Citat:
Ursprungligen postat av
vapor21
Haha, bara för att jag klagade så fångade jag en Snubbull i morse.
Saknar nu följande i Kantodexen:
Bayleef (kan evolva)
Meganium (saknar 48 candies)
Quilava (kan evolva)
Typhlosion saknar 34 candies)
Crowconaw (kan evolva)
Feraligatr (saknar 82 candies)
Togetic (saknar 14 candies)
Unown
Granbull (saknar 47 candies)
Magcargo (saknar 19 candies)
Houndoom (saknar 37candies)
Miltank
Så nio st totalt som jag måste fånga, hatcha eller gå med. Togitic är rätt nära, samma sak med Magcargo. Kan gå mig till dem hyfsat snabbt jämfört med de andra iaf.

Ganska snarlikt för mig...
Dessa behöver jag, samt hur många candy jag behöver:
Quilava (13 candy, 3km per)
Thyphlosion (113 candy, 3km per)
Feraligatr (51 candy, 3km per)
Ampharos (18 candy, 5km per)
Granbull (41 candy, 3km per)
Houndoom (47 candy, 3km per)
Girafarig
--------------
Unown
Citat:
Ursprungligen postat av
Pirre77
Härligt, bättre kan det ju inte bli!
Någon mer än jag som tycker det känns som Niantic har skruvat lite på spawnsen? Imorse var jag iväg till annan ort (mindre samhälle) och där dök det först upp en Dratini (var säkert 3 månader sedan jag såg en här hemma) och kort därefter en Granbull! Aldrig ens sett en sådan förut vare sig på sightings, Nearby eller i gym, så det var ju lite skoj. Sedan vid hemkomsten dyker det upp en Mareep på sightings, men vart den höll hus lyckades jag aldrig snoka reda på. Går ju med den som Buddy, så hade varit fint och fångat den med ananas och på så vis sparat in 35 kilometers promenad.
Nåja, ska inte klaga. Houndour igår och Granbull idag + att jag hittade och dessutom kläckte en Dratini till idag. Uppe i 330 candy nu, så det börjar bli frestande att evolva och maxa Dragonite #3. Den får ju 96% IV och kommer få en CP på 3335 (för min nuvarande level)

Man ska vara nöjd, moveset över IV... visst hade det varit mäktigare med en 96%ig.. men med bästa movesetet är det helt okej med 84% IV.