2016-12-20, 17:11
Bannlyst
Baaah, köpt en massa inkubatorer och det enda som ploppar fram är 5 km-ägg
Ett 10 km har jag kläckt nyligen och då kom en j-vla Omanyte!
Citera
2016-12-20, 17:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantIngalill
När jag försöker snurra på ett stop för andra gången (efter 5min, den är åter ljusblå) så strular den, jag kan snurra men får fram den rosa texten med typ "try again" och det enda som funkar är att stänga ner appen helt o starta den igen. Ibland fortsätter den neka, och ibland kan jag snurra utan att stänga ner den. Detta är på alla pokestops.

Känner nån annan igen detta? Hur gör ni, el hur löste du det? Så jävla irriterande!!

temp speedban, allt över 10km/h eller nåt så får man det, spelet som blockar bara det släpper efter ett tag så ingen fara.

ja jag ,får också bara jävla 5km ägg, alla 9 är 5km suck... hade föredragit några 2 faktiskt... skitspel!
Citera
2016-12-20, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
temp speedban, allt över 10km/h eller nåt så får man det, spelet som blockar bara det släpper efter ett tag så ingen fara.

ja jag ,får också bara jävla 5km ägg, alla 9 är 5km suck... hade föredragit några 2 faktiskt... skitspel!

Å nu gick jag ut för att få en Pikaschu som fanns I krokarna. 7-8 ultraballs och hallon senare så försvann den jäveln. På väg hem igen kläcktes 6 st 5km-ägg med resultat: Oddish, Paras x 2, 2 fitt-Staryu och ytterligare någon meningslös!!!

Snuttspel, ska aldrig betala en spänn mer!
Citera
2016-12-20, 17:38
Medlem
dunn0mans avatar
Men va, det är väl just nu ändå roligast med 5km-ägg? Där kan man få flest baby-pokémons ju!
Citera
2016-12-20, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dunn0man
Men va, det är väl just nu ändå roligast med 5km-ägg? Där kan man få flest baby-pokémons ju!

Ja, om man får dem och inte en massa sjöstjärnor
Citera
2016-12-20, 19:57
Medlem
DressCode99s avatar
Upplever fler än jag att du får längre sträcka loggat på äggen än på den pokemon du har som buddy?

Åtskilliga gånger ökar totala sträckan på äggen i inkubatorerna medans den redovisade sträckan på min buddy för tillfället inte loggas en meter.
Citera
2016-12-20, 20:00
Medlem
DressCode99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dante27
Jag skulle rekommendera dig/er/alla att kolla in den här spellistan på Youtube som channelen Trainer tips, där går han igenom hur bra IV är gentemot movesets:

https://www.youtube.com/watch?v=GOQ2...QwzvnBmmL_n1uf

Ifall du har en pokemon med 100% iv och en med 0%. Ifall du har det bästa IV:et som går att få så är din pokemon bara cirka 10% starkare än den med 100% iv. Så moveset är viktigare.

Okej, tackar för tipset, skall kolla detta. :-)
Citera
2016-12-20, 20:07
Medlem
Topppis avatar
Appar som "IV go" som man loggar in på å ser sina IV på sina pokemons, är det risk för bann på dem?
Citera
2016-12-20, 20:47
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnajo88
Å nu gick jag ut för att få en Pikaschu som fanns I krokarna. 7-8 ultraballs och hallon senare så försvann den jäveln. På väg hem igen kläcktes 6 st 5km-ägg med resultat: Oddish, Paras x 2, 2 fitt-Staryu och ytterligare någon meningslös!!!

Snuttspel, ska aldrig betala en spänn mer!

jag vet.. ett sånt skit det är bara bita i det sura äpplet tyvärr, för mycket random skit som man inte rår för när det händer hatar när spelet medvetet sabbar för en trots man gör sitt bästa.. fittspel alltså!
Citera
2016-12-20, 22:27
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
Appar som "IV go" som man loggar in på å ser sina IV på sina pokemons, är det risk för bann på dem?

Låter som ett sätt att bli av med kontot på i vilket fall
Citera
2016-12-20, 22:49
Medlem
Abalams avatar
I helgen kunde jag äntligen evolva fram en Muk, den sista saten jag behövde för att få ett komplett index (iallafall över dom som kan fångas i Sverige).

Hänger inte med så mycket på kommande uppdateringar så det blev en bitter överraskning när jag startade shittet i söndags med ett gäng (100?) nya... Känns hopplöst. Bye.
Citera
2016-12-20, 22:58
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abalam
I helgen kunde jag äntligen evolva fram en Muk, den sista saten jag behövde för att få ett komplett index (iallafall över dom som kan fångas i Sverige).

Hänger inte med så mycket på kommande uppdateringar så det blev en bitter överraskning när jag startade shittet i söndags med ett gäng (100?) nya... Känns hopplöst. Bye.

Har bara kommit några få nya...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in