2015-09-21, 21:33
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Vanliga grabbar kan ju visst vara med i brottsregistret. Alla kan göra ETT misstag någon gång i sitt liv. Tror du något annat så är du helt fel ute, visst om man skulle sitta isolerad i ett rum 24/7 men annars kan vem som helst begå misstag. Nu vet jag inte vad dessa grabbar har gjort innan men misstänker narkotikabrott?

Det är inget "misstag" att gå omkring på stan beväpnad med en vass kniv.

Folk bar kniv även på min tid och när jag gick i gymnasiet inträffade ett tragiskt knivmord på en kille som var jämnårig med mig. Ingen av mina kompisar eller bekanta sprang omkring med kniv på stan, trots att man kunde bli nedslagen och rånad på den tiden med. (80-tal)
Citera
2015-09-21, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Nu vet jag inte vad dessa grabbar har gjort innan men misstänker narkotikabrott?

Enligt åklagaren både misshandel och narkotikabrott.
Citera
2015-09-21, 21:47
Medlem
pelle.baumgarths avatar
judestyrda stasigruppering...............

Vad betyder det ??
Citera
2015-09-21, 21:51
Medlem
GM Kanske var vältränad och hade snygg flickvän.Bo kanske kände sig liten och ville hävda sig eller kränktes av att tjejen inte titta åt dom .Där av gick Bo offren till attack med kniven.Vikingen parerade och fick tag på kniven och högg i självförsvar.Möjligt scenario
Senast redigerad av Somalibogen 2015-09-21 kl. 22:08.
Citera
2015-09-21, 21:53
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalibogen
GM Kanske var vältränad och hade snygg flickvän.Bo kanske kände sig liten och ville hävda sig eller kräktes av att tjejen inte såg på dom som dom tänkt.Där av gick Bo offren till attack med kniven.Vikingen parerade och fick tag på kniven och högg i självförsvar.Möjligt senario
Får man tag i kniven är det inte nödvärn att hugga.
Citera
2015-09-21, 22:06
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalibogen
GM Kanske var vältränad och hade snygg flickvän.Bo kanske kände sig liten och ville hävda sig eller kränktes av att tjejen inte titta åt dom .Där av gick Bo offren till attack med kniven.Vikingen parerade och fick tag på kniven och högg i självförsvar.Möjligt senario
Ja, eller så var skulden helt och hållet gärningsmannens eftersom han är en jävla idiot. Ett annat fullt rimligt scenario.
Citera
2015-09-21, 22:07
Medlem
CocZs avatar
Skönt att höra att blatten, BO, orsakade sin egen död.

Bra gjort. Må han brinna i helvetet.
Citera
2015-09-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAzzi
Om jag inte minns helt fel så friades en man för att ha dödat en annan man genom ett knivhugg i bröstet. Det hände runt 2010 i Umeå, ska se om jag hittar tråden

Kan ha varit knivmordet på Max. Anledningen till att han friades var att det inte fanns tillräcklig bevisning på att det var just han som knivade.

I det här fallet måste man hindra att personerna i gänget talar sig samman och det är nog därför det kommer så lite info.

Söderhamn, en gammal industristad är nu en gudsförgäten ragggarhåla med rekordhög ungdomsarbetslöshet. Jag är tyvärr inte förvånad att sån't här händer.
Citera
2015-09-21, 22:16
Medlem
Jävla tjat om "vikingen"? Är en White Trash knarkare verkligen representativ för en svensk viking?
Citera
2015-09-21, 22:19
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Finns det någon sammanfattning?
Ett gäng svenska WT anföll en invandrare och hans kompis. Invandraren dog, kompisen ligger på sjukhus.
Citera
2015-09-21, 22:20
Bra jobbat, tafsar man på ens tjej så förtjänar man ett redigt jävla throat cut! Speciell om man går fram och kör babbe-modellen aka bryschan snygg schlajna yao, ge mig bitchen ja knulla bror!
Citera
2015-09-21, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GetStitches
Bra jobbat, tafsar man på ens tjej så förtjänar man ett redigt jävla throat cut! Speciell om man går fram och kör babbe-modellen aka bryschan snygg schlajna yao, ge mig bitchen ja knulla bror!
Är det vad som hände?
Lite OT men jag har själv tryckt ner en i backen som i kö tillkorvkiosken, stod och tafsade på en tjej och hon sa ifrån varpå han svarade att det är ett fritt land jag gör vad jag vill.....
Men döda någon är att gå för långt, visst har vissa en "speciell" kvinnosyn, men man kan inte dra alla över samma kam, det är som att säga att alla svenskar är som hagamannen, vilket mer parten inte är
Senast redigerad av Southharbor 2015-09-21 kl. 22:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in