2016-08-14, 23:21
Medlem
wernblom88s avatar
Hm, hade fått två milägg på 87 ägg. Nu har jag fått 5 på 96. Onix och kabuto idag.
Citera
2016-08-15, 00:14
Medlem
Riktigt bitter just nu! Dök upp en Blastoise på 1352cp alldeles där jag bor, första gången jag ser den, och självklart drar den efter ett antal misslyckade försök att fånga den! Kom typ 3 bilar och stannade där, så kan det vara så att om det är flera som fångar den så är de större chans att den drar för de som fortfarande håller på att försöka ta den? Bara en teori. Blev riktigt sur iallafall
Citera
2016-08-15, 00:15
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nu vill jag ha massa bellsprout, magicarps, gastly och abra så jag kan få slutversionerna

finns massa gastly i bromma om du bor i sthlm.

Riktigt nice dag, testade att åka till fridhemsplan/rådhuset för att leka pikachu. Fanns ett hel bunt där. Fångade 6 st på 1.5 timme drygt. Riktigt nice. Samt hittade äntligen en tentacool som jag behövde för att kunna evolvera samt horsea. Behöver också en till bellsprout och en jävla massa magikarps

Någon som vet vart det finns grimers growlithe hitmonlee och charmanders ( även bulbasaur)i sthlm?
Senast redigerad av Captinhero 2016-08-15 kl. 00:19.
Citera
2016-08-15, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurrman
ja, jävlar vad duktig du är. hoppas du blir bannad, jävla sopa.

Så himla arg, jag slapp bannwaven iallafall
Citera
2016-08-15, 07:48
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Vart också lite förvånad när jag evolvade Eevee idag och fick en helt annan pokemon än när jag evolvade Eevee sist? Hade ingen aning om att det finns pokemons som kan evolvas till olika.
.

Finns tre; Vaporeon, Jolteon & Flareon.
Citera
2016-08-15, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Så himla arg, jag slapp bannwaven iallafall

vad är poängen? du spelar ett spel som är byggt för att röra på sig och interagera med andra människor, inte sitta framför burken hemma med ena handen i chipsskålen. det enda du gör är att förstöra för de som spelar legit.
Citera
2016-08-15, 09:20
Medlem
SpaceOfAidss avatar
Nöjd att jag hittat tre gym som jag nu har fått behålla i 4 dagar! (Med pokemons runt 1000 CP som ända pokemon där)
Citera
2016-08-15, 09:21
Medlem
Fortfarande inte fått något för att jag gick upp i level, verkar inte få något alls, halvvägs till nästa level nu. Är jag ensam om det problemet? har du en lösning?
Citera
2016-08-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurrman
vad är poängen? du spelar ett spel som är byggt för att röra på sig och interagera med andra människor, inte sitta framför burken hemma med ena handen i chipsskålen. det enda du gör är att förstöra för de som spelar legit.

Jag har ett jobb att sköta, har inte tid att springa omkring och tramsa. För övrigt så har jag fångat pokemons med IV och CP som du bara kan drömma om
Citera
2016-08-15, 09:31
Medlem
Nu har denna fråga säkerligen ställts innan i tråden men är det någon som vet hur man kan räkna ut cp för Gyarados genom evolving? Har traskat runt och samlat hjärndöda Magikarps ett tag nu. Har 390 godisar så jag är sjukt nära nu. Min högsta har 139 cp / 31hp (Klena jävlar) och någon som vet hur min lilla orm kommer att ha för egenskaper då? Är level 22, boarding 23.
Citera
2016-08-15, 09:52
Medlem
papa_smurfs avatar
Är pokemons lättare att fånga ju mer "hallon" man ger dem ? Ger ett hallon alt 10 hallon samma effekt.
Citera
2016-08-15, 10:15
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papa_smurf
Är pokemons lättare att fånga ju mer "hallon" man ger dem ? Ger ett hallon alt 10 hallon samma effekt.

Jag vet ej, jag undrar samma sak med ;/

Kan man få Lucky Egg på något sätt? Utan att betala? Jag har hamstrat mycket candy nu och har massor att evolvra så vill gärna kunna få dubbla XP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in