2016-07-31, 18:56
Medlem
likeets avatar
Hahahaha bitter kille

Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Om du ska skriva till mig underlättar det om du använder dig av korrekt Svenska, vilket även innefattar punktuation. Är du "lack" på livet? Eller menar du att jag är det? Och vad är det som är så roligt med det? Är du efterbliven?

99% av de som spelar detta spel skulle aldrig någonsin stå i någon annans trädgård eller på ett gravfält och stirra ner i en skärm OM inte detta spel existerade. Du må vara hur sarkastisk du vill, men du vet att jag har rätt.
Citera
2016-07-31, 19:06
Medlem
likeets avatar
Finns det nån alternativ pokevison som är bra ?
Citera
2016-07-31, 19:50
Medlem
MarqsN92s avatar
Jag glider alltid runt med incence på, har aldrig fått något bra utan den. Börjar bli lite dyrt att köpa såna nu så jag får väl åka runt och plocka pidgey's ett tag.
Citera
2016-07-31, 19:55
Medlem
en1kronas avatar
Min gps på min samsung s4 verkar funka riktigt dåligt, är det så att jag måst köpa en ny mobil ellef finns det ett annat sätt att lösa det på?
Citera
2016-07-31, 20:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarqsN92
Jag glider alltid runt med incence på, har aldrig fått något bra utan den. Börjar bli lite dyrt att köpa såna nu så jag får väl åka runt och plocka pidgey's ett tag.

Har du alltså betalat när du spelat detta spel?
Citera
2016-07-31, 20:08
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Ja, har köpt några incence.
Citera
2016-07-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det går att kör Poke coins i shopen för riktiga pengar.

För de kan du köpa t ex incense eller lucky egg!
Citera
2016-07-31, 20:27
Medlem
regndroppens avatar
När skärmen ''låser sig'' hur fan ska man göra då utan att behöva starta om spelet? Jag menar alltså när man ej kan snurra runt med kameran eller trycka på en Pokemon. Detta händer fan minst 10 ggr per dag.
Citera
2016-07-31, 20:32
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Finns det nån alternativ pokevison som är bra ?

dom har ju stängt alla tjänster? har då inte hittat nån. och finns det nån som ens är halv bra lär ju knappast den bli långvarig..
Citera
2016-07-31, 20:35
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Är det för att man stängt ner hemsidan pokevision.com som alla nördar gråter?

Om det stämmer, varför förväntas skaparna av Pokemon tillåta användning av tredjeparts-applikationer som ger användarna en orättvis fördel i spelet? Pokevision.com är inte något som finns med i spelet från början utan har skapats av utomstående för att göra det möjligt att fuska i spelet.

Skaparna gör helt rätt i att stänga ner sidor som används för att fuska.

Om spelet nu hade en fungerande tracking så skulle en sida som pokevision aldrig varit nödvändig, tycker fortfarande inte den sidan var ett fusk för även om man fick upp nåt halv rare monster som är på andra sidan stan ja då måste man ju fortfarande ta sig dit jävligt snabbt innan timern går ner, hur är det fusk ? och hur ska man hitta monster nu, känns ju som man bara ska yra omkring och hoppas på det bästa? hur jävla kul är det...

fusk är dom som sitter o botar o hoppar sig fram till new york det är jävla fusk enligt mig, att navigera till en plats där ett monster ska finnas är väl vad spelet egentligen borde ha en officiel tracker app? detta spel går ju fan ut på att tracka pokemons.. och nu har vi shit att navigera efter.... den där nearby listan funkar fan inte för fem öre och knappast i realtid, slår jag på lures kommer monster som inte ens är med på listan oftast hur förklarar du det? pajas.
Senast redigerad av swebarb 2016-07-31 kl. 20:37.
Citera
2016-07-31, 20:37
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Om spelet nu hade en fungerande tracking så skulle en sida som pokevision aldrig varit nödvändig, tycker fortfarande inte den sidan var ett fusk för även om man fick upp nåt halv rare monster som är på andra sidan stan ja då måste man ju fortfarande ta sig dit jävligt snabbt innan timern går ner, hur är det fusk ? och hur ska man hitta monster nu, känns ju som man bara ska yra omkring och hoppas på det bästa? hur jävla kul är det...

Det är vad jag gjort iaf, och som jag trodde de flesta gjort tills jag fick min dröm krossad. Tydligen har de flesta med bra "gear" använt pokevision eller fakeGPS+bots
Citera
2016-07-31, 20:38
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
När skärmen ''låser sig'' hur fan ska man göra då utan att behöva starta om spelet? Jag menar alltså när man ej kan snurra runt med kameran eller trycka på en Pokemon. Detta händer fan minst 10 ggr per dag.

Låter konstigt, hänt mig typ en gång, vad har du för telefon? Senaste dagarna har fungerat klockrent, inte fryst sig eller krånglat en enda gång för min del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in