2015-09-23, 22:48
Medlem
Fistpumps avatar
Är det någon som vet vem fan Daniel Redgert är och varför man ser honom lite överallt?

Denna människa verkar ha flyttat från Västerås till Stockholm med ett mål: hänga med kändisar och klättra socialt. Det sjuka? Han verkar göra det väldigt bra.

Från Zara Larsson till Alex & Sigge är han en given hangaround i A-, B- & C-kändisarnas entourage. En snabb kik på hans Instagram eller expressen-blogg (som jag undrar varför han har?), visar detta.

Flashback, vad finns bakom Redgerts permanent apatiska min? Försöker han bevisa något? Har han gjort något sjukt? Skvaller?

Jag är övertygad om att Redgert söker på sitt namn här. Grattis Daniel, nu har du nått flashback!
Citera
2015-09-23, 23:00
Medlem
loliravers avatar
Jag har aldrig hört talats om den här personen, men han är väl efterbliven på något sett?

Nu baserar jag det hela på hans olika bilder är mer eller mindre Daniel Redgert
Citera
2015-09-23, 23:29
Medlem
Fistpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
men han är väl efterbliven på något sett?

Ja man kan ju undra. Kortvuxen med lite speciella, oproportionerliga drag. Självklart ingen garanti för efterblivenhet men det kanske följde med också?

Förstår inte varför han ser likadan ut på alla bilder. Som om han konstant strävar efter offer-looken.

Hoppas någon annan sitter inne på juicy gossip!
Citera
2015-09-23, 23:34
Medlem
Fistpumps avatar
Alltså WTF? Börjar nästan undra om Redgert inte är med i något klättra-socialt-experiment...

3 timmar innan denna trådstartat startar Alex Schulman instagram-kontot dagensredgert. Blir bara mer och mer förvirrad.
Citera
2015-10-03, 08:28
Medlem
Schnyggves avatar
Undrar också vad fan som pågår....han ser ut som en jävla riksmupp i alla fall! vad fan vill han?

Det enda han verkar pyssla med är att Instaskryta om vilka kändisar han hänger ( eller nästlar sig in hos) tydligen anställd på Perfect Day...

Dessutom har han ofta rätt snygga kläder, fast de passar honom inte för fem öre, han bär inte upp dem + dålig passform + att han ser ut som 12, då bär man inte upp en panamahatt, så är det bara.
Senast redigerad av Schnyggve 2015-10-03 kl. 08:36.
Citera
2015-10-03, 10:10
Medlem
emma80s avatar
Jag har varken hört talas om honom eller sett honom tidigare, men kollade länken till hans Instagram här. Bilder på massa kändisar han hänger med, samtalslistor på dem o.s.v. Han ser dessutom konstant ut som en nollställd / sur / likgiltig / apatisk människa, samma min och blick på alla bilder. Nåja, nu har han fått sina 15 sekunder från min sida.
Citera
2015-10-03, 10:29
Medlem
Men tjänar han några pengar - eller bränner han allt han äger o lite till
för att få frottera sig med lite kändisar?
Citera
2015-11-01, 18:28
Medlem
emma80s avatar
Han verkar vara folkbokförd hos sina föräldrar i Västerås, det kan förklaras av att han bara verkar vara inneboende hos en kompis där han sover på soffan. Något som snart verkar vara ett minne blott och då har han tydligen ingenstans att ta vägen.

Rycker inte alla hans miljontals kändiskompisar ut till undsättning?

Det går segt nu alltså. På söndag säljer dessutom min kompis Michaela sin soffa jag sover på, så då står jag bostadslös. /.../ så har INGEN snappa upp att jag behöver någonstans att bo?!??!!!?????

http://bloggar.expressen.se/danielredgert/
Citera
2015-11-01, 20:24
Medlem
Han var med på P3-morgonpasset igår och det var väldigt oskön stämning när ingen på redaktionen förstod vad han jobbade med och han inte kunde förklara det heller, även fast han fick frågan ett tiotal gånger.
Citera
2015-11-02, 12:50
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Han var med på P3-morgonpasset igår och det var väldigt oskön stämning när ingen på redaktionen förstod vad han jobbade med och han inte kunde förklara det heller, även fast han fick frågan ett tiotal gånger.

Hörde faktiskt det försöket till intervju, det var roligt för alla utom för programledarna och Danne. Det blev vacker konst och stor metahumor när han som du skriver gång på gång ombads förklara vad han gör på jobbet. Han verkade lacka ur mot slutet när tanterna och farbrodern inte kunde förstå - och han kunde inte förklara.

Hoppas hela hans liv är en del av ett wallraffprojekt som en del av en doktorsexamen vars avhandling vi sedan kan avnjuta.

Ge killen en soffa eller en husvagn i ett romläger så han kan vila sig och slutföra detta projekt! Det är ju ändå 2015!
Citera
2015-11-02, 13:29
Medlem
Fikus eller?
Citera
2015-11-02, 16:10
Medlem
CallePhilles avatar
Han verkar väldigt bundis med Schulman/Widell-folket. Lite som deras lilla maskot eller nåt sånt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in