2024-11-09, 23:36
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jihijoho
Någon som har fup? Tack på förhand!
FUP och domar finns i en zip fil. Tung så tar en stund att ladda ner och jag sitter vid en laptop.
Citat:
Ursprungligen postat av kfbkfb23
FUP och dom - https://delafil.se/05a0b138805ba5d4/...B_11922-15.zip
Citera
2024-11-10, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vaddå shemales?
Hans plan var att ha 3 tjejer och 3 tjejer med kukar i bunkern.
Citera
2024-11-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABN
Hans plan var att ha 3 tjejer och 3 tjejer med kukar i bunkern.

Och så kunde han inte hålla sig tills bunkern var färdigbyggd och testade med en eskort... Hade planen hållit med sex personer inlåsta tro.
Citera
2024-11-10, 14:43
Medlem
Citat:
Jag vet att det här låter konstigt, men jag uppfattar inte honom som farlig ens. Gängkriminella, där kan man tala om samhällsfara enligt mig.
Förstör bara folks liv, ingen fara alls.
Citera
2024-11-10, 14:47
Medlem
-Dizzy-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Och så kunde han inte hålla sig tills bunkern var färdigbyggd och testade med en eskort... Hade planen hållit med sex personer inlåsta tro.

6 mot 1, hade varit lite knepigt för honom om dom hade velat konspirera och hoppa på honom...
Citera
2024-11-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Dizzy-
6 mot 1, hade varit lite knepigt för honom om dom hade velat konspirera och hoppa på honom...

Nä inte alls. Bunkern hade flera dörrar med lås så hade de dödat honom hade de fått leva vidare med hans lik i bunkern.

Så fascinerande att han kan ha sånt läshuvud att han klarar att bli läkare å ändå inte greppa orimligheten i att kidnappa en tjej för att han vill ha en flickvän. Man kan bevisligen inte läsa sig till allt.
Citera
2024-11-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Nä inte alls. Bunkern hade flera dörrar med lås så hade de dödat honom hade de fått leva vidare med hans lik i bunkern.

Så fascinerande att han kan ha sånt läshuvud att han klarar att bli läkare å ändå inte greppa orimligheten i att kidnappa en tjej för att han vill ha en flickvän. Man kan bevisligen inte läsa sig till allt.

Ganska sjukt. Hur han tappade hela verklighetsförankringen. Utgår från att han var och är att anse tillräckligt psykiskt frisk för att kunna dömas till fängelse, uppenbarligen. Men undra hur allt stod till i hans huvud.
Citera
2024-11-11, 01:59
Medlem
Vad gör han idag? Vad heter han o var bor han?
Citera
2024-11-11, 05:24
Medlem
Citat:

Läshuvud och emotionell mognad är inte samma sak.
Citera
2024-11-11, 07:32
Medlem
-Dizzy-s avatar
Citat:

FÖr mig hade det nog varit värt det mer än tortyr och våldtäkt varje dag... men ja alla är väl olika, jag hade slagit ihjäl han första chans man fick.
Citera
2024-11-11, 23:12
Medlem
Citat:

Vetifan alltså, det ser ju inte jättbra byggt ut, om man ser på bilderna på innertaket. Kan man bryta sig loss ur ett fängelse, så kan man nog bryta sig ut ur hans bunker.

---
I vilket fall som helst, tvdokumentären slutar med att det troligtvis var en andra kvinna som hållts fången. Var det en annan kvinna och fick polisen tag i henne? Låter konstigt om hon aldrig skulle hört av sig till polisen efter en sån upplevelse..
Citera
2024-11-12, 00:16
Medlem
Citat:
Jag vet att det här låter konstigt, men jag uppfattar inte honom som farlig ens. Gängkriminella, där kan man tala om samhällsfara enligt mig.

Hoppas du blir neddrogad, kidnappad och inlåst i en bunker om det inte är så farligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in