Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Hens mediciner?
Nej jag bara spekulerar. 😉 Hon behöver ju verkligen inte varit transgender, det kan ju bara vara rena påhitt här.
Men om hon skulle behöva hormonpreparat som alla opererade ts personer behöver skulle det ju varit enklare för Martin att skriva ut det - i värsta fall till något annat namn.
Det är ju lite konstigt att han kan tänka sig att åka på en konsert och lämna henne inlåst, men tar med henne efter en vecka till Stockholm. Lägenheter var ju nästan tom, så fanns där något kunde han ju antagligen själv hittat och tagit med det. Varför skulle hon med??
Om hon inte hade en mobiltelefon som han lagt beslag på och därigenom visste att polisen sökt henne och spärrat av lägenheten?
Såvitt jag minns fick dock båda den informationen från en lapp på lägenhetsdörren.
Också märkligt att hon har kontakt med sin mor, men han utgår från att ingen ska sakna denna svenska kvinna i Sverige.
Han åkte upp själv till lägenheten första gången, det var då han märkte att nyckeln inte passade eftersom de bytt ut överlåset, samt att det satt en lapp från dörren om att de misstänkte att personen var försvunnen och att hon skulle kontakta polisen.
Därför var åkte hon med den andra gången till Sthlm för att gå till polisen och kvittera ut den nya nyckeln, dock tycker jag att enligt förhören med BO så känns det ungefär som han gett upp och ska släppa henne, även om inga sådana försök göra på polisen då i stort sett bara hon pratar, sen får de sitta ca 1 1/2h och vänta på personal, under den tiden pratar de inte med varandra.
Hennes telefon stängde han av när de åkte från Stockholm första gången, den återfanns i huset vid husransakan. I Fuppen finns även en triangulering där den visar ett område omkring Armfeldtsgatan typ.