2015-11-02, 16:28
Medlem
CMBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Fikus eller?

Jo tänkte direkt på det. Finns någonting djupt obehagligt i hans blick nevertheless.
Citera
2015-11-02, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMBe
Jo tänkte direkt på det. Finns någonting djupt obehagligt i hans blick nevertheless.
Lyssnade på radiojippot som nån länkade till, killen verka ha som högsta dröm i livet att bli nån slags stureplansdrottning. Det är inte den mest heterosexuella sysselsättning man kan ägna sig åt oavsett vad F!, V och MP:s partiprogram säger om saken.

Programledarna verkade ironiskt nog raljera över att han han är en inflyttad grabb som kommer till Stockholm för att bli känd. Det är Ironiskt med tanke på att programmet tycktes ledas av fyra inflyttade bönder med diverse olika dialekter, som alla verkar i Stockholm.

Något som för övrigt är väldigt frekvent återkommande när det gäller människor som jobbar inom media och vräker ur sig klyschor, vars beteende vi riktiga stockholmare sedan får skit för av "flashback-eliten". Stockholmare är si eller så. Kolla för fan upp var människan (som droppar p.k citatet) är uppväxt innan ni vräker ur er att Stockholmare är så på ett visst sätt, det kan vara din hemkommun.
Senast redigerad av Geigerzehler 2015-11-02 kl. 17:25.
Citera
2015-11-02, 19:35
Medlem
Att han hänger med kändisar, är någon form av profil inom sociala medier etc är en sak. Alla har vi våra olika intressen och han verkar målmedveten. Men vad är vitsen att lägga ut mejl, sms och "instagram-kommentater" från diverse mer eller mindre kända personer. Det gör honom bara sorglig
Citera
2015-11-21, 22:16
Medlem
emma80s avatar
Flashbacks medlemsskara får sig en knäpp på näsan.

Varje gång jag blir hyllad på diverse mediaprofilers Instagram-konton så kommer GLÅPORDEN. Flashback-töntar som sitter hemma och pillar i naveln och skriver mindre smarta saker i sociala medier. Tur att mitt psyke är omringat av en pansarsköld.

http://bloggar.expressen.se/danielre...lefonkungarna/
Citera
2015-11-24, 20:15
Medlem
Han känns ensam. Hänger med en massa kändisar, men at the end of the day är de knappast vänner, snarare bekanta som parasiterar varandra.
Citera
2015-12-05, 07:00
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Han känns ensam. Hänger med en massa kändisar, men at the end of the day är de knappast vänner, snarare bekanta som parasiterar varandra.

Ja, hans yrke är att vara sugfisk. Han lämnade Örebro för att söka efter värddjur som diverse bloggkändisar och Idol-artister. Han har väl inte sagt något om att han vill vara kompis med alla utan bara vara på samma bilder och uteställen som dem?

De flesta som jagar kändisar har någon störning och överdriver sin vänskap med dem. Danne kanske har det under kontroll?
Senast redigerad av Ratad 2015-12-05 kl. 07:03.
Citera
2015-12-07, 05:36
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Att han hänger med kändisar, är någon form av profil inom sociala medier etc är en sak. Alla har vi våra olika intressen och han verkar målmedveten. Men vad är vitsen att lägga ut mejl, sms och "instagram-kommentater" från diverse mer eller mindre kända personer. Det gör honom bara sorglig

Glöm inte screenshots på missade samtal från diverse kändisar, som han är sååå kompis med!
Citera
2015-12-07, 22:24
Medlem
Roffedyngiss avatar
Mina fördomar får mig att undra om det inte är så enkelt att han driver knarkbutik...
Citera
2016-02-08, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffedyngis
Mina fördomar får mig att undra om det inte är så enkelt att han driver knarkbutik...
Mer än möjligt, killen hänger ju med Widell/Persbrandt
Citera
2016-06-07, 20:14
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Flashbacks medlemsskara får sig en knäpp på näsan.

Varje gång jag blir hyllad på diverse mediaprofilers Instagram-konton så kommer GLÅPORDEN. Flashback-töntar som sitter hemma och pillar i naveln och skriver mindre smarta saker i sociala medier. Tur att mitt psyke är omringat av en pansarsköld.

http://bloggar.expressen.se/danielre...lefonkungarna/

Blygsam också! Skulle vilja veta vem som hyllar honom, de enda gångerna han nämns är ju på Expressens nöjessidor i deras stall av b kändisar. Jag buntar ihop honom med andra fabricerade linslöss som rebecca stella och samir. De är liksom ihopsatta för att vanliga människoe skall klicka på deras bloggar för att öka på tidningarnas annonsintäkter.. Han ser obehagligt sjuk ut också, som en tonårig onkel fester (hehe, nytt smeknamn kanske) med dålig peruk som genomgår celllgiftsbehandling.
Citera
2016-06-07, 20:29
Medlem
karlsoons avatar
Jäklar vilket högt hårfäste han har
Citera
2016-06-09, 12:16
Medlem
Ratads avatar
Hur gick det för Danne, fick han bostad och en lina att dela med Micke P? Eller tog snål-Micke allt pulver själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in