Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-25, 17:23
  #1
Medlem
Vill gärna ha tips på uteställen i Malmö, nattklubb som svartklubb.
Gärna några tips om vilka som passar till ett bra stuk, vissa klubbar är ju som känt otrevliga när det gäller deras syn på cannabis ex.

Har gått igenom olika trådar men inte funnit nåt där man blir tipsad om mer specifika ställen, och vilka som brukar gå dit. Vart går alla studenter och vilka ställen ska man undvika?
Citera
2015-09-25, 17:28
  #2
Medlem
Cannabisvänliga klubbar finner du inte i Malmö. Musikstilen som ofta eftertraktas när du röker finns på babel och inkonst. På svartklubbarna vid grängesberg brukar det vara lite folk ibland beroende på vem som spelar, där är dom lite vänligare mot röka.
Citera
2015-09-25, 18:27
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohnae
Cannabisvänliga klubbar finner du inte i Malmö. Musikstilen som ofta eftertraktas när du röker finns på babel och inkonst. På svartklubbarna vid grängesberg brukar det vara lite folk ibland beroende på vem som spelar, där är dom lite vänligare mot röka.


Tack. Grengesberg, är ett område gissar jag. Som sagt ny i stan. Hur lugnt e det att bara dyka upp? Kanske oklokt att bara poppa upp sådär helt själv och förvänta sig att man kmr in?
Citera
2015-09-25, 22:43
  #4
Medlem
Kittykaatts avatar
skulle rekomendera hela mölle faktiskt riktigt bra barer ute livet har du ju harrys vid stortorget eller så har du KB! vad jag vet ju du har ju även massa ställen på Lilla Torg! och sen finns deep vid kontserthuset
Citera
2015-09-26, 08:25
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittykaatt
skulle rekomendera hela mölle faktiskt riktigt bra barer ute livet har du ju harrys vid stortorget eller så har du KB! vad jag vet ju du har ju även massa ställen på Lilla Torg! och sen finns deep vid kontserthuset

Ok, tack för det. Alla dessa ställen ligger alltså nära möllan? Vad är genomsnittsåldern på dessa ställen?
Citera
2015-09-26, 17:17
  #6
Medlem
Malmös uteliv suger om man jämför med riktiga nattklubbar. Folk är för fulla, synen på droger, MUSIKEN, dryga vakter etc etc

edit: Om man letar ONS är de rätt bra, kan man tillägga. Men det är det enda de duger till enligt mig.
__________________
Senast redigerad av vice99 2015-09-26 kl. 17:20.
Citera
2015-09-27, 12:08
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vice99
Malmös uteliv suger om man jämför med riktiga nattklubbar. Folk är för fulla, synen på droger, MUSIKEN, dryga vakter etc etc

edit: Om man letar ONS är de rätt bra, kan man tillägga. Men det är det enda de duger till enligt mig.


ONS???
Citera
2015-09-27, 20:11
  #8
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mista.mista
ONS???

One Night Stands.

Vad gillar du för musik? Malmö har inte mycket att bjuda på när det gäller nattliv, men det är väl indelat.
Citera
2015-09-28, 11:25
  #9
Moderator
Gordon Blixts avatar
Klistrad samlingstråd finns: (FB) Samlingstråd för uteställen i Malmö.

Varning för oförmågan att använda sagda tråd.

Barer och nattklubbar -> Papperskorgen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback