2016-12-16, 13:58
Medlem
Finns de nya babypokemonen i både 2km- och 5km-ägg?
Citera
2016-12-16, 14:17
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Finns de nya babypokemonen i både 2km- och 5km-ägg?
https://images.mic.com/2oo782zxsmbxk...kpbzlkiiyi.jpg
Citera
2016-12-16, 14:25
Medlem
Har jag fattat det rätt som att magmar tex är utbytt mot dess prevolution? Så för att få motsvarande magmar så måste man nu kläcka 3 bebisar för att få en magmar med tillhörande candy? Blä...

Och hyfsat less man blir när man kläcker babyjynx i de långa äggen, förvisso positivt att man kan evolva och få lite exp...

Annars har jag haft en sjuk vecka som börjar med att fånga en stark wild dragonite efter typ 50 bollar, det tog ett tag att lära sig kasta curve så långt.
Dagen efter så hittade jag en stark snorlax 50 meter från mitt hus. Och dagen efter det så tar jag en till snorlax på samma ställe! Hoppas att fler rares spawnar där fortsättningsvis!
Jag har haft otur i mina 10km ägg hittills så detta är kanske min karma som jämnar ut sig?
Citera
2016-12-16, 15:14
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AckemanGBG
Har fångat ca 15 Aerodactyl här i Göteborg så inte speciellt rare här i alla fall...Har dock aldrig sett någon Porygon någonsin, inte ens på sightings eller nearby

Det är verkligen märkligt att monsen är så snedfördelade. Här i krokarna gäspar folk över Porygons, har fångat fem själv, men hade lätt varit det multipla ifall jag brytt mig om att fånga alla jag sett. Däremot lider vi av grava brister när det gäller Bulbasaur, Charmander, Dratinis, Aerodactyl, Snorlax, Dragonite eller Venusaur (f.ö. den enda jag saknar, förutom alla nya babies förstås).
Citera
2016-12-16, 15:17
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akulstaz
Nan mer som fangat nan ny pokemon?

Fick en Igglybuff i tisdags ur ett tvåkilometersägg och en Elekid ur ett tiokilometersägg. Den sistnämnda har nummer 239, så dexet gapar extremt tomt på slutet numer... 😏
Citera
2016-12-16, 16:02
Medlem
Mackan1992s avatar
Bra vända idag. Massor av ägg, en Dratini, två Squirtle, tre pikachu, två Abras och en Growlithe.

Väntar bara på en Togepi då jag alltid har älskat Togetic
Citera
2016-12-16, 16:06
Medlem
halvljuss avatar
Helvete! En Geodude, en Tentacool och en Vulpix i äggen jag kläckte i dag. Fick å andra sidan en tvåa och en tia i Pokestop, alltid något !
Citera
2016-12-16, 16:27
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eroz
Har jag fattat det rätt som att magmar tex är utbytt mot dess prevolution? Så för att få motsvarande magmar så måste man nu kläcka 3 bebisar för att få en magmar med tillhörande candy? Blä...

Och hyfsat less man blir när man kläcker babyjynx i de långa äggen, förvisso positivt att man kan evolva och få lite exp...

Jo, blev ju lagom glad när man fick Elekid i 10km ägg, det är ju inte så att man redan har fått 10 vanliga Electabuzz i ägg och att de spawnar så ofta så att man inte ens orkar bry sig om att fånga dem
Citera
2016-12-16, 16:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Jo, blev ju lagom glad när man fick Elekid i 10km ägg, det är ju inte så att man redan har fått 10 vanliga Electabuzz i ägg och att de spawnar så ofta så att man inte ens orkar bry sig om att fånga dem
Det är bara kul 1 gång
Sen vill du ha dina dratinis/snorlax/lapras och allt annat är skit
Citera
2016-12-16, 18:41
Medlem
Farbror Fazers avatar
Det kliar i evolvefingrarna då jag har nästan 70st men det känns fett efterblivet att göra då det förhoppningsvis kommer något större event nu till jul så man får väl hålla sig
Citera
2016-12-16, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Det kliar i evolvefingrarna då jag har nästan 70st men det känns fett efterblivet att göra då det förhoppningsvis kommer något större event nu till jul så man får väl hålla sig
Om det blir ett event bör väl detta rimligtvis pågå nästa vecka måndag till söndag? Om detta sker borde vi alltså få nyheter denna helgen
Citera
2016-12-16, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Det är verkligen märkligt att monsen är så snedfördelade. Här i krokarna gäspar folk över Porygons, har fångat fem själv, men hade lätt varit det multipla ifall jag brytt mig om att fånga alla jag sett. Däremot lider vi av grava brister när det gäller Bulbasaur, Charmander, Dratinis, Aerodactyl, Snorlax, Dragonite eller Venusaur (f.ö. den enda jag saknar, förutom alla nya babies förstås).
Var bor du? Jag har sett Porygon en enda gång på sightings, och självklart vid ett tillfälle då jag inte hade tid att leta upp den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in