2016-07-26, 15:15
Medlem
svinsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Så har det varit för alla i cirkus en veckas tid, om inte mer. Synd att de inte kan fixa till det.
Inte så konstigt, de valdeatt ta bort det då det tog för mycket data.
För att tracka trycker du på den du vill, sen går du åt ett håll och blinkar boxen mer och mer där nere till höger så går du åt rätt håll.
Citera
2016-07-26, 15:21
Någon mer det strular för? Ser varken pokémons eller stops
Citera
2016-07-26, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Tappade inte min mobil men kan bekräfta det du säger. Min iPhone 5s har också plötsligt blivit av med gångvägar och cykelbanor..
Funkade igår kväll/natten till idag när jag tog en snabb promenad runt området för jag kände att jag hade lite för mycket energi. I gen patch släppt eller liknande så måste vara på server-sidan.

EDIT 1: På min iPad ser allt ut som vanligt dock.

EDIT 2: Verkar som en del cykelbanor har stora vägar som om de vore bilvägar. En del har ju haft det innan men nu tror jag de ändrat om lite, och de mindre gångvägarna/cykelvägarna har försvunnit.

Pm när det fixar sig för dig (om det gör det så gör jag samma)
Citera
2016-07-26, 15:32
Medlem
seriously?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
provade nu, nej fungerar inte börjar mistänka ngt litet gick sönder när jag tappa mobilen så den inte kan hitta "mindre vägare" i PG, men google maps fungerar som det ska?

NÅGON sov vet WTF this is??

Har hänt för mig att några vägar har blivit till gräs, ungefär i en kvadrat. Men det brukar ordna sig nästa gång jag gått förbi. Tror inte det har någon åverkan för letandet.

Har senaste Huawei, aldrig tappat den heller.
Citera
2016-07-26, 15:54
Bannlyst
skönt spel, kör med bot, den susar runt i Los Angeles och fångar massa fräna pokemons.

Level 30 på 2 dagar
Citera
2016-07-26, 17:38
Medlem
NirvanAs avatar
Hatar verkligen att "nearby" inte funkar, en ovanlig snorlax dök upp, åkte runt och scannade av närmaste kvadratkilometern och ingen dök upp, 1,2,3 steg-systemet är som bekant ur funktion och man kan fan inte söka upp när den dyker upp på "radarn", efter 10min var den borta..
Citera
2016-07-26, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrOsocial
Finns också en känd fix genom att röra bollen upp/ner lite före man kastar.
Stort tack för den! I princip bara raka kast nu, även med bären. Ibland får man röra bollen upp/ner 4-5 ggr, men det funkar i alla fall.
Citera
2016-07-26, 18:22
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akabelieve
Sitter du vid ett stop när du poppar din incense? Eller knallar du runt?
Du får fler pokémons om du rör på dig när du använder incense.
Citera
2016-07-26, 18:47
Medlem
swebarbs avatar
Nu hackar spelet bajs kastar poke bolls och sen händer det inget.. jättekul när man gick miste om en eeve på 500 utanför dörren...
Citera
2016-07-26, 19:07
Medlem
abborrmasters avatar
Ngn som haft ngn nytta av t.ex. www.pokevision.com ??
Citera
2016-07-26, 19:08
Citat:
Ursprungligen postat av abborrmaster
Ngn som haft ngn nytta av t.ex. www.pokevision.com ??

tycker den sidan suger
Citera
2016-07-26, 19:18
Medlem
MarqsN92s avatar
Verkar inte gå att få Togepi i ett ägg. Någon som hittat en vild sådan? Har själv aldrig sett någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in