Börjar dra ihop sig nu...
133 pokémons i degen nu, alltså 16 kvar. Dock är tre av dem region specific utanför EU så i praktiken är det 13 kvar då jag inte kommer göra långresor de närmaste tio åren iaf
Citat:
Ursprungligen postat av
Mnomad
Abra kan man hitta i Bellevueparken som ligger på en udde i södra änden av Brunnsviken.
Någon som har bra tips på var man hittar stabila återkommande spanns, gärna bests, för Charmander och Abra i Malmö? Har tidigare endast hittat en enda återkommande spawn-punkt för Charmander och det var ute i Västra hamnen men den verkar inte finnas kvar längre. Var jag hittar Abras vet jag inte, har stött på dem lite varstans men det är sällsynt...dessutom har de ju en sjukt hög "flee rate", precis som Pidgey =/
Hittade idag den största Abran hittills, 420cp och jag är på lvl 28. Givetvis smet den efter en kastad Ultra-boll, som Abran oftast gör =/ Högst CP på fångad Abra hos mig är 320.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rawbiz
FINALLY tillräckligt med candy, kunde köra evolve på min dragonair och fick en Dragonite på 2250 CP

Den första som är riktigt bra på riktigt länge.
Grattis!
Själv ska jag evolva min andra Dragonite så snart jag hittar en lämplig Dratini eller Dragonair, minst 750cp Dratini eller minst 1400cp Dragonair.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralle_
Håller förövrigt med om att det nuvarande systemet funkar bra som det är.. Hittat massa genom den trackern.

Jag håller också med om detta. Dessutom så verkar det nu vara så att den gamla teorin om att närmaste monster ligger uppe till vänster medan den längst ifrån dig är längst nere till höger. Det har inte bekräftats vad jag vet men för mig känns det definitivt som att detta återigen stämmer.