Citat:
Ursprungligen postat av
F.Costello
Vilka filmer syftar du på?
Jag syftar på alla fyra rekonstruktion filmerna.
Vad man också kan läsa i FUB ( med tanke på att personer säger att han blivit " uppsnittad ) är att kniven och dess sårkanal går rätt in och snett nedåt i kroppen, in emot ryggraden. Där den skadat stora kroppspulsådern vilket jag lett till att BO avlidit pga av blodförlust. Det är totalt skitprat att nå tarmar hängt utanför kroppen. Det går att läsa i FUB.
Något jag fortfarande tycker är märkligt om man kollar rek filmer är just sårkanal, då "huvudvittnet är väldigt tydlig med hur Knivhugget skall ha gått till. Hans berättelse stämmer ej överens med sårkanal heller.
Dock anser tingsrätten att han inte kan med säkerhet ha sett exakt hur hugget gått till.
Men, oavsett är vittnet Väldigt tydlig med händelseförloppet.
Edit också är att ingen utav vittnena stod för de det sagt under polisförhör och menade på att det hann pratas mycket innan gripandet av dem skedde och många sa även under rättegång att de är vad det antagit har hänt, men att de inte sett händelsen. Endast ett vittne berättade sin historia ( huvudvittnet ) och även han ändrar en del i berättelsen och nämner att BO " kan ha ramlat men han är inte säker.
Jag har träffat GM ett flertal gånger och trot eller ej är han en jävla trevlig grabb precis som han övriga familj.