2017-10-23, 20:14
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Riktigt vidrigt att man kan få någon uthängd, bespottad och sparkad från sitt jobb bara genom att göra personen misstänkt! Nääää varför vänta på rättegång och skit eller låta personen försvara sig innan man börjar kölhalningen.... icke sa nicke i Demokratin Sverige!

Vad ska vi vänta på tycker du? Att Timell tar tillbaka sitt erkännande eller vad hade du tänkt dig?
Icke sa nicke då personen erkänt och är villig att göra en Weinstein.
2017-10-23, 20:24
Medlem
Hajpen Martin Timell går snart över liksom som uppståndelsen runt Anders Borg.

(BTW, vem minns idag att Björn Rosengren landshövding och näringsminister är mest förknippad med ett skandalomsusat strippklubbsbesök en gång i tiden.)
2017-10-23, 20:42
Medlem
Personer som Martin Timell behöver vi fler av i detta skitnödiga hycklande land. Någon som går över gränsen ibland och låter tungan springa före tanken. Annars blir det för trist. Ett oväntat negerskämt med glimten i ögat ibland mår vi bara bra av. Även svarta. Även vi får bjuda på ett vitingskämt när det kommer till det.
Sexuella trakasserier är däremot inte bra och går det över gränsen är det brottslig. Men även där finns gråzoner. Som det är nu så riskerar den skitnödiga politiska korrektheten att ta över, och jag tycker att elakheten och skadeglädjen över andras olycka breder ut sig. Det samhället blir värre att leva i.
2017-10-23, 20:49
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillempa
En person jag är bekant med vars nära anhörig jobbat i hans närhet bekräftar bilden av ett praktsvin. Psykopatdrag, ständigt otrogen, rasistisk, skäller ut folk, fruktansvärt otrevlig. Personen i fråga avslutade sitt arbete pga honom. Stod inte ut.
Kan rekommendera läsning av de tidiga sidorna i tråden, som detta inlägg från 2013. Många som kan hävda "vad var det jag sa", dock ännu fler som avfärdade alla rykten som nonsens eftersom det lät så himla elakt mot en så himla trevlig prick.

Lite lustigt att MT ägnat så mycket tid åt att dementera alla rykten om honom som hustrumisshandlare, så tvingas han erkänna att han är praktidiot på massa andra sätt. Om denna sista pusselbit skulle falla på plats även den - vilket jag iofs bedömer likagärna kan vara struntprat - så skulle han nog få leva resten av sitt liv i exil hos sina saudiarabiska polare.

EDIT:
Högintressant inlägg, 11 år gammalt:

Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Martin Timell är ett praktsvin, det vet jag!

Jag har en snaskis om honom.

Det var en tjej som ville jobba med TV och på något sätt kom hon i kontakt med Martin Timell.

Martin ville träffa henne på ett Hotell och göra en intervju med henne.

Väl där så visade Martin henne sitt upprunkade stånd och ville att dom skulle ha sex, han var dessutom inte blyg med det hela, tvärtom.

Har för mig att han även var gift under den här tiden.
Senast redigerad av Garnityr 2017-10-23 kl. 20:54.
2017-10-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gida
Personer som Martin Timell behöver vi fler av i detta skitnödiga hycklande land. Någon som går över gränsen ibland och låter tungan springa före tanken. Annars blir det för trist. Ett oväntat negerskämt med glimten i ögat ibland mår vi bara bra av. Även svarta. Även vi får bjuda på ett vitingskämt när det kommer till det.
Sexuella trakasserier är däremot inte bra och går det över gränsen är det brottslig. Men även där finns gråzoner. Som det är nu så riskerar den skitnödiga politiska korrektheten att ta över, och jag tycker att elakheten och skadeglädjen över andras olycka breder ut sig. Det samhället blir värre att leva i.
När man skäller ut medarbetare, skrämmer och hotar - då ska man ut. Detta handlar inte bara om lite tafsande. Timell var uppenbarligen så otrevlig att han nu blev av med jobbet.
2017-10-23, 20:54
Medlem
Jo han har fått kicken då tv4 var hans enda jobb så det så
2017-10-23, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
När man skäller ut medarbetare, skrämmer och hotar - då ska man ut. Detta handlar inte bara om lite tafsande. Timell var uppenbarligen så otrevlig att han nu blev av med jobbet.
Han blev av med jobbet på goda grunder, jag säger inget om det.
Han har varit otrevlig och skällt ut folk, det stämmer också. Visa mig den film där han är trevlig, fantasifull och produktiv. De finns de också. Det finns två sidor på myntet, och han är inget geni i mina ögon, ingen duktig snickare heller, men han bjuder på sig själv på gott och ont. Han har absolut en styrka mitt uppe i allt skit han ställt till med. Det var ungefär det jag menade.
2017-10-23, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det blir ett nytt program för Timell, femman eller TV3 "kåta snickaren" komm ihåg var ni hörde det först.
Femman har dragit in ett fiskeavsnitt där MT var gästfiskare. Han har, efter många vittnesmål, blivit någon man inte vill förknippas med. Han har tur ändå som lyckats skrämma sig till sin position så länge. Utan polisanmälan.
2017-10-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gida
Han blev av med jobbet på goda grunder, jag säger inget om det.
Han har varit otrevlig och skällt ut folk, det stämmer också. Visa mig den film där han är trevlig, fantasifull och produktiv. De finns de också. Det finns två sidor på myntet, och han är inget geni i mina ögon, ingen duktig snickare heller, men han bjuder på sig själv på gott och ont. Han har absolut en styrka mitt uppe i allt skit han ställt till med. Det var ungefär det jag menade.

Absolut. Men skrämmer man arbetskamrater, tafsar och massa annat skit, då ska man inte arbeta ihop med andra.
2017-10-23, 21:18
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det blir ett nytt program för Timell, femman eller TV3 "kåta snickaren" komm ihåg var ni hörde det först.

Han kommer aldrig mer kunna visa sitt ansikte i tv. Jag hoppas att han blir polisanmäld och tjejerna han har kränkt får fett skadestånd, han får gärna bli av med sina miljoner.

Och hans fru...vi borde fan starta en ”save Catarina” kampanj. Gubben är slut.
2017-10-23, 21:22
Medlem
NoTruces avatar
Timell borde dra lärdom av den kåte chilenaren, Tito Beltran. En lång Chilesemester, med andra ord.
2017-10-23, 21:22
Medlem
vidrikfittanens avatar
Det enda positiva är att Timell påstås vara "rasistisk". Ett sundhetstecken. Allt är förlåtet, Martin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in