2015-09-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhudgens
V.L är det denna gosse måntro?

https://badoo.com/sv/v*ktor.l*w/

*=i
Det är inte han som var med.Nix
Citera
2015-09-24, 20:05
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalibogen
Det är inte han som var med.Nix
Nej det är nog en slump att han är en av två med det namnet i landet. Och har samma bilder på FB som denne har på badoo. Slumpens vägar äro outgrundliga,
Citera
2015-09-24, 21:32
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Bra, vi är överens om att det inte stått något i media, utan är ett påhitt av SD-pöbeln. Jag märker att du måste stärka dina argument med invektiv för att de ska kunna stå upp. Är det mycket vanligt bland intoleranta?

Vad har jag att bevisa? Skaffa kött på benen? Jag bryr mig inte, ge mig en anledning att bry mig? Jag har redan fått bevisat för mig att SD är vårat sista hopp, att majoriteten av muslimer och invandrare är svin. Arroganta idioter som dig stärker bara min teori. Allt baserat på mina egna öron och ögon, till skillnad från vissa andra är jag inte blind. Slå upp BRÅS statistik, fundera kring varför det mycket överlägsna majoriteten av våldtäkter och våldsbrott begås av invandrare. Kolla debatten med Arnstad och försök förstå att det är sånna som han som, tro det eller ej! Styr vårat land. Jag har fått nog, förstår du? Ni har med era dragna ras kort, förnekelse, åsiktsregistrering och odemokratiska metoder skapat en mobb med människor som oavsett vad som kommer ur era käftar inte kommer lyssna på er. Varför? För vi orkar inte, det finns ingen mening längre, ni har tappat betydelse och respekt i samhället. Det finns bara en uppgift kvar och det är att sanera detta landet och vänta bara på "vad som komma skall" ni har grävt ner er i ett hål ni aldrig kommer kunna klättra ur. De goda vinner alltid!
Citera
2015-09-24, 23:23
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Så går det när man knivar folk på måfå , jävla snorunge . Fast å andra sidan GM har förmodligen knarkat ihjäl sig innan 30. Framtidsutsikterna för " Vikingen" är ju inte särskilt ljusa
Edit: Videon som någon nämner på Liveleak lär väl vara ren bullshit . Sluta gör dig viktig att du sett någon så kallad video någon flashbackare snokat reda på som blixten .
Senast redigerad av ADHD-syndromet 2015-09-24 kl. 23:37.
Citera
2015-09-25, 02:59
Medlem
Fishdickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhudgens
V.L är det denna gosse måntro?

https://badoo.com/sv/v*ktor.l*w/

*=i

Det stämmer till 100%, vet vem det är.

För övrigt har det väl inte nämts att dessa små "barn" brukar gå runt nere på stan och bland missbrukar nästan var dag..
Senast redigerad av Fishdicks 2015-09-25 kl. 03:07.
Citera
2015-09-25, 07:59
Medlem
Det mesta utav ryktena som blivit utskrivna är bullshit.
Ingen har fått magen uppskuren så inälvorna hängde ut, ingen dog på plats heller.
Sen ryktet om att det skulle vara V.L som högg som kom ut väldigt tidigt bör tystas ner lite.
Sånt onödigt kan förstöra liv.
Klart man kan spekulera och så men att göra som vissa, gå runt och säga att personer har erkänt fast dom inte har det.
Det kan få konsekvenser.
Citera
2015-09-25, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezto
Det mesta utav ryktena som blivit utskrivna är bullshit.
Ingen har fått magen uppskuren så inälvorna hängde ut, ingen dog på plats heller.
Sen ryktet om att det skulle vara V.L som högg som kom ut väldigt tidigt bör tystas ner lite.
Sånt onödigt kan förstöra liv.
Klart man kan spekulera och så men att göra som vissa, gå runt och säga att personer har erkänt fast dom inte har det.
Det kan få konsekvenser.

Öh?

V.L. är släppt...förundersökningen kommer att visa hur det är med dessa saker...
Citera
2015-09-25, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeoPoLD
Öh. V.L. är släppt...förundersökningen kommer att visa hur det är med dessa saker...

Ja han är släppt? Sa jag något om det eller?
Citera
2015-09-25, 11:29
Medlem
Citat:
Ja han är släppt? Sa jag något om det eller?

Du kanske begriper att man inte släpper den som högg?
Citera
2015-09-25, 11:36
Medlem
Citat:
M.S är inte släkt med P.S.

Är det A.E eller M.S som blivit släppt?
Med tanke på att M.S ej huggit någon.

Som jag ser det så har du försökt misstänkliggöra både AE och VL här, genom detta påstående.
Citera
2015-09-25, 11:53
Medlem
Citat:
Du kanske begriper att man inte släpper den som högg?

Haha, dom kan ju bli inplockade igen.
Citera
2015-09-25, 11:55
Medlem
Citat:
Som jag ser det så har du försökt misstänkliggöra både AE och VL här, genom detta påstående.

Nej, har skrivit ryktena som cirkulerar i staden.
Och har spekulerat i att de skulle kunnat vara de flesta av de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in