Citat:
Ursprungligen postat av
Fillempa
En person jag är bekant med vars nära anhörig jobbat i hans närhet bekräftar bilden av ett praktsvin. Psykopatdrag, ständigt otrogen, rasistisk, skäller ut folk, fruktansvärt otrevlig. Personen i fråga avslutade sitt arbete pga honom. Stod inte ut.
Kan rekommendera läsning av de tidiga sidorna i tråden, som detta inlägg från 2013. Många som kan hävda "vad var det jag sa", dock ännu fler som avfärdade alla rykten som nonsens eftersom det lät så himla elakt mot en så himla trevlig prick.
Lite lustigt att MT ägnat så mycket tid åt att dementera alla rykten om honom som hustrumisshandlare, så tvingas han erkänna att han är praktidiot på massa andra sätt. Om denna sista pusselbit skulle falla på plats även den - vilket jag iofs bedömer likagärna kan vara struntprat - så skulle han nog få leva resten av sitt liv i exil hos sina saudiarabiska polare.
EDIT:
Högintressant inlägg, 11 år gammalt:
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajajaj
Martin Timell är ett praktsvin, det vet jag!
Jag har en snaskis om honom.
Det var en tjej som ville jobba med TV och på något sätt kom hon i kontakt med Martin Timell.
Martin ville träffa henne på ett Hotell och göra en intervju med henne.
Väl där så visade Martin henne sitt upprunkade stånd och ville att dom skulle ha sex, han var dessutom inte blyg med det hela, tvärtom.
Har för mig att han även var gift under den här tiden.