Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
och hur ska man hitta monster nu, känns ju som man bara ska yra omkring och hoppas på det bästa? hur jävla kul är det...
Ja det är så man valt att skapa spelet och det är logiskt eftersom för att kalla något för "rare" så betyder det i ordets bemärkelse att pokemonen är extremt ovanlig, något man ska hitta av ren tur av en slump ute på äventyr, inte något man ska kunna spåra sig fram till genom fusk.
Håller du inte med om det, sluta spela spelet.
Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
fusk är dom som sitter o botar o hoppar sig fram till new york det är jävla fusk enligt mig,
Ja, det är också fusk.
Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
att navigera till en plats där ett monster ska finnas är väl vad spelet egentligen borde ha en officiel tracker app? detta spel går ju fan ut på att tracka pokemons..
Om du tycker det så borde du föreslå till grundarna att patcha in den funktionen genom att skriva det som ett förslag på något av alla forum som man kan lämna förslag på. Inte börja gråta som en bäbis för att du inte längre får använda en tredjeparts-applikation som aldrig skulle tillhöra spelet från början.
Jag håller med dig om att det eventuellt bör gå att tracka pokemons i applikationen från början och att skaparna själva borde inkluderat något som liknar pokevision i spelet. Det jag stör mig på är alla otacksamma bortskämda krävande snorungar som vill ha allt gratis i livet och kräver att få nyttja tredjeparts-applikationer för att få fördelar i spelet och sedan gråter när de inte längre får göra det. De visar ingen som helst tacksamhet till Niantic som har gett dem ett roligt och underhållande spel helt gratis och de respektera inte skaparnas vilja att utforma spelet så som de själva vill och har rätt till.
Jag hoppas helt ärligt att Niantic bara stänger ner hela skiten och ber hela communityn att dra åt helvete.