Jag har många åsikter om socialsekreterare generellt, och i vissa specifika fall har jag betydligt mer än så; jag har en moralisk rätt att hata dem för vad de gjort mig, men jag ser inte det roliga i filmen.
Ordningsvakten har precis lika mycket fel som sochoran han tillfångatar. Han lider antagligen av enorma mindervärdexkomplex som måste behandla en liten kvinna sådär. Ordningsvakter är ofta psyksjuka människor och hade han inte filmat det där hade han garanterat spöat henne när de gick runt hörnet.
EDIT: Den där "Jessica" kan jag nog känna ett specifikt hat gentemot, men det är väl en annan tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av
clappen
Varför får man inte bete sig som en "fitta" mot andra folk utan att riskera att bli uthängd? Vad fan är det för fel på alla jävla godhetsriddare som finns i Sverige? Låt folk få vara hur sura, griniga eller vänliga som helst i fred utan att riskera att bli smygfilmad och uthängd.
Citat:
Ursprungligen postat av
clappen
Men förihelvete, vissa folk som blir fulla blir totalt odrägliga och vet själva inte om det. Låt kvinnan få härja bäst hon vill när hon är stöpfull, det lär ju knappast vara ovanligt för vakter att träffa på liknande folk varje kväll, och förhoppningsvis vet dom hur dom handskas med dom. Man tar inte upp en kamera för att filma idioten utan man kör ut den bums eller ringer polisen om det inte funkar eller om dom blir för hotfulla / aggresiva. Jag har inte sett videon men jag gissar att det bara är ordkäbbel dom emellan.
Citat:
Ursprungligen postat av
hee4r
Vilken liten viktigpetter till ordningsvakt.
Mindervärdeskomplex dessutom.
Rättshaverist, han får det jobbigt om han ska gå omkring och leka snut och åklagare och domare i allt och som bräcker hans lilla veckas utbildning till bara ordningsvakt.
Hoppas han åker dit.
Filma personer som är i fyllan och som just därför tappat sitt omdöme? Hur lågt kan någon egentligen sjunka och då i sina
egna ögon?

"+1" eller vad man nu kallar det.
Bra skrivet.