2015-09-23, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balditron
Gillar hur alla pundare i tråden som skriver att BO våldtog en av flickorna och hittar på sina egna historier som om de vore faktum. Sen när man frågar dom om källor så pratar dom sig alltid runt frågorna. Skulle gärna vilja se någon källa till att BO våldtog eller taffsade på en av tjejerna och hade kniv.
Vet du vad det var som startade bråket?
Vilka började bråka med varandra?
Citera
2015-09-23, 18:05
Medlem
Är ju ingen liten morakniv som får inälvor att rinna ut. Uppsåt till mord är det ingen tvekan om. Om GM begriper vad som kan hända är ju en annan sak.
Citera
2015-09-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gukentur
Absolut! Han kan ju bli friad till och med.
Beror ju på om någon visar filmerna, så polisen får se hur det verkligen gick till, om någon har film på det hela och inte träder fram, räknas inte det som skyddande av brottsling då?
Citera
2015-09-23, 18:07
Medlem
Känner att jag måste skriva detta då jag får hot om att jag ska ta bort mina inlägg för brist av respekt för familjen.

Jag skyddar inte någon sida och tror inte riktigt på någonting förrän jag sett det på papper.
Detta är Flashback så varför skulle jag inte få skriva rykten och spekulationer i Söderhamn just nu?
Skyller inte på någon, nämner bara de ord som far omkring i allas munnar här.

Ingen vet säkert vad som hänt förutom de som vart där och sett allt.
Som sagt så säger jag inte att allt detta är fakta och att jag vet allt, säger bara det jag fått höra.
Citera
2015-09-23, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Southharbor
Beror ju på om någon visar filmerna, så polisen får se hur det verkligen gick till, om någon har film på det hela och inte träder fram, räknas inte det som skyddande av brottsling då?
Hur gick det verkligen till då?
Citera
2015-09-23, 18:43
Medlem
Detta är nog den mest luddiga tråd jag skådat i aktuella brott. Ingen som orkar sammanfatta?
Citera
2015-09-23, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Hur gick det verkligen till då?
Ingen aning, men det lär väl framgå om någon filmat det
Citera
2015-09-23, 19:21
Medlem
Herregud vad massa SD svammel som tar upp större delen av tråden . Tror att BO härkomst har en liten roll i själva brottet . Och det är väl de vi ska diskutera här? . Och att massa misslyckade Wt flashbackare tar tillfället i akt och kasta skit på invandrare är väl väntat .
Random fyllebråk med en labil yngling som uppenbarligen har våldsamma tendenser . Hade förmodligen kunnat vara en Johan som fått kniven i sig den kvällen .Om så vore fallet, jävligt tragiskt i varje fall.
Citera
2015-09-23, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Herregud vad massa SD svammel som tar upp större delen av tråden . Tror att BO härkomst har en liten roll i själva brottet . Och det är väl de vi ska diskutera här? . Och att massa misslyckade Wt flashbackare tar tillfället i akt och kasta skit på invandrare är väl väntat .
Random fyllebråk med en labil yngling som uppenbarligen har våldsamma tendenser . Hade förmodligen kunnat vara en Johan som fått kniven i sig den kvällen .Om så vore fallet, jävligt tragiskt i varje fall.
Vikingen försvarade sig.Svårare än så är det väl inte.Håller man igen käften och inte lägger näsan i blöt går det oftast bra.Här har vi 2 st som trodde dom kunde plocka ner 2 meter viking.
Citera
2015-09-23, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somalibogen
Vikingen försvarade sig.Svårare än så är det väl inte.Håller man igen käften och inte lägger näsan i blöt går det oftast bra.Här har vi 2 st som trodde dom kunde plocka ner 2 meter viking.
Försvarade sig genom och knivhugga två pers . Om han nu var en " 2 meter viking" . Varför inte enbart spöat upp dem? Låter jävligt vekt att använda kniv i mina öron.Wow vilken viking med butterfly
Citera
2015-09-23, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Försvarade sig genom och knivhugga två pers . Om han nu var en " 2 meter viking" . Varför inte enbart spöat upp dem? Låter jävligt vekt att använda kniv i mina öron.Wow vilken viking med butterfly
Vad vet vi han kanske blev angripen av någon av Bo.Sedan i tumultet tappade Bo kniven och GM fick tag i den och det blev slutet.Gm hade lika gärna kunnat blivit stucken.I tumultet så blev det dö eller dödas.
Citera
2015-09-23, 19:43
Medlem
I tråden gapade många om 9 st på 2 var fegt.Nu var det inte så.Tror ni fortfarande att BO är oskyldiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in