Citat:
Jag spelar Pokemon Go i Göteborg. Jag är efter ca 3v på level 22. Jag vet inte hur man fuskar men jag önskar att få tips från er. Jag har bara haft ett 10 km ägg. Nu är mina "incubators" /burkar där äggen ligger i slut, jag har bara det kvar som det finns oändligt utav. Jag har använt tre Lucky Eggs, och har ett kvar. Hur får jag nya burkar och ägg? Jag har idag 77,000 i stardust och har massor pokemons på runt 1300 i CP.
Någon som har fått 400 Magikarp ännu och evolvrat den?
Jag försöker främst komma upp i level bara och ibland tar jag något gym. Någon som har koll på platser som är bra att spela på med mycket Pokestops? Någon som vet vart man finner bra pokemons?
Jag har kört en del vid Bältespännarparken där det är mycket pokemons.
Att åka spårvagn funkar väl för att få fler kilometer? Eller går den för snabbt? Bil har jag testat men det funkar inte. Mvh
Någon som har fått 400 Magikarp ännu och evolvrat den?
Jag försöker främst komma upp i level bara och ibland tar jag något gym. Någon som har koll på platser som är bra att spela på med mycket Pokestops? Någon som vet vart man finner bra pokemons?
Jag har kört en del vid Bältespännarparken där det är mycket pokemons.
Att åka spårvagn funkar väl för att få fler kilometer? Eller går den för snabbt? Bil har jag testat men det funkar inte. Mvh
Nu fuskar inte jag, men kan ge några tips ändå.
Jag har evolvat Magikarps, går fort att komma upp i 400 i Göteborg. Vid Bältesspännarparken och Brunnsparken brukar det finnas gott om Magikarps. Ett annat tips är att gå sträckan Lindholmen - Eriksberg, längs vattnet. Fin promenad på ca 30 min och fångar i snitt runt 10 Magikarps per sträcka.
Använd åtminstone 140 CP Magikarp för evolution för att få 1500+ CP.
Att åka spårvagn funkar till viss del för att samla km, speciellt i innerstan där de kör ganska långsamt. All sträcka räknas dock inte p.g.a. hastigheten, åker du 5 km så räknas kanske i snitt 1 km i spelet. Dessutom kommer dit inventory bli överfyllt på nolltid av alla pokestops du åker förbi och du kommer behöva slänga massa överflödiga låglevel potions och revives.