andra sidan så är han en psykopat och tycker säkerligen att han aldrig gör fel innerst inne.

Enkel match? OK, nu har BO begärt och fått ett målsägarbiträde som är vassare än de flesta advokater. Och #metoo-rörelsen sätter press på vårt rättsväsende i form av åklagare - OM fallet skulle gå till åtal - på domare.
Vittnen finns till och med.

(för några år sedan när jag anmälde något liknande blev det inget åtal. Jag tilldelades ett målsägarbiträde vars namn var mig helt obekant)
2017-11-01, 15:47
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getmoney

Vi får se.
Inom juridiken spelas sällan "lätta matcher".
Någon eller flera parter brukar kunna tycka att det är svårt.

2017-11-01, 15:48
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX

Jag har också skrivit om detta.
Tycker att den här boken fullständigt saknar relevans i det som har hänt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in