2017-10-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynke
Maktmissbruk? Hur har Timell utövat maktmissbruk?
Förnedrar kvinnor? Hurdå?
Vilka brott?

Något seriöst fel i huvudet på dig.

Har du bott under en sten i flera år? Som programledare som Martin har varit så har han bestämt allt i programmet (pga att det har gått ekonomiskt väldigt bra). Därför har han haft en stor makt över de som har ingått i produktionen. Sedan har han tafsat på kvinnor i produktion, samt skickat porrklipp till produktionen. När han har nykrat till, så har han bett dem att ta bort klippen.. Detta är brott, om jag måste vara övertydlig.
2017-10-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ska man straffa någon arbetsrättsligt, ska man göra det i rimlig tid.
Inte 10 år senare.

Han fick inte sitt straff då så han får sitt straff nu istället. Man kan inte sopa saker under mattan och sen skylla på att det hände för 10 år sedan, det funkar inte så.
2017-10-20, 23:58
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Även om jag tycker att såna här historier är svåra att bedöma sanningshalten i, så är det väl inte jätteförvånande om kända män inom nöjesbranschen beter sig grisigt även i Sverige. Det sker i alla andra länder, liksom. Kändisskap och ikonstatus kan väl få huvudet att svälla på vem som helst och då tror de att de kan göra vad de vill.

Jag tycker bara det är synd att folk inte gör något åt saken när det händer. Jag fattar att det är jobbigt och de tänker på karriären och så vidare, men samtidigt - om du kan gå till chefen och berätta om vad som hänt så kan du väl gå till polisstationen och berätta samma sak dagen efter? Det borde ju inte vara jobbigare att anmäla till polisen än till chefen.

Med all respekt för okända av CSN. Du och andra pösmaga tuffingar bakom skärmen kan sitta och skriva strunt, flashback har plats för alla. Om man tror, tycker, att ett par fingrar i fittan på någon som inte vill, som står i maktunderläge är ok, har man förmodligen själv gått över gränser för vad som är ok.
2017-10-20, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Lulu Carters förtroende är ju noll.
Varför gjorde hon inget tidigare? Hon är ju en vuxen människa. Nej, hon ljuger, alternativt accepterade det för det var bra för henne.

Du är lika dum i huvudet som Martin Timell. Lulu blev kränkt av hela TV4, så hon orkade inte mer.. men du undrar varför hon inte gjorde någonting? Världen är inte så lätt som du ser på den..
2017-10-20, 23:59
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allwaysmisbehavin
Yeahh right!. Han har mer pengar än vad din fittbesudlade vänsterradikala horsläkt har tillsammans.

Bara hans sommarställe på Ingarö är +30mill.

Ja, högt belånat. Och han kanske vill behålla det?
2017-10-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynke
Kan bero på att hela programiden är uppbygg runt hans medverkan. Tror man kört konceptet i 30-års tid fram till nu. Fast du kanske inte såg på tv när du kissade i blöjan på dagis.

På grund av att "programiden är uppbyggd runt hans medverkan" så är det helt rätt att vara en jävla idiot mot alla i produktionen? är du HELT jävla dum i huvudet?
2017-10-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Svenskar som försvarar våldtäcksmän kan flytta till afganistan

Svenskar har växt upp med honom i tv:rutan sedan de var barn och har svårt att acceptera att deras härliga bild av honom faller sönder och samma. Rent psykologiskt är det inget konstigt att vissa väljer att ta på sig skygglapparna och skylla på de utsatta istället. Förnekelse kallas det.

Det är bara att acceptera att du kommer få mothugg i den här tråden.
2017-10-21, 00:07
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Du är lika dum i huvudet som Martin Timell. Lulu blev kränkt av hela TV4, så hon orkade inte mer.. men du undrar varför hon inte gjorde någonting? Världen är inte så lätt som du ser på den..
En vuxen kvinna som vill vara på TV, jo jag ser nog vad som är problemet.
Lulu carter vill nog fortsätta så, vara ännu mer i rampljuset. Har du sett programmen i äntligen hemma med henne, hon verkar knäpp minst sagt.

Hon ljuger helt enkelt, om hon nu blev så kränkt varför går hon ut nu och inte då? Har du tänkt på det.
2017-10-21, 00:16
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Du belyser något typiskt svenskt. Svenskar vill försvara allt å är allmänt konflikträdda.. Detta är inte news för mig. Våga stå upp å var rakryggiga svenskar. "En svensk tiger" är väldigt förlegat, och kommer av en tid där folk var rädda.. nu slår vi ut Timmel istället, vakna
Lulu Carter saknar ryggrad helt klart.
2017-10-21, 00:20
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Martin Timell ska aldrig mer finnas i tv
Det bestämmer ju inte du, och det är ju tur det.
Om han är skyldig till något ska det upp i rätten, och där kommer även Lulu Carter få till svars.

Att du är partisk har vi redan försått, skönt att du håller med mig om att Lulu Carter saknar ryggrad iaf, det bevisar min poäng. Intelligens är inte din starka sida.
2017-10-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan

Hon ljuger helt enkelt, om hon nu blev så kränkt varför går hon ut nu och inte då? Har du tänkt på det.

För att Timel har varit TV4s money maker...
Han har varit skyddad, hon hade åkt ut med huvudet före.
2017-10-21, 00:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Utveckla.

Se Aftonbladets tvintervju.
Lulu blev sparkad för 4 år sedan av tv4.
Orsaken verkar inte helt klargjord.
Jag tycker att Lulu ger osammanhängande svar.
Hon menar att en närstående till Martin ville bli av med henne
,mumlar tystare om att kollegorna uppmärksammat hennes
Alkoholproblem.
Hon har nog mer del i att hon blev sparkad än vad hon vill erkänna
för sig själv.Skyller enbart på alla andra.
Lulu och Martin, två psykiskt inte helt stabila personer är ingen
bra kombo.
Är fundersam över Lulu och Martins relation, hur träffades de ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in