Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Bra, vi är överens om att det inte stått något i media, utan är ett påhitt av SD-pöbeln. Jag märker att du måste stärka dina argument med invektiv för att de ska kunna stå upp. Är det mycket vanligt bland intoleranta?
Vad har jag att bevisa? Skaffa kött på benen? Jag bryr mig inte, ge mig en anledning att bry mig? Jag har redan fått bevisat för mig att SD är vårat sista hopp, att majoriteten av muslimer och invandrare är svin. Arroganta idioter som dig stärker bara min teori. Allt baserat på mina egna öron och ögon, till skillnad från vissa andra är jag inte blind. Slå upp BRÅS statistik, fundera kring varför det mycket överlägsna majoriteten av våldtäkter och våldsbrott begås av invandrare. Kolla debatten med Arnstad och försök förstå att det är sånna som han som, tro det eller ej! Styr vårat land. Jag har fått nog, förstår du? Ni har med era dragna ras kort, förnekelse, åsiktsregistrering och odemokratiska metoder skapat en mobb med människor som oavsett vad som kommer ur era käftar inte kommer lyssna på er. Varför? För vi orkar inte, det finns ingen mening längre, ni har tappat betydelse och respekt i samhället. Det finns bara en uppgift kvar och det är att sanera detta landet och vänta bara på "vad som komma skall" ni har grävt ner er i ett hål ni aldrig kommer kunna klättra ur. De goda vinner alltid!