2016-07-31, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Använd inga candies för att träna pokemon förrän du är iallafall över level 20. Annars kommer du bara slösa stardust och candies men ändå hitta bättre pokemon i det vilda sen. CP på vilda pokemon maxar på level 30 men det är okej att börja träna efter level 20 eftersom det går så jävla segt då.

Förövrigt fånigt av alla som tjafsar om att dom tagit bort fotspåren, det har inte fungerat på över en vecka men ni reagerar först nu?

Det sket sig än då.... Efter uppdatering skulle jag logga in gmail.( skapade kotor vis Pokémon club)

Fick ta en mail... Skapa nytt, logga de ut, å
Sen in via mitt vanliga konto... Allt är borta. Så
Nu lägger jag ner det här spelet,
Citera
2016-07-31, 14:58
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Mitt account försvann efter uppdatering, någon som vet hur man kan lösa det?

kontakta niantic inget vi här kan hjälpa ändå verkar vara en bugg som gör detta inge kul.. försöker man gå vidare när man får detta är risken man pajar sitt konto eller nåt..
Citera
2016-07-31, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
kontakta niantic inget vi här kan hjälpa ändå verkar vara en bugg som gör detta inge kul.. försöker man gå vidare när man får detta är risken man pajar sitt konto eller nåt..

Hur kan man kontakta niantic nu då? Vet att man kunde skicka en ticket inifrån spelet, men nu kommer vi ju inte in...
Citera
2016-07-31, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Så efter uppdateringen (iOS) så måste jag logga in med mitt gmail-konto igen, jag ska inte göra det här för då kommer jag få börja om från början eller?

Ja du måste logga in. Allt var kvar för mig men många har tydligen råkat ut för att de får börja om.

Senaste uppdateringen dödade spelet. Att jaga ovanliga pokemons med pokevision var kul. Då hade man chans att ta sig till stan och leta och hitta till exempel Bulbsaurs så att man kom lite närmare att evolva till en Venusaur. Att få en i ägg är inte lika kul som att samla.

Nu lägger jag ner spelet tills vidare i alla fall.
Citera
2016-07-31, 15:05
Medlem
swebarbs avatar
https://support.pokemongo.nianticlab...form_id=319988

ni får göra en ticket alla som har strul med era konton.
Citera
2016-07-31, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avejl
PokémonForumet - www.pokemonforumet.nu - in och checka!

Så om inte pokevision funkar och inte stegen heller, så MÅSTE man alltså springa runt och hoppas på en rare, alternativt sitta still med lures 24/7. Tråkigt initiativ av Niantic.

sitta och trycka vid pokestops med lures är nog bästa alternativet, iaf så har dom dödat hela grejen med att gå ut och leta efter pokemons vilket borde vara det man ska göra.
Citera
2016-07-31, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
sitta och trycka vid pokestops med lures är nog bästa alternativet, iaf så har dom dödat hela grejen med att gå ut och leta efter pokemons vilket borde vara det man ska göra.
Precis, verkligen jättetråkigt...Att ha ett litet humm om var en Pokémon kan finnas är bättre än inget alls, liksom.
Citera
2016-07-31, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Använd inga candies för att träna pokemon förrän du är iallafall över level 20. Annars kommer du bara slösa stardust och candies men ändå hitta bättre pokemon i det vilda sen. CP på vilda pokemon maxar på level 30 men det är okej att börja träna efter level 20 eftersom det går så jävla segt då.

Förövrigt fånigt av alla som tjafsar om att dom tagit bort fotspåren, det har inte fungerat på över en vecka men ni reagerar först nu?
Usch vilken trist taktik. Man måste väl få ha lite kul de första veckorna som man spelar. Det går ju att ta över gym redan innan man är på level 10 och då tjänar man på att ha tränat sina pokemons.
Citera
2016-07-31, 15:35
Medlem
MrSvenns avatar
Nu på sistone fungerar inte 90% av pokestops står bara bag is full trots att jag inte har typ 5 pokebollar kvar, någon annan som upplever samma problem?
Citera
2016-07-31, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvenn
Nu på sistone fungerar inte 90% av pokestops står bara bag is full trots att jag inte har typ 5 pokebollar kvar, någon annan som upplever samma problem?

Samma sak händer mig när jag går runt på stan ingen annan stans, skumt
Citera
2016-07-31, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Level 22 och funderar på om man ska levla upp en 480 squirtle eller spara naivt mina 40 candies till en 440 wartortle som kanske kan uppgraderas i framtiden?

Bump
Är bäst att spara sålänge som möjligt tills man har Candy för att evolva två gånger, alltså 125st candys.
Citera
2016-07-31, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvenn

Det råkar inte vara så att du har fullt med potions/revives/razz berries etc? Dom tar ju på det totala utrymmet som även pokebollarna använder sig av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in