Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Jag måste säga att även brodern uttrycker sig konstigt när förhörsledaren frågar ifall det bara var Martin och han på U2 konserten och brodern svarar att det var 15.000 andra där som lyssnade..
Jag skulle gett samma svar.
Inte alltför kul att brorsan är ett helgalet rötägg. Jag skulle gissa att han inte tyckte det var alltför kul att bli förhörd.
Citat:
Vidare berättar brodern att det är hans “uppfattning” att Martin inte har några barn.
Finns nog en eller annan man som skulle ge motsvarande svar angående sig själva. Så mycket lättare för kvinnor att veta om de har några barn eller ej.
Citat:
Det låter också konstigt att brodern som sysslar med siffror hela dagarna svarar på förhörsledarens fråga “när” Martin flyttade ner till Skåne att det var “tre, fyra år sedan”. Sen säger han att det var antingen I slutet av 2009 eller I början av 2010. Förhöret gjordes hösten 2015. Vet ej om han är nervös eller varför räknar han så pass fel..
Gissar att han först gav ett svar "från höften". Sedan började han fundera på någon detalj som han bättre kunde datumbestämma varför han därefter fick tidigarelägga händelsen. Rätt många som fungerar så.