2017-01-23, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Är det en transa? var det när han upptäckte detta som han övergav sina planer?

Precis samma tanke har jag tänkt. Det kanske var en snopp som dinglade mellan benen och läkaren tappade intresset. Med tanke på hur mycket som maskerats i varenda handling om horan, så skulle det inte förvåna mig. Det ligger helt klart en hund begraven här.

Hade hon inte visat upp sig i TV hade hon kunnat leva ett hyfsat bra liv framgent och förbli anonym, men nu har hon ju skämt ut och offentliggjort sig i hela Sverige, men så blir det när pengar och bekräftelse får styra. En annan sak man kan fundera på, vad ska hon säga till sina kommande barn? "Mamma jobbade som hora i 10 år och det var ett fantastiskt yrke, jag fick vara snygg varje dag".

Helt obegripligt!
Citera
2017-01-23, 23:33
Medlem
Swedenhielmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Är det en transa? var det när han upptäckte detta som han övergav sina planer?

Upprepa en lögn tillräckligt många gånger och det blir en sanning, är de det som skall bli den här trådens syfte?

Hon är längre än Trenneborg men han är bara drygt 170cm det finns ju massor med tjejer som är så långa idag. Sedan verkar hon ju ha plastikopererat sin näsa till miniformat och sprutat in skit i läpparna så de är konstant svullna och deformerade, sånt får kanske vissa att fantisera om att hon inte är en riktig kvinna.

Isabel har ju dock sagt att hon planerar att skaffa barn, lite svårt som könsopererad, så om hon nu inte ljuger om detta så är det ju helt klarlagt efter Tildes intervju att hon är en riktig kvinna.
Citera
2017-01-24, 05:01
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Vad har jag spridit? Ut med språket! Förövrigt ligger bevisbördan på dig om du ska vara trovärdig.

Att kalla andra för saker tyder på att din argumentation brister.

Men skärp dig... De som påstår det udda, att hon skulle vara något annat än kvinna är väl de som har "bevisbördan" rimligtvis.
Citera
2017-01-24, 05:03
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adeless
Precis samma tanke har jag tänkt. Det kanske var en snopp som dinglade mellan benen och läkaren tappade intresset. Med tanke på hur mycket som maskerats i varenda handling om horan, så skulle det inte förvåna mig. Det ligger helt klart en hund begraven här.

Hade hon inte visat upp sig i TV hade hon kunnat leva ett hyfsat bra liv framgent och förbli anonym, men nu har hon ju skämt ut och offentliggjort sig i hela Sverige, men så blir det när pengar och bekräftelse får styra. En annan sak man kan fundera på, vad ska hon säga till sina kommande barn? "Mamma jobbade som hora i 10 år och det var ett fantastiskt yrke, jag fick vara snygg varje dag".

Helt obegripligt!

Det finns väl värre föräldrar.
Citera
2017-01-24, 07:39
Medlem
Vem som helst blir inte prostituerad eller söker sig till porrindustrin

Tack vare att hon höll sig lugn i bunkern och på polisstationen klarade hon sig

Hon har betydligt mer erfarenheter i livet än en jämnårig tjej och nu går hon i terapi och förhoppningsvis får hon ett bättre liv i framtiden
Citera
2017-01-24, 08:09
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedenhielms
Upprepa en lögn tillräckligt många gånger och det blir en sanning, är de det som skall bli den här trådens syfte?

Hon är längre än Trenneborg men han är bara drygt 170cm det finns ju massor med tjejer som är så långa idag. Sedan verkar hon ju ha plastikopererat sin näsa till miniformat och sprutat in skit i läpparna så de är konstant svullna och deformerade, sånt får kanske vissa att fantisera om att hon inte är en riktig kvinna.

Isabel har ju dock sagt att hon planerar att skaffa barn, lite svårt som könsopererad, så om hon nu inte ljuger om detta så är det ju helt klarlagt efter Tildes intervju att hon är en riktig kvinna.

Hon är längre än Sven-Bertil Taube som är 180 cm.

Titta noga när hon säger orden skaffa barn, ser hon inte väldigt lurig ut just då?
Kan vara en "tell". Låt gå för att man kan adoptera om det skulle vara så. Min take är att hon säger det hon tror att Tilde (och tittarna) vill höra, men inte tror det själv.

Vet inte om man får citera FUP, men i avsnittet som rör hennes längd och vikt så "berättar hon för förhörsledaren att hon har ********" (8 tecken maskade). Den längre biten som är maskad är för svår att gissa sig till, men ändå så pass omfattande att det ligger nog en hund begravd där. Då gäller det bara att passa in något som blir grammatiskt korrekt och är relaterat till hennes kroppsvikt eller längd på 8 tecken.

Bytt kön passar in, långa ben blir 9 tecken, ingen aning blir 11 tecken, anorexi blir 7 tecken, svältit blir 7 tecken, giftstruma blir 10 tecken... och så får man hålla på. Väldigt poppis att göra med maskade ufo-rapporter.
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2017-01-24 kl. 08:26.
Citera
2017-01-24, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Vem som helst blir inte prostituerad eller söker sig till porrindustrin

Tack vare att hon höll sig lugn i bunkern och på polisstationen klarade hon sig

Hon har betydligt mer erfarenheter i livet än en jämnårig tjej och nu går hon i terapi och förhoppningsvis får hon ett bättre liv i framtiden

Helt enig på den punkten.

Sen vet vi ju inte varför hon klarade sig med livet i behåll. Vi kan inte med säkerhet säga att det som hon själv tror dvs. att det var hennes egen "listighet" som räddade henne verkligen skulle ha varit det avgörande.

Likaväl kan vi säga att hon hade tur att läkarens störning var av en sort som inte innebar våldsamheter gentemot henne. Läkaren hade ju inte för avsikt att döda henne utan att ha henne som flickvän. Sen att läkarens uppfattning om en "flickvän" är helt absurd är en annan femma, men egentligen skiljer den ju inte sig från många länders allmänna uppfattningar om hur en riktig kvinna ska vara.

Egentligen väldigt synd att läkaren inte sökte flickvän/fru bland dessa kulturer, eftersom han på det sättet skulle ha fått både uppskattning och respekt - och kanske en väldigt nöjd fru på köpet. Kanske till och med en hel släkt som skulle ha gjort vågen för honom..

Isabels mamma beskriver henne som “obetänksam och impulsiv”. Isabels egen story angående hur hon hamnade i striptease och prostitutionsbranschen stödjer den bilden anser jag.

Isabels mamma tycks inte veta mycket om vad dottern sysslade med i Stockholm. Enligt mamman roade sig Isabel väldigt mycket på olika klubbar och krogar I Stockholm och att hon jobbade med styling/sminkning samt att hon fick sina uppdrag “på något sätt” av människor som ville ha hennes hjälp.

Jag undrar vilken sorts störning Isabel lider av. Jag har en vän som gör galna, impulsiva saker utan att tänka sig för och hen har fått diagnosen ADHD.. Hen har fått barn och det har gått ganska ok för barnen, men så klart har det ju påverkat dem att deras enda vårdnadshavare är impulsiv och inte så mycket att luta sig emot när det stormar.

Med tanke på Isabels liv och erfarenheter borde hon verkligen tänka sig för innan hon skaffar ungar.

Jag håller förresten inte med om att Isabel skulle ha MER erfarenhet LIVET än sina jämngamla. Hon har bara annorlunda erfarenheter. Inte nödvändigtvis mer användbara eller trevliga - bara annorlunda. Och jag anser också att de jämnåriga kamraterna saknar säkert inte Isabels erfarenheter, däremot skulle Isabel ha nytta av kamraternas erfarenheter i sitt liv.

Men det är väl nu som Isabel försöker "komma ikapp" sina jämnåriga.
Senast redigerad av sno 2017-01-24 kl. 10:29.
Citera
2017-01-24, 11:30
Medlem
PaulReedSmiths avatar
Tycker även jag att denna kvinna såg konstig ut. Läste alla vilda spekulationer här och ville gräva vidare. Jag lever med Ricky Gervais teori om att det alltid är händerna som avslöjar en transa. Det är nämligen svårt att operera dit nya händer. Kollat 2 intervjuer och lite bilder för att få se händerna på "henne", men har aldrig fått en tydlig bild av dom. Hittade denna bilden:

http://www.dn.se/insidan/isabels-tak...ns-fortroende/

Gigantiska händer! Och hela bilden skriker transa.
Citera
2017-01-24, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Helt enig på den punkten.

Sen vet vi ju inte varför hon klarade sig med livet i behåll. Vi kan inte med säkerhet säga att det som hon själv tror dvs. att det var hennes egen "listighet" som räddade henne verkligen skulle ha varit det avgörande.

Likaväl kan vi säga att hon hade tur att läkarens störning var av en sort som inte innebar våldsamheter gentemot henne. Läkaren hade ju inte för avsikt att döda henne utan att ha henne som flickvän. Sen att läkarens uppfattning om en "flickvän" är helt absurd är en annan femma, men egentligen skiljer den ju inte sig från många länders allmänna uppfattningar om hur en riktig kvinna ska vara.

Egentligen väldigt synd att läkaren inte sökte flickvän/fru bland dessa kulturer, eftersom han på det sättet skulle ha fått både uppskattning och respekt - och kanske en väldigt nöjd fru på köpet. Kanske till och med en hel släkt som skulle ha gjort vågen för honom..

Isabels mamma beskriver henne som “obetänksam och impulsiv”. Isabels egen story angående hur hon hamnade i striptease och prostitutionsbranschen stödjer den bilden anser jag.

Isabels mamma tycks inte veta mycket om vad dottern sysslade med i Stockholm. Enligt mamman roade sig Isabel väldigt mycket på olika klubbar och krogar I Stockholm och att hon jobbade med styling/sminkning samt att hon fick sina uppdrag “på något sätt” av människor som ville ha hennes hjälp.

Jag undrar vilken sorts störning Isabel lider av. Jag har en vän som gör galna, impulsiva saker utan att tänka sig för och hen har fått diagnosen ADHD.. Hen har fått barn och det har gått ganska ok för barnen, men så klart har det ju påverkat dem att deras enda vårdnadshavare är impulsiv och inte så mycket att luta sig emot när det stormar.

Med tanke på Isabels liv och erfarenheter borde hon verkligen tänka sig för innan hon skaffar ungar.

Jag håller förresten inte med om att Isabel skulle ha MER erfarenhet LIVET än sina jämngamla. Hon har bara annorlunda erfarenheter. Inte nödvändigtvis mer användbara eller trevliga - bara annorlunda. Och jag anser också att de jämnåriga kamraterna saknar säkert inte Isabels erfarenheter, däremot skulle Isabel ha nytta av kamraternas erfarenheter i sitt liv.

Men det är väl nu som Isabel försöker "komma ikapp" sina jämnåriga.

Isabel är inte så intressant i det aktuella brottet, bortsett från att hon var Brottsoffer.

Martin som är gärningsman borde mer naturligt vara den som skulle vara intressant att veta mer om.
Han verkar komma från en läkarfamilj. Verkar därmed uppvuxen under ordnande förhållanden och har genomgått en lång läkarutbildning som lett honom fram till läkarlegitimation.

Han har haft kortare vikariat på vårdcentral och arbetat som hyrläkare på ett antal vårdcentraler men ingen fast anställning. Jag hade uppfattningen att det är en skriand brist på läkare. Det kan vara så att man som hyrläkare tjänar mer. Och att han därför själv valt den formen av tjänst ...?

Att en sådan man ägnar 5 år att själv bygga en säkerhetsbunker efter konstens alla regler dold från allmänheten genom att vara förklädd som en maskinhall är synnerligen anmärkningsvärt. Särskilt när ändamålet var att inhysa en eller flera kvinnor som skulle kidnappats, människorov, och mot sin vilja förvaras där för att agera flickvänner inkl sexuella tjänster mm.

Det låter inte särskilt friskt och han ha konstaterats att lida av en psykisk störning.

Har han alltid haft en störning som av någon anledning ökat drastiskt? Det borde ha avtecknat sig hemma, under skoltiden och framför allt under läkarutbildningen.

Han verkar helt plötsligt (?) fått denna fantasi i sitt huvud som byggde bo där. Att köpa sig en gård som låg enskilt och där han under förevändning av maskinhall skulle kunna bygga sig en bunker för förvar kidnappade kvinnor som han valt efter sina preferenser (?).

Han är i egenskap av förövare/gärningsman en intressant människa att veta mer om. Om fyra år är han dessutom på fri fot. Innan det ett antal permissioner.
Senast redigerad av Remark 2017-01-24 kl. 11:53.
Citera
2017-01-24, 12:23
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Isabel är inte så intressant i det aktuella brottet, bortsett från att hon var Brottsoffer.

Martin som är gärningsman borde mer naturligt vara den som skulle vara intressant att veta mer om.
Han verkar komma från en läkarfamilj. Verkar därmed uppvuxen under ordnande förhållanden och har genomgått en lång läkarutbildning som lett honom fram till läkarlegitimation.

Nej pappa Jerry var en affärsman och bedragare som blev dömd när familjen bodde i USA. Läs #1715

Martin verkar väldigt störd över sin egen missbildade penis. Han säger att det är för den som han inte kan få någon tjej. Han hade ett förhållande innan bunkerbyggartiden. Undrar om hon tog upp det när hon gjorde slut, eller om det bara är hans egna vanföreställningar?
Citera
2017-01-24, 13:27
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
...
Han är i egenskap av förövare/gärningsman en intressant människa att veta mer om. Om fyra år är han dessutom på fri fot. Innan det ett antal permissioner.

Det är inte han som sitter i tv-soffor och tidningsintervjuer, blir svårare att göra någotslags djuplodande analys av honom. Det enda vi har är väl egentligen att han är spydig i ett polisförhör och att han har byggt en bunker för att spärra in en "flickvän" i.

Nu när vi i stort sett är säkra på att "Isabel" är trans-kvinna/transvestit är frågan om hon har marknadsfört sig som det? Att "Isabel" frågar efter och får p-piller när han pratar om oskyddat sex ger väl en fingervisning om att hon skall upphålla en fasad som kvinna mot honom, om hon nu inte är schizofren och tror att hon är det på riktigt. Om hon inte är det alltså. Snurrigt värre.

Har inte sett något i FUP om att han skulle ha valt henne pga hennes längd, men det skulle väl kunna vara något om att han känner sig omogen och vill ha en stor modersgestalt. Mommy issues, morsan kanske stack när han var liten eller gav all uppmärksamhet till ett syskon under uppväxtåren.

Som sagt, läkaren är i media en väldigt anonym figur, det är svårt att spekulera i det vi inte får några pusselbitar kring.
Citera
2017-01-24, 13:39
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adeless
Jag fattar inte det heller. Hon tycker själv att "yrket" är helt normalt och hon gillade det fullt ut, finns inget negativt att säga om att fnaska, enligt henne. Hon fick ju vara snygg på jobbet.

Vad ska alla småtjejer tänka när dom ser henne och vill tjäna lika stora pengar som hon? Vilken djävla vidrig förebild hon är och hur kan TV4 gå med på att sända detta?

Varför finns det inte en enda torsk som berättar hur hon var som "arbetstagare"? Finns det ingen gammal skolkamrat som känner igen henne från skolåren?

Skulle du kunna bli tillsammans med en f.d. hora och bilda familj med henne? Även andra killar/män får gärna svara. Själv skulle jag nog hellre hugga av mig ena handen, men Isabel verkar inte tro det kan bli något problem. Hon är grandios och ser sig själv som oemotståndig, typisk narcissistiskt störd.

Såg förresten hennes ansikte i profil i Skavlan och det såg MYCKET märkligt ut. Hon har kantigt manligt ansikte och enormt stort huvud, stora händer m.m. Hon ska visst vara 190 cm lång.
Ja det reagerar jag oxå på. De tvättar rent den äckliga sanningen att hon säljer sin kropp till helt främmande män hon hittar på måfå

Ang gamla klasskamrater och eller torskar
kan må vara att hon är en HAN, så inga klasskamrater känner igen henne (honom), och inga torskar vågar gå ut att de knullat en trana

ang eventuella pojkvänner... varenda porrskådis har ju beundrare/pojkvänner/män som inte skräms att de blivit knullade av hundratals framför kameror

kaka hittar maka
Senast redigerad av autostoperka 2017-01-24 kl. 13:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in