2016-07-11, 00:16
Medlem
Xqizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
asså vart är världen påväg haha... så jävla galet.. de krävs jakt på osynliga tecknade figurer skapta för barn 0-7 som vuxna går runt o letar reda på för att få motion
men men, som de gamla uttrycket; om de inte e trasigt så funkar de!

Eller hur. Bättre att sitta på forum och gnälla.
Citera
2016-07-11, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Är det "Bag upgrade" som känns viktigast att köpa förresten? Man kan nog hålla sig under 250 pokemon ett tag framöver.

Ja, prioritera det och lucky eggs från gym pengarna du får (om du inte spenderar riktiga pengar dvs).

Tycker själv lucky eggs var bäst som ny, blir sjukt mycket xp när man inte fångat så mycket olika.
Citera
2016-07-11, 00:20
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.dick
Hur kan du ha pokemon på CP 600 redan ?! Är lvl 6 och de jag fångar är runt 10-100 ...hur levlar ni ens så fort?

2, Sen undrar jag de pokemon som är skadade efter en strid eller "döda". Hur får de hp igen? Måste man använda potions och de?
Du ska se att det går fort uppåt. Får också en del CP 10. Ser dem som "lammkött", bara 3 candies + 1 när jag skickar tillbaka dom. Mycket viktigt att plocka alla pokemon man ser och alltid har bollar. Har samlat på mig och evolverat, har haft turen att fånga en del med högt CP men tror det är standard att CP ökar med ens levels.

Du måste använda potions, super potions eller revive för att återfå HP.
Citera
2016-07-11, 00:21
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laranhi
Ja, prioritera det och lucky eggs från gym pengarna du får (om du inte spenderar riktiga pengar dvs).

Tycker själv lucky eggs var bäst som ny, blir sjukt mycket xp när man inte fångat så mycket olika.
Nej köper ingenting. Hmm jag har faktiskt inte använt mina Lucky Eggs överhuvudtaget ännu. Men kör på att uppgradera min ryggsäck och lirar med lyckoägg för extra XP framöver .
Citera
2016-07-11, 00:23
Medlem
swebarbs avatar
Går ju inte slåss i gym just nu för mig, verkar lagga ur och inget händer, precis när matchen går igång kastas jag ut eller nåt? har stängt appen nu flera gånger orkar inte och så börjar det regna... jävla skit
Citera
2016-07-11, 00:25
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Går ju inte slåss i gym just nu för mig, verkar lagga ur och inget händer, precis när matchen går igång kastas jag ut eller nåt? har stängt appen nu flera gånger orkar inte och så börjar det regna... jävla skit
Hahaha! Är du från Göteborg eller . Sitter och väntar ut regnet för att kunna ta mig ut!
Citera
2016-07-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Känd bugg tyvärr, ibland funkar det felfritt och ibland går det åt helvete!
Citera
2016-07-11, 00:27
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Hahaha! Är du från Göteborg eller . Sitter och väntar ut regnet för att kunna ta mig ut!

Det är bra att ha vattentålig telefon...
Citera
2016-07-11, 00:31
Medlem
Blackeneds avatar
Servern kaiko nu eller är det bara för mig det inte går att komma in?
Citera
2016-07-11, 00:40
Medlem
kjellouts avatar
Ska man transfera alla sina dubletter? Har ganska många pidgeys och ratata men märker att dom har olika attacker. Vissa ratata har dig t.ex och quick attack ist för tackle. Pidgeons kan ha air cutter, aerial ace och twister.

Vad betyder dom blå barsen? Orolig för jag boostade en jigglypuff helt i onödan.
Citera
2016-07-11, 00:45
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellout
Ska man transfera alla sina dubletter? Har ganska många pidgeys och ratata men märker att dom har olika attacker. Vissa ratata har dig t.ex och quick attack ist för tackle. Pidgeons kan ha air cutter, aerial ace och twister.

Vad betyder dom blå barsen? Orolig för jag boostade en jigglypuff helt i onödan.
Behåll dom bästa i kontrast till CP och attacker. De blåa barsen är väl hit många gånger du kan använda dom. Kan vara värt att behålla lägre over-all CP om attackstyrkan är bättre och fler/samma man kan alltid boosta. Det är en äverläggande analys som krävs
Citera
2016-07-11, 01:39
Medlem
Phoenix Wrights avatar
Vad ledsna ni blir när Niantic bannar era konton när spelet släpps i EU. För det hoppas jag verkligen att dom gör. HAHA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in