2016-02-22, 16:57
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Finns det någon länk till filmen så man få se vad detta mänskliga avskräde ser ut som?

Här är den snälla, söta, bittra kärringen.
https://www.youtube.com/watch?v=mkWfnRcWUHk
Citera
2016-02-22, 17:04
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Haha, fyfan för att vakna upp och vara henne morgonen efter... PIIINSAMT
Citera
2016-02-22, 17:11
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Haha, Tio år som ordningsvakt och jag har sett många av den sorten. Skillnaden är att jag vaknade upp utan ågren.
Citera
2016-02-22, 17:35
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Vet inte om man bör tacka dig, känner mig lite nedslagen efter att ha bevittnat detta spektakel

Men vilket jävla pack, fyfan! Känns dock som att många inom det sociala har denna attityden, rätt åt henne att hon förlora jobbet.

Åh fyfan, var tvungen att se hela klippet. Shit vilken äcklig kärring, tror det var rasismen som gjorde det till viss del. Cred till vakten dock, sicket jävla tålamod.
Senast redigerad av prolapse89 2016-02-22 kl. 17:51.
Citera
2016-02-22, 18:12
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Vet inte om man bör tacka dig, känner mig lite nedslagen efter att ha bevittnat detta spektakel

Men vilket jävla pack, fyfan! Känns dock som att många inom det sociala har denna attityden, rätt åt henne att hon förlora jobbet.

Åh fyfan, var tvungen att se hela klippet. Shit vilken äcklig kärring, tror det var rasismen som gjorde det till viss del. Cred till vakten dock, sicket jävla tålamod.

Visst förstår du att det beror på att han VET att det hela spelas in till skillnad mot fyllkvinnan?
Citera
2016-02-22, 18:25
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Visst förstår du att det beror på att han VET att det hela spelas in till skillnad mot fyllkvinnan?

Ja haha, såklart. Man märker hur vakten gottar sig ju mer hon vräker ur sig, och rätt så. "You smug bastard!" Sa jag högt för mig själv hela tiden när jag såg klippet, äckliga feminist-jävel.
Citera
2016-02-26, 17:44
Medlem
Något av det mest bisarra jag sett detta, men härligt att de fick ett lyckligt slut att idioten blev av med jobbet. Får hålla tummarna att hon inte hamnar i en maktposition där hon har påverkan på andra människors liv i framtiden. Alkoholiserad idiot med så grava psykiska besvär känns helt olämplig för sådana åtaganden.
Citera
2016-04-04, 17:11
Medlem
-Anomaly-s avatar
Fy fan..henne känner jag mycket väl till.
Under 10 år var hon ihop med min bästa väninnas ex och sjukare människa får man leta efter.
Riktig Jekyll and Hyde. Telefonterror (fick lyssna på en del inspelade samtal och fan öronen ville ju bara skrumpna ihop av skräck), hot och misshandel av min väninnas son som bodde där varannan vecka.
Min väninnas ex tog ut skilsmässa för nåt år sen efter att Sofia attackerat honom med kniv.
Nu ska jag läsa tråden. Och ringa min väninna. Hon kommer att älska det här.
Karma really IS a bitch!
Citera
2016-04-04, 17:46
Medlem
KonungHonungs avatar
Det är alltså häxor som denna man är i beroendeställning till när en dator eller robot arbetsbefriar en..
Citera
2016-04-07, 00:20
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trail
Något av det mest bisarra jag sett detta, men härligt att de fick ett lyckligt slut att idioten blev av med jobbet. Får hålla tummarna att hon inte hamnar i en maktposition där hon har påverkan på andra människors liv i framtiden. Alkoholiserad idiot med så grava psykiska besvär känns helt olämplig för sådana åtaganden.
Ajdå, det verkar som om hon redan hittat nytt jobb, med ungdomar i hvb-hem, enligt sökning på Eniro på namnet. Krica ...
Citera
2016-04-07, 13:02
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Anomaly-
Fy fan..henne känner jag mycket väl till.
Under 10 år var hon ihop med min bästa väninnas ex och sjukare människa får man leta efter.
Riktig Jekyll and Hyde. Telefonterror (fick lyssna på en del inspelade samtal och fan öronen ville ju bara skrumpna ihop av skräck), hot och misshandel av min väninnas son som bodde där varannan vecka.
Min väninnas ex tog ut skilsmässa för nåt år sen efter att Sofia attackerat honom med kniv.
Nu ska jag läsa tråden. Och ringa min väninna. Hon kommer att älska det här.
Karma really IS a bitch!

Du kan väl be henne regga sig och berätta hur hon känner sig efter att ha läst tråden och sett filmen.
Citera
2016-04-07, 17:37
Medlem
-Anomaly-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Du kan väl be henne regga sig och berätta hur hon känner sig efter att ha läst tråden och sett filmen.

Heh..det räckte att se min kompis gå igenom 10 års helvete bara för att Sofia var svartsjuk.
Hon är väldigt väldigt obehaglig, så nä..jag vill inte kontakta henne.
Hon låter sådär i nyktert tillstånd också, när hon är på det humöret. Samma ordförråd. Sluddrar lite mindre bara.
Hon verkar vara arbetslös för tillfället, kanske var det hvb-boendet hon fick sparken ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in