2016-08-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nån som har problem logga in just nu ?

Ja, två stycken här
Citera
2016-08-08, 20:58
Medlem
swebarbs avatar
Google Login964ms

Poke Club Login982ms

ja det förklarar varför vissa har problem inkl mig själv logga in då..
Citera
2016-08-08, 21:38
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
50? Så fort man får 3-4 stycken så är väskan full pga alla sorters bollar och allt annat viktigt man har. Just bollarna vill man ju inte radera dom använder man därför är det helt menlöst att varannat pokestop behöva radera skit istället för att låta en välja vad man vill plocka.

Det är väl onödigt att ha över 150 bollar? :/
Citera
2016-08-08, 21:40
Medlem
Jirki88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Det är väl onödigt att ha över 150 bollar? :/

Beror väl på vad ens pokestop:catch ratio är.
Citera
2016-08-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Finns det någon karta som visar var alla gym finns? Har hittat några men ingen som visar alla, hittade ett gym relativt nära där jag bor som jag inte visste fanns (bor lite ute på landet)

Undrar också vart man hittar en karta där alla pokestops samt gym är...
Citera
2016-08-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Finns det någon karta som visar var alla gym finns? Har hittat några men ingen som visar alla, hittade ett gym relativt nära där jag bor som jag inte visste fanns (bor lite ute på landet)

Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Undrar också vart man hittar en karta där alla pokestops samt gym är...
Pokemon Go och Ingress är utvecklade av samma företag, gymen och stopen baseras på portalen i Ingress. Dock är inte alla portal med i Pokemon, men en majoritet. Det är samma location och även samma bilder.

Här hittar ni alla portaler i Ingress, chansen är mycket stor att samma portal finns som antingen gym eller stop i Pokemon:
https://www.ingress.com/intel
Citera
2016-08-08, 23:34
Medlem
Kafferastens avatar
Varför ingår en så pass vanlig pokemon som Eevee bland 10 km äggen? Den enda jag inte ville ha när mitt ägg skulle kläckas var den och jag behöver nog inte ens säga vad jag fick Turligt nog fick jag ett till 10 km ägg nån minut senare. Har ett sånt och fem stycken 5 km ägg igång nu så får ta en lång promenad på morgonen imorrn Jävlar om jag får en till Eevee.
Citera
2016-08-08, 23:59
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Varför ingår en så pass vanlig pokemon som Eevee bland 10 km äggen? Den enda jag inte ville ha när mitt ägg skulle kläckas var den och jag behöver nog inte ens säga vad jag fick Turligt nog fick jag ett till 10 km ägg nån minut senare. Har ett sånt och fem stycken 5 km ägg igång nu så får ta en lång promenad på morgonen imorrn Jävlar om jag får en till Eevee.

Det som är bra med äggen är ju att man ofta får många candyn och på så sätt kommer närmare evolve.

Jag har fått två 10km ägg, pinsir i båda
Citera
2016-08-09, 00:04
Medlem
Jirki88s avatar
Jag hatchade ett 10km ägg igår... Jag fick en Onix. Bara Jynx hade gjort mig surare.
Citera
2016-08-09, 00:05
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som har en Kabutops här? Läste nånstans att den ska vara den ovanligaste som finns tillgänglig i spelet just nu? Stämmer det?
Citera
2016-08-09, 00:24
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Det som är bra med äggen är ju att man ofta får många candyn och på så sätt kommer närmare evolve.

Jag har fått två 10km ägg, pinsir i båda

Hade gladerligen tagit en pinsir för att ha alla, men inte en till sen den måste vara surt Inte tänkt på att man får många candy men det är ju bra.

Förresten hur ovanlig är Pikachu egentligen? Ligger på level 21 snart och har inte ens haft den på nearby. Tycker jag varit runt här och där i Sthlm nu. Den ska ju finnas i 2 km ägg men än så länge bara fått massa Zubat och skit.
Citera
2016-08-09, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som har en Kabutops här? Läste nånstans att den ska vara den ovanligaste som finns tillgänglig i spelet just nu? Stämmer det?

I min pokedex är den då inte så ovanlig.
CP 157/ 158 | (96.92% perfect) | Lvl 03 NAME: Kabutops MOVE1: MudShotFast MOVE2: WaterPulse Candy: 512
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in