2016-09-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Generation 2 pokemons får dom gärna fixa i en uppdatering men sen får det vara nog, gen 3 och framåt ser pokemonen ut som robotar.

Har ni hittat diglett? Aldrig ens sett den på nearby.

Bor du i Stockholm så finns de vid sjön trekanten i Liljeholmen
Citera
2016-09-06, 21:26
Medlem
Necronominoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Har letat som fan efter dessa pokeon:

Pikachu/Raichu
Chansey
Kabuto/Kabutops
Omastar/Omanyte

Var hittar jag dessa nånstans, blir helt galen!!!!

Det ska finnas ett Omanyte näste i Rosenlundsparken, jag va förbi lite snabbt där och fick en så dom finns iaf där.
Fick en Chansey vid Plattan men har bara sett den en gång, fått Pikachu vid Spottkoppen, massa bra där på nätterna
Citera
2016-09-06, 21:50
Medlem
MarqsN92s avatar
Äntligen ett 10km ägg! Kan man få en Snorlax, Lapras eller Chansey nu tack?!
Citera
2016-09-06, 21:58
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobs1910
Börjar dra ihop sig nu...

133 pokémons i degen nu, alltså 16 kvar. Dock är tre av dem region specific utanför EU så i praktiken är det 13 kvar då jag inte kommer göra långresor de närmaste tio åren iaf

Mycket imponerande! Är själv uppe i 124 och det går fruktansvärt segt. Inte spawnat en abra, machop, geodude, rhyhorn, kabuto, omanyte, Bellsprout, pikachu, charmander, bulbasaur eller dratini någonstans där jag gått i Stockholm på säkert en vecka...

Fortsatt lycka till!
Citera
2016-09-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Mycket imponerande! Är själv uppe i 124 och det går fruktansvärt segt. Inte spawnat en abra, machop, geodude, rhyhorn, kabuto, omanyte, Bellsprout, pikachu, charmander, bulbasaur eller dratini någonstans där jag gått i Stockholm på säkert en vecka...

Fortsatt lycka till!
Tessinparken vid Karlaplan kommer garanterat lösa dina Bulbusaurproblem iaf. Spawnar som fan.
Har också 124 och är i stort behov av MÅNGA abra, machop , geodude , kabuto och dratini av de du nämner
Citera
2016-09-06, 22:41
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarqsN92
Äntligen ett 10km ägg! Kan man få en Snorlax, Lapras eller Chansey nu tack?!

hoppas jag fick en sketen scyther cp1025 eller nåt igår kväll..
Citera
2016-09-07, 02:33
Medlem
NirvanAs avatar
Det är för dåligt med äggen alltså, 120 har jag kläckt och enbart 8st har varit 10km ägg..vad blir det 6%? Såå dåligt, är det nån som har lika usel stats att få 10km ägg?

Senaste 5km äggen har dessutom varit paras, paras, crabby, crabby, crabby... ORKAR INTE skiten längre.. finns väldigt många från 5km kategorin jag skulle vara nöjd med men dessa jävla FITTSKALPOKEMONS kan dra åt helvete.

Ge mig en gastly till så jag kan få sluta spela tack? sökt efter en i 7 timmar fördelat på 3 dagar...
Citera
2016-09-07, 04:06
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det är för dåligt med äggen alltså, 120 har jag kläckt och enbart 8st har varit 10km ägg..vad blir det 6%? Såå dåligt, är det nån som har lika usel stats att få 10km ägg?

Senaste 5km äggen har dessutom varit paras, paras, crabby, crabby, crabby... ORKAR INTE skiten längre.. finns väldigt många från 5km kategorin jag skulle vara nöjd med men dessa jävla FITTSKALPOKEMONS kan dra åt helvete.

Ge mig en gastly till så jag kan få sluta spela tack? sökt efter en i 7 timmar fördelat på 3 dagar...

Fick massa 10km i början men nu är det dåligt. Får också bara skit i 5km, inget man vill ha.

Dyker upp Gastlys och Hunters hela tiden i den lilla staden jag bor i. Hjälper väl inte dig men ändå 😊
Citera
2016-09-07, 04:34
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarqsN92
Fick massa 10km i början men nu är det dåligt. Får också bara skit i 5km, inget man vill ha.

Dyker upp Gastlys och Hunters hela tiden i den lilla staden jag bor i. Hjälper väl inte dig men ändå 😊

Okej skönt, eller nåt, att jag inte är ensam.... stämmer procentsiffran för dig med, bara runt 6% av äggen är 10km?

Evolverade versioner såsom Haunter och Gengar är bara att glömma för mig, måste göra allt från grunden. Dock trevligt att jag fått 3 kadabras under en veckas tid på samma ställe alldeles utanför bostaden (2 kunde jag fånga från bostaden), såklart ingen alakazam det är väl för mycket begärt....

Haunter och Gengar dock, det går inte... Fick evolvera fram en Haunter och saknar en gastly för att kunna evolvera den till Gengar - sen slutar jag (eller iaf tills updaten kommer), detta då Gengar var min alltime favorit från gameboyspelen och tv-serien, såatte...cirkeln blir sluten.
Citera
2016-09-07, 08:50
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Citat:

Har fått 2% 10km-ägg, har dock bara hälften så många kläckta som du ungefär
Citera
2016-09-07, 09:29
Medlem
mazzys avatar
Citat:

Jag har kläckt 98, och fått 4 st 10 km, så ca 4 %. Level 28.
Citera
2016-09-07, 11:37
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Har fått 2% 10km-ägg, har dock bara hälften så många kläckta som du ungefär

Citat:
Ursprungligen postat av mazzy
Jag har kläckt 98, och fått 4 st 10 km, så ca 4 %. Level 28.
Okej, verkar stämma in hyfsat då.

Slog på spelet, så sitter en poliwrath och spawnar alldeles vid bostaden... så där medelbra cp 940... så när man fångade den efter andra ultrabollen så bah YES... sen kollar man att den har 47-49% IV och sämsta movesetet.. mudshot+submission...

Är ju bara att slänga ungefär, har en 90-93% poliwhirl men saknar runt 50 candy...tyvärr finns det OERHÖRT lite poliwags här, men känns ändå inte som man ska slösa nåt på den där usla poliwrath

Det positiva, 1 till i pokedexen, samt för en gångs skull fullt evolverad vild pokemon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in