2017-01-25, 04:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adeless
Hon ser ju riktigt scary ut. Hur kan man operera näsan så illa?!? Det skulle vara kul att se hur hon såg ut innan och även läsa hennes annons, som visst skulle vara något alldeles extra. Hon har tydligen varit aktiv på Tinder med.

Kom igen, hon är riktigt snygg på bilderna trots de stora händerna men det gick upp en sak för mig, hon är väldigt mager och då kan händerna bli mer framträdande och se onormalt stora ut.

Näsan ser också fin ut, har sett mycket värre opererade och "äkta" näsor bara i januari ute på stan

Funderar på att läsa "bunkerkvinnans" bok, den känns i vart fall tillräckligt intressant. Man undrar rent spontant också hur bunkerläkaren himself mår idag? Är han hämndlysten på nåt sätt eller har han förlikat sig med sitt öde bakom lås och bom?
Citera
2017-01-25, 04:33
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Kopior på tidigare bilder för säkerhets skull.

http://i.imgur.com/fzbF14z.jpg
http://i.imgur.com/1X6XPq7.jpg

är bilderna från nåt reportage eller ?
Citera
2017-01-25, 09:00
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Kopior på tidigare bilder för säkerhets skull.

http://i.imgur.com/fzbF14z.jpg
http://i.imgur.com/1X6XPq7.jpg

Hon ser då inte ut som någon fd man i mina ögon. Tvärtom tycker jag hon har många kvinnliga drag och hennes röst (i Skavlan och TV4) är mycket typiskt ljust kvinnlig. Inte kan jag se att hon skulle vara exceptionellt lång heller för att vara kvinna. Inte ens hennes händer är manliga, hennes fingrar är lite långa men det är dom hos massor av kvinnor, det är snarare kvinnligt så vanligt är det, så jag tycker den här diskussionen om hennes eventuella könsbyte borde upphöra. Det finns helt enkelt inget som tyder på att det skulle vara sant annat än att vissa här är som besatta av tanken och omöjligen kan släppa det ämnet.
Citera
2017-01-25, 10:01
Medlem
JonasFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Naturligtvis trodde han, att han skulle klara sig. Att han ville så desperat in i hennes lägenhet tror jag var att en kondom innehållande hans DNA sperma fanns kvar där. Inget annat.

Helt krasst.
Jag har *tolkat* hans motiv att återvända till lägenheten var för att städa upp och få det se ut som om hon inte blivit bortrövad utan flyttat frivilligt. För att exvis hyresvärd som senare skulle komma in inte skulle fatta misstankar. Han trodde ju dessutom att ingen skulle sakna henne. (Förutom då kanske hyresvärden då vid hyresbetalningsdags.)
Jag tolkar honom som att han även tänkt lämna tillbaka nycklar till värden (på nått sätt) och försökt få det till att hon bara flyttat iväg.

Jag tycker det antyds i förhör att han trott ingen ska sakna en prostituerad och försöka få det till att se ut som en avflyttning "till okänd adress".

Har för mig att han ska ha tagit med sig kondomen redan vid kidnappningen. (Jag kan dock minnas fel.)
Citera
2017-01-25, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasFB
Jag har *tolkat* hans motiv att återvända till lägenheten var för att städa upp och få det se ut som om hon inte blivit bortrövad utan flyttat frivilligt. För att exvis hyresvärd som senare skulle komma in inte skulle fatta misstankar. Han trodde ju dessutom att ingen skulle sakna henne. (Förutom då kanske hyresvärden då vid hyresbetalningsdags.)
Jag tolkar honom som att han även tänkt lämna tillbaka nycklar till värden (på nått sätt) och försökt få det till att hon bara flyttat iväg.

Jag tycker det antyds i förhör att han trott ingen ska sakna en prostituerad och försöka få det till att se ut som en avflyttning "till okänd adress".

Har för mig att han ska ha tagit med sig kondomen redan vid kidnappningen. (Jag kan dock minnas fel.)

Så har jag också misstänkt att det är. Verkar inte helt logiskt annars, förutsatt att han inte tänkt städa och sedan ta livet av henne.

Är också rätt säker på att kondomen åkte med ner till Skåne.
Citera
2017-01-25, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Så har jag också misstänkt att det är. Verkar inte helt logiskt annars, förutsatt att han inte tänkt städa och sedan ta livet av henne.

Är också rätt säker på att kondomen åkte med ner till Skåne.

Beträffande kondomen så kom jag troligtvis ihåg fel. Avstädning inför flytt ligger i linje med att hon frivilligt skulle ha flyttat.
Citera
2017-01-25, 12:14
Bannlyst
Horan är med i senaste numret av Veckorevyn också.

Hen vill synas överallt och smida medan järnet är varmt...
Citera
2017-01-25, 14:34
Medlem
Tror inte kvällspostens artikel 16/1 varit uppe:
http://www.expressen.se/kvallsposten...anfor-murarna/

"Från respekterad läkare till dömd sexbrottsling och fängelsekamrat med dubbelmördaren Anders Eklund på Tidaholmsbunkern.
Nu har den 39-årige Bunkerläkaren Martin Trenneborg börjat med yoga och verkar ha fogat sig i livet innanför murarna. Risken för återfall i brott är klart förhöjd", skriver Kriminalvården, som placerat kidnapparen i den högsta säkerhetsklassningen.
...
Av psykologutlåtande utfärdat samband med riksmottagningens utredning framkommer tvångsmässiga, narcissistiska drag"...
"
Citera
2017-01-25, 15:03
Medlem
Här kan man lyssna på läkaren själv i en ljudupptagning från rättegången:

https://m.youtube.com/watch?v=NNxE4h6ibAc

Tydligen har ljudfilerna från rättegången blivit offentliga. Dem hade man ju velat höra.
Citera
2017-01-25, 16:01
Bannlyst
Citat:
Är hon transa så blir det här fallet ännu sjukare. P-piller för att inte bli gravid, förpackning med Always i bunkern, vaginalprover för att kolla efter könssjukdomar. Nä, så fullkomligt genomstolligt kan det väl omöjligt vara?

Edit: tog bort citatet som blev galet. Tror inte på transateorin.

Hennes utseende är ett typiskt "plastikutseende". Läppar, näsa, implantat i kinder och lite botox
här och var. "Sönderopererad" kort och gott. När man gör om sig på detta vis försvinner dragen
och alla överopererade ser likadana ut i det stora hela, samma typ av operationer oavsett kön.
Spelar ingen roll om du är en shemale heter Linda Rosing eller Mickey Rourke, same, same.

Ett unisex utseende framställs så att säga, så nej detta är nog absolut ingen man men att
det skullevara en intelligent, självsäker eller målmedveten person finns inte på kartan, tvärtom
faktiskt. Varken kloka genomtänkta val eller beslut är hennes paradgren, media tillåts
slita och slänga med henne hursomhelst.

Självlvklart får hon berätta sin historia men det är inte riktigt vad hon gör nu, media
äter upp henne. Utnyttjar ett offer som hakar på pga bättre vetande och numera springer
"eskorten" runt mellan diverse tv-soffor och tidningar så svetten lackar. Hur kommer
hon att må när strålkastarljuset stängs för detta håller inte länge, media kastar iväg henne
precis när dom vill och i detta fall blir det nog ganska snabbt, hennes "personkaraktär"
fångar inte och hennes historia håller inte heller länge, det finns liksom inget djup i hennes
historia. Helt opersonlig. Blir nog definitivt ingen långkörare detta.

Media gjorde en Trenneborg och "köpte" eskorten för egen vinnings skull och
hon lät sig köpas igen och igen och igen.....

Citat:
Ursprungligen postat av Adeless
Horan är med i senaste numret av Veckorevyn också.

Hen vill synas överallt och smida medan järnet är varmt...

Rent bedrövligt att Veckorevyn köper in eskorten med tanke på hur denna prostituerade
glorifierar eskortyrket. Tidningen vänder sig enkom till 15-20 åringar. Självklart smider Isabel
medan järnet är varmt och tanken på att hon skulle avstå reportaget pga att läsarna är
för unga för hennes "Askungen" berättelse kan vi varken förvänta oss eller lägga på henne
men Veckorevyn skall hålla sig till annat än att lyfta "horyrket" inför läsande tonåringar,
men icke. Och just denna förvridna karusell visar på varåt de har barkat....

..... tidningarna,vilken som helst, skriver, eskorten eller "offret" sköter diverse
"modellpositioner", fullt sminkad, fullt opererad i vackra kläder och miljöer. Blir
inte mycket brottsoffer känsla där inte.....

Sicken bedrövlig historia det skapades av media på hennes bekostnad,en riktigt trasig
själ som helt säkert var trasig långt innan läkaren satte klorna i henne.
Nej bättre då att läsa fup och domar, dessa fångar bäst upp sanningen fastän
många delar är kraftigt censurerade, Isabelles "nakna sanning" ger jag inte mycket för....
Senast redigerad av LKVN 2017-01-25 kl. 16:17.
Citera
2017-01-25, 16:43
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Martin kommer ut om fyra år, förmodligen efter flera permissioner.
Citat:
Kvällspostens artikel 16/1:
https://unvis.it/expressen.se/kvalls...nanfor-murarna
"
Risken för återfall i brott är klart förhöjd", skriver Kriminalvården, som placerat kidnapparen i den högsta säkerhetsklassningen."
...
Av psykologutlåtande utfärdat samband med riksmottagningens utredning framkommer tvångsmässiga, narcissistiska drag"...[/i]"
Kombinationen av MTs långsiktiga brottsplanering, ekonomiska resurser, psykiatriska personlighetsdrag och medialt intresset för målet gör att det är högst osannolikt att han får några permissioner att tala om, glöm att Kriminalvården låter honom vistas ute på egen hand. Har han lite tur så får han några bevakade permissioner några timmar vardera de sista månaderna av straffet.

Är det någon som ids beställa ut beslutet om särskilda villkor* för MTs verkställighet från Kriminalvården?

* = särskilda villkor för dömda till mer än fyra års fängelse är ett beslut från Kriminalvården som bestämmer anstaltsplacering, permissioner och annat. Ett exempel på hur särskilda villkor ser ut kan ses här.
Senast redigerad av Fnissturken 2017-01-25 kl. 16:47.
Citera
2017-01-25, 16:54
Medlem
Hon ska ha sagt att hon eskortandet eftersom hon då fick vara snygg. Frågade Malou verkligen inget mer om det? Uttalandet är så konstigt att man blir fundersam. Det finns ju massor med yrken där man kan klä upp sig, sminka sig etc. Man kanske inte får lika mycket positiv feedback av manliga arbetskamrater för det som en eskort säkert får, men inget hindrar ju att man är snygg på i stort sätt vilket jobb som helst.

Jag börjar därför fundera på om hon har haft dysmorfofobi och att det ledde till kostsamma plastikoperatoner som krävde eskortande, därav att hon kan förbli anonym trots TV soffor, hon är helt enkelt opererad till oigenkännlighet.
Senast redigerad av Potifar2 2017-01-25 kl. 16:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in