2018-01-04, 10:10
Medlem
Jag har följt Daniel i några år och gillar verkligen den nya bana han har gett sig in på, det märks att han har mognat och blivit mycket mer ödmjuk och genuin bara sedan han sade upp sig från Perfect Day.

Att Schulmans inte tål att folk lämnar dem tycker jag säger mer om dem än om honom. För det är inte första gången Schulman-gänget beter sig såhär. Den som inte dansar efter deras pipa utesluter de ganska omgående. Anitha Schulman och Amelia Widell (Hannah och Amandas syster) är exempel på tidigare personer de avföljt så fort de har valt att avvika från vad Alex/Amanda anser vara rätt väg att gå.
Citera
2018-01-05, 11:54
Medlem
ace_secs avatar
Är han välutrustad?
Citera
2018-01-05, 23:42
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husdjuret
Jag har följt Daniel i några år och gillar verkligen den nya bana han har gett sig in på, det märks att han har mognat och blivit mycket mer ödmjuk och genuin bara sedan han sade upp sig från Perfect Day.

Att Schulmans inte tål att folk lämnar dem tycker jag säger mer om dem än om honom. För det är inte första gången Schulman-gänget beter sig såhär. Den som inte dansar efter deras pipa utesluter de ganska omgående. Anitha Schulman och Amelia Widell (Hannah och Amandas syster) är exempel på tidigare personer de avföljt så fort de har valt att avvika från vad Alex/Amanda anser vara rätt väg att gå.

Berätta om konflikt mellan Amanda (och därför också Alex) och Amelia? Detta stämmer inte med min bild. Bara att Amelia gillar att vara lite mer anonym väl
Citera
2018-01-06, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Han känns hal.

Även om jag verkligen verkligen avskyr pr människor då jag pluggat och jobbar med dessa så vill jag he Daniel att han äger hela FB.

Killen jobbar med (nu dummar jag ner det för er som inte fattar) att fixa uppmärksamhet till div varumärken, organisationer och människor.

Det ligger i sakens natur stt han själv vill bli känd för att på så sätt komma närmare människor med makt som han på så sätt kan påverka i sitt arbete så att den relationen skapar värde för hans kund.

Ni som sitter och hatar blir ju spelade. Var gång killen skriver om FB blir han mer känd.

Daniel, jag avskyr den bransch du befinner dig i och all människor runt om dig. PR är ytligt och anledningen till mycket dåligt i samhället.

Men, du är i vart fall duktig på att spela Flashback.
Citera
2018-01-24, 13:48
Medlem
karlsoons avatar
En trasig och rubbad kille som nu försöker vara något han inte är.

Han kommer aldrig bli en av oss populära i societeten,
Han har inte det i sig och kommer aldrig varken smälta in eller bli accepterad.

Bättre om han vore sig själv istället och försökte reda ut sitt förflutna och ta tag i sina problem.
Citera
2018-02-17, 17:12
Medlem
jofireislands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
En trasig och rubbad kille som nu försöker vara något han inte är.

Han kommer aldrig bli en av oss populära i societeten,
Han har inte det i sig och kommer aldrig varken smälta in eller bli accepterad.

Bättre om han vore sig själv istället och försökte reda ut sitt förflutna och ta tag i sina problem.

Vill man verkligen vara en av "de populära i societeten" och vad fan menar du med det? Vem är du och vem tror du att du är? Du säger ju emot dig själv. Citat: "Han har inte det i sig och kommer aldrig varken smälta in eller bli accepterad". Är man verkligen sig själv om man måste smälta in? Jeezus vilken jävla värld vi lever i..
Citera
2018-02-20, 23:14
Medlem
Säga vad man vill om killen, men han har spelat sin hand jävligt bra! Han har lyckats med det han vill göra. Thats it, bara att lyfta på hatten tycker jag. Bitterhet luktar bara illa.
Citera
2018-02-23, 19:50
Bannlyst
Bögen är på Postkodmiljonären nu och visste inte att Djurgården hockey kommer från Stockholm. Vad är detta för idiot? Känd för?
Citera
2018-09-04, 05:52
Medlem
Schnyggves avatar
Provlyssnade ett avsnitt av hans och Margaux Dietz podd, för jag gillar henne, tänkte jag ville höra lite hur snubben verkar. I princip att jag vet om honom nu är ju att han är bög, kändiskåt, kort i rocken och allt detta...det är väl lite tidigt att döma ännu, men på den korta stund jag lyssnade ( ett avsitt so far) so verkar han vara ungefär som jag trodde...kaxig, rätt oskön osv....han har ju startat eget nu Redgert Comms, verkar ha vidlyftiga planer för kontoret och snackar London och New York-kontor! Det kan väl ändå inte vara möjligt????

Jag tänker att man kommer inte från ingenstans, och vips 5 min senare så har man kontor i Stockholm, London och NY! Det är inte möjligt! Luktar luftslott alá Systrarna Schulman här...en cool sak som Redgert Comms verkar står bakom är dock en lite klädkollektion för Axfood med de mest populära varorna från Eldorado, rätt fräna, det jag sett, och verkar väl timat med tanke på Vetements DHL, Alberta Ferretti/ Alitalia osv...men vad är det med pojken, för en pojke det är han....jag måste få veta, har han någon sjukdom? som gör att han är så kort i rocken och ser så liten ut?

Margaux vill jag veta mer om, hon är gullig och verkar framåt! Förtjänar kanske en egen tråd snart...
Citera
2018-09-14, 14:58
Medlem
Röstade på C enligt senaste podden
Citera
2019-02-17, 00:24
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Finner det fascinerande att följa narcissister likt Daniel Redgert och Anders Timell på Instagram och desto intressantare då om dessa två har en dysfunktionell sexuell historia tillsammans.

Nåväl, enligt Instagram är Redgerts nästa plan att "ta över London". Han lär nog snart blir varse om att den inavlade ankdammen Stockholm är lite annorlunda än världsmetropolen London i hur man slåss för att komma till toppen av näringskedjan.
Citera
2019-02-17, 06:05
Medlem
luddesbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Finner det fascinerande att följa narcissister likt Daniel Redgert och Anders Timell på Instagram och desto intressantare då om dessa två har en dysfunktionell sexuell historia tillsammans.

Nåväl, enligt Instagram är Redgerts nästa plan att "ta över London". Han lär nog snart blir varse om att den inavlade ankdammen Stockholm är lite annorlunda än världsmetropolen London i hur man slåss för att komma till toppen av näringskedjan.
Såklart kommer han ta över london. När han får säga det själv och det är så det fungerar idag. Gapar man högst själv så måste det vara sant. Sanning är inget som är intressant längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in