2015-09-24, 20:43
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikespeak11
Världsklass Conny!! Dom är bara livrädda nu. Fy Faan va skönt att dessa svin får lite araber/negrer nu. Ojoj. Detta kommer fortsätta!! Är så glad att reinfelds horungar nu äntligen får träffa på den käcka multikulturen.

Räknar iskallt med att Fredde kommer och klippa bandet vid invigningen, skam vore väl annat. Sedan lär Täbymusikkår spela några låter medan drillflickorna svingar sina pinnar för att muntra upp de nyanlända. Alldeles säkert blir det en stor uppslutning bland Täbyborna, åtminstone från de som röstade på Moderaterna senast och det lär ju vara flertalet. De stackarna har väntat alltför länge på denna dag, stort grattis!!
Citera
2015-09-24, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Nu jävlar ska det bakas bullar och letas fram gamla gosedjur på vindarna i Täby.

Stolta och glada Täbybor hälsar dom välkomna redan i morgon då dom första kommer.

Täby tillhör de nya invandrarna som Fredrik Reinfeldt sa.
Lagar och regler kommer att skärpas.
Men inte pga Svenska politiker.
EU kommer att stena lagarna inom kort.
Eus yttre gränser som det talas om så mycket i media kommer att liksom SDs önskemål skärpas.
De regerande sjuklöverpartierna kommer att till sist inse sitt misstag.
Och ni alla skänkande medborgare(diagnos noll=0)

Har läst om ett slag i Täby i riksrullorna.
Den gången klarade sig innevånarna.
Denna gång ser det mörkt ut.
Citera
2015-09-24, 20:58
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Samma personer/familj som ligger bakom detta hotell, fastighetsägande familjen Åhman från Linköping (ja, den där sonen, Alexander Åhman blev kidnappad, vilket gav oss en av tidernas bästa FB-trådar)

(FB) Alexander Åhman kidnappad i Uppsala. Skärpta straff i HovR

Märkligt, vissa lär sig aldrig!
Sonen blir kidnappad av blattar, några år senare hjäper familjen till att fylla landet med fler kaosblattar...
Citera
2015-09-24, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarlStefanovic
Det märks att du inte bor i en förort till Stockholm för då hade du insett hur mycket invandrare som faktiskt befinner sig här.

Eller så är någon vänster pajas som älskar detta.

Fast tror mest på en bonde som tröttnat på alla flyktingar som tar över din en gång så fina lilla by....

Älskar att ni äkta och goda 7kstockholmare får smaka på muslimerna. Det gör mig faan rockHard.
Citera
2015-09-24, 21:04
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Märkligt, vissa lär sig aldrig!
Sonen blir kidnappad av blattar, några år senare hjäper familjen till att fylla landet med fler kaosblattar...

Money talks, bullshit walks. Tycka vad man vill om dagens invandring och hur den finansieras men varför skulle familjen INTE göra detta? Patriotism?
Citera
2015-09-24, 21:07
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Var det där fulle-Drulle och Magnus Hedman knullade östatshoror?

Japp även kapten klänning har jag för mig
Citera
2015-09-24, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Japp även kapten klänning har jag för mig
Vilket anrikt hotell.
Citera
2015-09-24, 21:21
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runningonempty
Tänkte lägga upp en tråd om detta men annan hann före.

Täby är min hemkommun sedan många år och vi trivs väldigt bra där. Jag har fasat för denna dag under en tid och nu är timmen slagen. SD har försumbara siffror i Täby men det ska bli intressant att följa den utvecklingen. I mitt valdistrikt på 1000 personer fick de 5%, dvs 50 personer. 3 av dessa kom från min familj så endast 47 ytterligare vettiga människor i närområdet alltså för närvarande. Ska vidare bli mycket intressant (obehagligt snarare) att följa områdets utveckling. Hotellet ligger inom komfortabelt gångavstånd till Täby C som efter nyligen företagen utbyggnad är gigantiskt stort (Sveriges största?). Vi lär få se en veritabel invasion av trevliga människor i centrumet kanske redan under nästa vecka!

Jag har för egen del tänkt att bo kvar i Täby så länge läget är under kontroll. Nu sitter jag med en klump i magen och funderar redan på att flytta. Vilken satans mardröm! Du vann Reinfeldt, grattis!

Blir väl härligt med en massa Jihadyngel som gör om köpcentret till Fritidsgård och lite "skönt" överraskningssex för villabrudarna där i Täby, vem vet REinfeldt kanske t.o.m. kan haka på i ett gruppöverraskningssex tillfälle.

Doc har du ju chansen att sälja med vinst innan det eskalerat och blivit ett nytt Rinkeby.
Dock 550 jihadbögar/refujihadis på ett hotell kan bli rätt saftigt och de gillar alla bling, så köpcentret kommer bli deras nya Mekka.

Citat:
Ursprungligen postat av HarryLjung
Så godhjärtad hotellägare som gör något sånt här för människor på flykt!
Eller handlar det om att tjäna pengar nu när
hotellet alltid är fullt. Hmmm

Självklart gör han det för att han är en sån übergod person, hur kan du tro något annat

Jag ser fram mot det nya SyrienSverige, fyllt med arabiska half wits och andra jävla muslimska horungar. Kommer bli så fantastiskt.
Citera
2015-09-24, 21:21
Medlem
Skärp er, jag bor i Täby och tycker att det är helt rätt att vi hjälps åt i den prekära situation som uppstått.
Citera
2015-09-24, 21:24
Medlem
beer-goggless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumifierad
Skärp er, jag bor i Täby och tycker att det är helt rätt att vi hjälps åt i den prekära situation som uppstått.

Och du tror average-joe i Täby håller med om det?
Citera
2015-09-24, 21:25
Medlem
Crashs avatar
Sluta gotta er i att vi ska få denna misär till oss
Citera
2015-09-24, 21:28
Medlem
Pershagen76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikespeak11
Världsklass Conny!! Dom är bara livrädda nu. Fy Faan va skönt att dessa svin får lite araber/negrer nu. Ojoj. Detta kommer fortsätta!! Är så glad att reinfelds horungar nu äntligen får träffa på den käcka multikulturen.

Horungar???

Jag är född och uppvuxen i Södertälje med arbetar/vänsterföräldrar och bor nu i Täby. Jag har mellan detta hunnit bo utomlands under nästan 10 år, varav 2 i Afrika, och välkomnar lite nytt blod.

Jag skulle anta att Täby/Danderydborna betalar många av era bidrag...

God kväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in