2016-08-09, 01:00
Medlem
Okej, nu håller jag faktiskt på att tappa det fullständigt. Mina sex sista 10km-ägg har innefattat: Jynx, Jynx, Jynx, Eevee, Eevee och slutligen underbara Jynx. Vad fan är det frågan om? Samtidigt plockar polare Dragonite, Snorlax osv på regular basis. Jag begär inte mycket, en Pinsir hade jag kunnat leva på mycket länge. Men ärligt, Jynx!?
Citera
2016-08-09, 01:01
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Okej, nu håller jag faktiskt på att tappa det fullständigt. Mina sex sista 10km-ägg har innefattat: Jynx, Jynx, Jynx, Eevee, Eevee och slutligen underbara Jynx. Vad fan är det frågan om? Samtidigt plockar polare Dragonite, Snorlax osv på regular basis. Jag begär inte mycket, en Pinsir hade jag kunnat leva på mycket länge. Men ärligt, Jynx!?
Mitt 10km kläcks snart, ber till gudarna att det blir en Snorlax eller Lapras
Citera
2016-08-09, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Kan bara önska dig lycka till. Kläckt många hittills? Hur har det gått?
Citera
2016-08-09, 01:06
Fick precis Snorlax ur 10 km ägget, praise the lord! Men, vart finner jag fler incubators? Så man kan ha flera ägg samtidigt
Citera
2016-08-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Fick precis Snorlax ur 10 km ägget, praise the lord! Men, vart finner jag fler incubators? Så man kan ha flera ägg samtidigt
antingen köper fler i shoppen eller så får man det ibland vid leveling
Citera
2016-08-09, 01:07
Medlem
Jirki88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Shhhh don't Jynx it!
Citera
2016-08-09, 01:09
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
antingen köper fler i shoppen eller så får man det ibland vid leveling

Hur vanligt är det att få vid lavlandet? Samt hur får man coins? Har hört att det har med gym att göra? Isåfall hur mycket coins rör det sig om och för vad?
Citera
2016-08-09, 01:13
Medlem
Jirki88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Hur vanligt är det att få vid lavlandet? Samt hur får man coins? Har hört att det har med gym att göra? Isåfall hur mycket coins rör det sig om och för vad?

Du kan få 10 coins per gym du kontrollerar när du cashar in, varefter det hamnar på cooldown i 21h innan du kan göra det igen.

Du får Incubators på följande levels: 6 (1), 10 (1), 15 (1), 20 (2), 25 (1), 30 (3), 35 (1), 40 (4).
Citera
2016-08-09, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara

Eevee är ju dock bra, så den är ju fin att få.
Citera
2016-08-09, 01:43
Medlem
Ferdawoons avatar
Sååå, ny patch!
De nämner att de testaren ny version av "Nearby Pokemons" med en mindre grupp användare, så vi får se vad det leder till. Buggen där Nice, Good och Excelent throws i te gav bo us exp ska vara löst.
Batterysaver mode är tillbaka efter en bugfix och om man åker för snabbt så måste man nu bekräfta att det inte är man själv som kör.

Så, ny version av Nearby, vad tror vi om detta?
Citera
2016-08-09, 01:54
Medlem
Bara jag som tycker pokemoners är jobbigt? Ni går omkring som zombies och tar inte trafikregler seriöst. Var nära att krocka er flera gånger. Inte ok!

Skulle köra på er för jävlas om det vore inte olagligt.
Citera
2016-08-09, 01:56
Medlem
Jirki88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Bara jag som tycker pokemoners är jobbigt? Ni går omkring som zombies och tar inte trafikregler seriöst. Var nära att krocka er flera gånger. Inte ok!

Skulle köra på er för jävlas om det vore inte olagligt.

Är folk så jävla pantade att de inte kan se sig för innan de knattar rakt ut i vägen så förtjänar de fan att bli överkörda. Pokemon Go är för helvete ingen ursäkt att helt tappa allt vad sunt förnuft heter, men det verkar hända rätt många. (Och jag kör inte ens bil, men fan vad irriterad man kan bli på alla puckon!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in